Plezier hebben tijdens het uitgaan zonder drank?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:55

Qimm schreef:
Ik BOB regelmatig en dat vind ik niet erg ik vermaak me uitstekend. Wel is het zo dat ik mét alcohol een veel hogere muziektolerantie heb. Er komt namelijk aktijd wel een blokje muziek voorbij waarvan ik denk 'ah nee he?' Ben ik nuchter dan doet dat wat af aan mijn stemming, ben ik beschonken dan hups ik ook op die achterlijke muziek wel door.

En dit is zooo herkenbaar!!

Qimm

Re: Plezier hebben tijdens het uitgaan zonder drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:56

:D

Trieste zaak he :P

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:59

Ja eigenlijk best wel. Ik ben best wel kritisch qua muziek, maar dan kan het me echt geen hol schelen LOL

Maarja.. ze draaien niet zo vaak tot bijna nooit de muziek die ik echt leuk vind, dusja.. je moet iets he :+

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:12

als ik nuchter blijf heb ik de grootste lol.
en ik vind het ook wel maf, als je nuchter blijft zie je de mensen om je heen met het uur slechter en slechter worden haha!

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:28

Ik heb geen drank nodig om mezelf te amuzeren. :-) Ik kan dus altijd BOB spelen, maar heb nog geen vast rijbewijs (tot grote frustratie van mijn vriend..)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:35

nop ik kan wel zonder drank lol hebben straks heb ik me wagentje en moet dan wel op de cola leven enz... want kga niet beschonken achter t stuur kruipen..
maar neej bier kan je wat losser make maar t gevoel dat ik lazerus ben vind ik nooit zo fijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:41

Waar blijven nou de stoere 'oh ik drink altijd zoveel en ik ben zo dronken elk weekend en dan doe ik zulke zatte dingen hahaha oh wat ben ik cool' mensen? :D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:47

Oh jawel hoor. Toen ik begin twintig was en studeerde dronk ik beduidend meer (en makkelijker) dan nu. Stoer hè? :+

Maar dan nog kon ik heel prima een leuke avond hebben zonder alcohol als dat zo uitkwam of als ik gewoon geen zin had in alcohol. :)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:55

Waarom lust iedereen hier bier? :=

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:56

_Tessaa schreef:
Waar blijven nou de stoere 'oh ik drink altijd zoveel en ik ben zo dronken elk weekend en dan doe ik zulke zatte dingen hahaha oh wat ben ik cool' mensen? :D

Och.. ik ben best wel eens zat hoor en dat vind ik vaak nog best wel grappig ook eigenlijk :+
Anderen ook wel, al zal je natuurlijk ook wel mensen hebben die dat dan weer iets minder vinden.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:58

Ingmar_ schreef:

Ik lust alleen Grolsch. Maar goed, bier = Grolsch. :+

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 13:58

Skwoesie schreef:
jackgirl schreef:
Ik lust geen Alcohol , makkelijk, en goedkoop...
Nee heb heel veel lol zonder dat , misschien komt het omdat ik niet beter weet ...

Hoeft niet per definitie,
Vroeger dronk ik wel gewoon tijdens het uitgaan. Toen kon ik er beter tegen dan nu, als ik nu drink voel ik het meteen en word ik er dus heel sloom van. Toen totaal niet.
Ik heb de grootste lol zonder drank, maar had dat toen ook met drank (nooit erg veel overigens).
Het hoeft dus niet te betekenen dat je nu lol hebt omdat je niet beter weet...

Nee dat is zo , maar misschien heb ik nog veel meer lol met drank ... dat weet ik dus niet ;)
Verschilt per persoon.

