Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
evih schreef:Maar ik vraag mij soms af wat mensen dan allemaal doen dat ze het zo duur vinden. Hier bij ons (Leuven, midden België) betaal je bij een studentenfuif €2/3 inkom, ga je naar een danscafé kost het je niets. De drankjes zijn dan €1/2 euro. Omdat ik ongeveer 2 drankjes neem op een ganse nacht (de traktaties weggelaten), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D
Ik ben ook 21 en niet zo'n uitgaan type.
Ik werk meestal op zondag en daarnaast doe ik een vrij intensieve studie dus ik kan mijn slaap in het weekend vaak wel goed gebruiken
Daarnaast zit ik liever een avondje bij vrienden gezellig wat kletsen etc dan dat ik in een kroeg sta waar je toch niemand kan verstaan
Adil18 schreef:Oliver schreef:Nooit last van! Word helemaal onrustig als ik een zaterdagavond thuis zit.
Het is idd wel duur, maar zoveel geef ik niet uit op een avond (25 euro denk ik). Ik kan me wel ergeren aan van die mensen die de hele zondag in bed liggen en klagen dat ze zo brak zijn.
dus vanaaf ook weer naar Lucky?
Verlang er niet eens naar!
Zie ik kinderen van 16 die compleet uit hun dak gaan waarbij ik denk; OMYGOD!
Dan hoeft het helemaal niet meer...
Neuh, vind het wel best zo.
Ga volgende week zaterdag weer haha. _Tessaa schreef:Niks mis met Lucky hoor!Ga volgende week zaterdag weer haha.

ben nog maar 17)

). Gelukkig heb ik wel vriendinnen die met me naar de bios willen (al verschilt het genre wat we willen zien vaak heel erg
).
en ik denk dat mijn uitgaansritme (dat ik niet heb eigenlijk) niet veel zal gaan veranderen
) 
(Zeker als er ergens iets te doen is).