Risje80 schreef:Ik snap het nut er ook niet zo van om goede vrienden te blijven met een ex. Als dat wel zo is, mag mijn vriend lekker alleen naar haar toe gaan.
Lijkt me ook een beetje vreemd om op de bank te zitten naast die gene die ook heel intiem is geweest met mn vriend.
Nee bah, ik heb er geen behoefte aan.
Gelukkig heeft mijn vriend geen contact meer met zijn ex.
Ik wel met de mijne omdat hij de vader is mijn mijn dochter. En nog steeds na (7 jaar) vind ik het niet fijn om hem te zien. En zal zeker geen vrienden met hem blijven, moet er niet aan denken!
Ik vind het knap dat jij wel mee gaat hoor!!
Ben het volledig met je eens! Ik zou er ook echt geen behoefte aan hebben om met iemand op de bank te zitten die ook intiem is geweest met mijn vriend. Dat vind ik gewoon een raar/vervelend idee.
Heb er ook echt respect voor dat jij dat wel kan!
ik val je dus niet aan
. maar als het uit zou gaan met mijn vriend dan zou ik echt wel vrienden willen blijven, mits er gevoelens zijn. Je hebt al die tijd niet alleen je liefde gedeeld, maar voor mij is het ook echt mijn beste vriend, kan alles met hem kwijt/ bespreken/ delen. Misschien nog wel meer als met vriendinnen... En dat is juist zo heerlijk eraan. Maar lijkt me toch raar in het begin, zal best wat tijd overhene moeten gaan voordat je echt vrienden kan worden. Niet dat je het uitmaakt en dan afspreekt en dat je dan langs elkaar zit en je elkaar niet eens meer een kus kan geven.
, ze is vaak vreemdgegaan en steeds weer teruggekomen. Uiteindelijk ben ik in beeld gekomen en is ze aan de kant gezet, maar als ik er niet was geweest had hij haar waarschijnlijk toch weer terug genomen.... Op een of andere manier kon hij haar niet aan de kant zetten. En natuurlijk zal ze ook wel der positieve kanten hebben, anders neemt hij haar niet terug. Maar toch heeft ze hem veel pijn gedaan. Ik kreeg ook wel eens de opmerking dat als ik vreemd zou gaan het meteen uit zou zijn. Hij heeft er zelf ook ehct een hoop onder geleden, Weet wel dat ze af en toe nog contact hebbe, zo een smsje over en weer of een krabbel. Verder niets hoor, maarre toch kriebelt het dan toch al, terwijl ik weet dat hij nooit vreemd zou gaan, zeker uit zijn ervaring en zoals hij over haar spreekt ook niet nog eens terug zou nemen...
) maar ik vidn dat ze best rekening kan houden met de gevoelens van vriendinlief van haar ex.. want blijkbaar vind zij het ook vreemd dat ik zo defensief reageer O.o