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:00

Ik zal echt nooit bier gaan drinken denk ik. Ik vind het echt zó vies! En die geur alleen al :r

Ik hou het op de Martini en mixdrankjes :)

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:01

Het is zo gezellig als je het zelf maakt! En nee, ik heb daar echt geen drank voor nodig ;)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:05

ook zonder alcohol kan ik echt los gaan hoor.
En dan weet ik tenminste de volgende dag wat ik gedaan heb, en dat is ook wel prettig. :D

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:07

Claudienee schreef:
Het is zo gezellig als je het zelf maakt! En nee, ik heb daar echt geen drank voor nodig ;)

Dat is zo waar. Drinken kan heel gezellig zijn, maar niet drinken ook. Gister met een groep vrienden op stap gegaan en eerst gegeten. Tijdens het eten dronken we sap en melk waren we verschrikkelijk melig. Daarna dronk de één wat mixjes, de ander bier en de ander alleen cola en ik kan je vertellen dat we het allemaal super gezellig hebben gehad. :)

Ik vind: Het is zonde van mijn weekend als ik niet heb gedronken, dan ook echt onzin. Kom op zeg, het is pas zonde van je weekend als je je niet eens meer kan herinneren wat je gedaan hebt!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:26

Karin schreef:
Ingmar_ schreef:

Ik lust alleen Grolsch. Maar goed, bier = Grolsch. :+

grolsch is geen bier, beweren ze zelf

(op een dag drink je geen bier meer...) :+

Ik vind bier trouwens wel vies hoor. Doe mij maar een jägermeister! of 2

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:28

Ik vermaak me altijd met en zonder drank prima! :D

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:28

Ik vermaak mij altijd prima met een glaasje cola.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:37

Ingmar_ schreef:
_Tessaa schreef:

Och.. ik ben best wel eens zat hoor en dat vind ik vaak nog best wel grappig ook eigenlijk :+
Anderen ook wel, al zal je natuurlijk ook wel mensen hebben die dat dan weer iets minder vinden.

Ach nee, daar bedoel ik geen mensen mee die af en toe eens teveel drinken.
Maar van die meisjes die in elk topic waar het kan zo'n beetje roepen hoeveel ze wel niet drinken, maar hier opeens niks zeggen. :7

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:42

Weet ik :j die mensen vind ik ook wel een beetje zielig. Maar ik moet wel even daarbij zeggen dat ik eigenlijk nooit in dit deel van het forum kwam voor deze week. Anders had ik dit topic ook nooit gezien hoor.

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:43

Zeker heb ik plezier en elk weekend weer!

Ik ben 19 jaar en drink geen druppel alcohol. Heb het wel is gedaan maar nu al een paar jaar niet meer, ook wegens andere dingen hoor, maar al neem ik al 1 slokje dan word ik misselijk. Kan er niet tegen!
Ik ben altijd de bob en iedereen heeft er begrip voor dat ik niet drink!
Ja ik heb zeker plezier zonder drank!

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 14:49

Ik heb ook plezier zonder drank, maar meestal ben ik toch vrij in de wind als ik thuiskom :) Ik drink geen bier (buiten kriek) maar heb het meer voor cocktails. En ja, als het dan lekker is en daar zit rum in dan ben je al wat vlugger heen. Als ik voel dat ik echt moet stoppen begin ik water en cola te drinken. Ik zorg dat ik me nog alles kan herinneren en de dag erna niet ziek ben :) prima toch

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:34

Ik heb zeker drank nodig als ik uit ga.. eigenlijk ga ik zelden uit, maar als ik uit ga en niet drink, wat ik wel een aantal keer gedaan heb, dan ga ik mij irriteren aan de mede uitgangers, die vaak erg luidruchtig zijn. Als ik zelf wat op heb (max 3) glazen, dan merk ik minder van de mensen om mij heen en ben ik gezelliger vind ik zelof. Wel probeer ik nooit over de grens van aangeschoten naar dronken te gaan. Dronken worden vind ik namelijk niet leuk.

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 16:12

geen alcohol voor mij, ik neem meestal 1redbull wodca.. (als ik het goed schrijf :P ) en soms even als ik dorst krijg een slokje bier van iemand.. maar ik ben iemand die bij de 1e stap binne al gek word haah :P