21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:04

hier meld nog iemand zich die niet van stappen houdt. Ik ben 20 en kijk liever gezellig een filmpie ofzo. Of ga poolen ofzo. vind ik veel gezelliger, ik ga niet stappen omdat ik het zonde van het geld vind, maar vind er gewoon niet veel aan.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:04

evih schreef:
Maar ik vraag mij soms af wat mensen dan allemaal doen dat ze het zo duur vinden. Hier bij ons (Leuven, midden België) betaal je bij een studentenfuif €2/3 inkom, ga je naar een danscafé kost het je niets. De drankjes zijn dan €1/2 euro. Omdat ik ongeveer 2 drankjes neem op een ganse nacht (de traktaties weggelaten ;-) ), kan je wel uitrekenen dat ik niet zoveel kwijt ben na een nachtje stappen :-D

Entreeprijs: 10 euro
Wijn: 4 euro
Rode wodka redbull: 8 euro
Cocktails: 8 euro +

Reken maar dat een avondje uit duur is :p

Ik ga niet zo vaak uit, omdat ik meestal geen zin heb om te gaan, maar als ik er eenmaal ben heb ik het wel heel erg naar mn zin ;)

Sita_

Re: 21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:14

Ik ben bijna 23 en kan de keren dat ik in een discotheek of wat dan ook geweest ben voor een avond uit op 1 hand tellen.. :o

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:19

Vroeger ging ik heel veel uit, van mijn 15e tot 19e was ik in het weekend altijd weg. Maar nu heb ik het wel gehad, af en toe een feestje maar dat is het. Besteed mijn tijd en geld liever aan iets anders.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:25

Hier nog eentje :) Ik ben ook 21 en niet zo'n uitgaan type.

Af en toe vind ik het wel leuk maar ik hoef dus echt niet elke week te stappen :) Ik werk meestal op zondag en daarnaast doe ik een vrij intensieve studie dus ik kan mijn slaap in het weekend vaak wel goed gebruiken :+ Daarnaast zit ik liever een avondje bij vrienden gezellig wat kletsen etc dan dat ik in een kroeg sta waar je toch niemand kan verstaan ;)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:06

Stappen vindt ik ook niks aan. :+

Meestal zijn we gewoon met de groep naar Bios, Pool Café en of Silverstone.(lasergame/karten)

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:12

Ben dan wel pas 17; maar ga ook nooit uit..:n. Heb er geen behoefte aan & kan er ook niet tegen om zo laat naar bed te gaan en de volgende ochtend dan zo chagrijnig & moe te zijn; nee hoor, geef mij maar een avondje op de bank met familie & een leuk TV-programma! :) Zo is iedereen anders :).

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:14

ik d8 altijd vroeger dat ik de enige was die t niet op uitgaan hadden word dan ook vaak raar aangekeke als ik nee zeg

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:14

Hier hetzelfde, het aantal keren dat ik uit ben geweest is op twee handen te tellen :D Vind het zo af en toe voor een keer wel gezellig, maar tja.. het kost vaak wel een boel centjes, en daar zijn we toch zuinig op :) Ben nu net 19 btw :)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:16

Geef mij maar een heerlijk avondje bioscopen, uit eten gaan, iets gaan drinken, bowling, etc...
Maar mij zie je niet in een discotheek staan...

Niets mis mee dus :D.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:17

Ik vind er ook niet zoveel aan. Een keer gezellig wat drinken met vriendinnen of een filmpje pakken vind ik dan wel weer leuk.
Maar ik ben niet echt een avondmens en houd het slecht vol.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:42

Adil18 schreef:
Oliver schreef:
Nooit last van! Word helemaal onrustig als ik een zaterdagavond thuis zit.
Het is idd wel duur, maar zoveel geef ik niet uit op een avond (25 euro denk ik). Ik kan me wel ergeren aan van die mensen die de hele zondag in bed liggen en klagen dat ze zo brak zijn.

dus vanaaf ook weer naar Lucky? :P

Nope, ik ga altijd naar Bill's bar. :D

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:46

ik meld me ook ff
ik ben 28 en heb ook nooit echt iets om stappen gegeven
vond het wel leuk om soms te gaan,maar voor mij hoefde het niet iedere week
en indd vind het de dag erna altijd zo zonde want (meestal) voelde ik me dan zo brak.!!
ik ga liever lekker eten met mijn vriend en een biosje pikken
dat vind ik veel gezelliger.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:52

Hier meld nog iemand zich!

Ik ben 23 en vind er echt geen kont aan. Pak liever een filmpje in de bios of gewoon thuis op de bank. Maar tot 3 uur op straat zwerven, nee hoor. Doe mij een lol!

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:41

ik ben 18 en heb het nooit leuk gevonden, ik ben helemaal voor discotheken, maar fuiven is echt niet voor mij bestemd...
komen er van die 13 jarigen naar je toe om te zeggen: ik heb net bollen gepakt :?

tja, ieder z'n ding zeker?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:56

Ik ben 21, maar vind het ook weinig aan. Ook geen zin er geld in te steken, bovendien ben je inderdaad je halve zondag kwijt. Doe mij maar gewoon avondje op de bank of ergens met vrienden, maar ik heb nooit zin in stappen. :n Verlang er niet eens naar! ;) Zie ik kinderen van 16 die compleet uit hun dak gaan waarbij ik denk; OMYGOD! := Dan hoeft het helemaal niet meer... :n Neuh, vind het wel best zo. :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:13

Oliver schreef:
Adil18 schreef:

dus vanaaf ook weer naar Lucky? :P

Nope, ik ga altijd naar Bill's bar. :D

Das ook veel leuker....Lucky ist echt bagger....ben er ook iets van twee keer geweest...onder dwang :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:17

Niks mis met Lucky hoor! O:) Ga volgende week zaterdag weer haha.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:44

_Tessaa schreef:
Niks mis met Lucky hoor! O:) Ga volgende week zaterdag weer haha.

He bah, nee, Lucky is echt helemaal niks...New York vond ik altijd wel leuker, maar dat schijnt nu ook helemaal niks te zijn...De kroegjes is Oldenzaal zijn leuk :)

Als ik nu naar discotheken ga dan zijn het vaak Index of Zak, das wel oke :)

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:57

Zoo, ik dacht dat ik de enige was die het niks aan vond. :D
Ik ben vroeger heel veel uitgegaan (vroeger haha :') ben nog maar 17)
Maar was vrij vroeg begonnen.. (14e begonnen en elk weekend weg)
Heb vrijwel alles gedaan wat god mij verboden heeft..
Heb t wel gezien eigenlijk.. :)
Was leuk, maar hoeft niet meer ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:06

Ik ben 24 en herken dit wel, toen ik een jaar of 16 was ging ik 3 keer per week ( donderdag,vrijdag enz aterdag ) Maar al jaren niet meer, Heb cvs en houd t niet vaak vol, zeker niet als k int weekend moet werken.
Vaak heb ik ook geen eens zin. ik ga wel af en toe hoor ( eens in de 3 maanden ofzo ). Soms nog minder.
ik kijk ook liever een dvdtje of ff gezellig wat drinken bij vrienden.
En idd de zondag, ik ben nu niet brak en kan ik lekker naar mn paardjes met een lekker gevoel :)
Ja dat doe ik liever :)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:32

Ik ben 21 en heb ook niks met uitgaan, nooit gehad. Af en toe is gezellig, maar niet te vaak. Helaas word in de kroeg waar ik naartoe ga áls ik uitga gewoon gerookt. Als ik ben uitgegaan heb ik meer last van het ik-wil-uitslapen-want-ik-ben-nog-moe syndroom dan dat ik een kater heb. Ik heb me eigenlijk zelden de dag na het uitgaan brak gevoeld omdat ik weinig alcohol drink. Pak vaak ook liever thuis een lekker glaasje als ik er zin in heb dan dat ik er helemaal voor uit moet gaan (wat dan meteen ook minstens 2x zo duur is).
Ik ben ook meer een biosmens, maar helaas houd vriendlief wel van uitgaan en niet van de bios... Maagroed, wij besteden onze avondjes thuis met een gehuurd DVDtje en heel af en toe een keer bios en natuurlijk op zn tijd gezellig ergens gaan uiteten (is helemaal fan van de Indiër hier :o ). Gelukkig heb ik wel vriendinnen die met me naar de bios willen (al verschilt het genre wat we willen zien vaak heel erg :P ).

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 02:03

nu ben ik weliswaar geen 21 (18 bijna 19) maar ik heb gewoon écht een vreselijke hekel aan uitgaan en dan te bedenken dat iedereen van mijn leeftijd bijna uitgaat. 't scheelt dat ik vriendinnen heb die er ook niet zo zot op zijn en waarmee ik dan gewoon lekker een avondje film mee ga kijken etc.
Ik drink al geen alcohol en dat krijg ik dan ook naar m'n hoofd geslingerd iedere keer en ik heb nooit zo'n zin om me dan te verantwoorden er tegenover etc. verspilling van m'n geld indd en als ik drink (géén alcohol) dan zit ik de rest van de avond op de wc, want ik lijk net een vergiet dan :Y) en ik denk dat mijn uitgaansritme (dat ik niet heb eigenlijk) niet veel zal gaan veranderen :Y) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:08

Ben 17 jaar en heb dat ook wel eens :j
Heb echt niet de behoefte om iedere week uit te gaan.
Vind het uiteraard wel leuk ;) (Zeker als er ergens iets te doen is).
Maar om nou iedere week mijn geld op te drinken, nee vind ik niet nodig. Meestal geven m'n ouders me nog geld ook, maar toch heb ik dan zoiets van 'nee, geen behoefte aan'.
Heb vaak zat dat ik denk 'zit liever thuis, kijk liever op de bank een filmpje, ga liever wat anders doen' enz.

Ik vind het leuker om 1x in de zoveel tijd uit te gaan en dat het ook écht gezellig is omdat er iets te doen is, dan dat ik iedere week in dezelfde club hang terwijl het helemaal niet zo gezellig/bijzonder is en ik me geld opdrink.

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:13

ik ben eigenlijk nooit uitgegaan. Hoofdnoodzakelijk omdat ik ook geen vriendinnen heb. Wel eens uitgegaan met de vriendjes en vriendengroep natuurlijk.
En inderdaad ik vind het ook zonde van het geld (ben redelijk zuinig)