Jongens, nu voel me weer eens K*T

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Jongens, nu voel me weer eens K*T

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:44

meisje, dan weet je toch wat je aan hem hebt? Seks en niet meer dan dat.. of je blijft bij hem, en je WEET dat hij eig niets serieus wil, en geen vastigheid wil.. maar jou wel leuk genoeg vind voor seks.. Of je hebt genoeg zelfrespect dat je van jezelf weet dat jij hem daar te leuk voor vind, en dat je zelf verder met hem wil, meer dan alleen seks. En dat dat dus niet kan met hem.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 12:02

ja nou ik laat me niet meer gebruiken maar ik wil dinsdag wel even met hem praten. en ff kijken wat eruit komt. En hij bij zn standpunt blijft dan is t voor mij over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:58

Meis hij heeft het al duidelijk gemaakt aan je. Jongens zijn ook helemaal niet gedient van meisjes die achter ze aan blijven lopen en vastigheid zoeken als ze het zelf niet willen. Gouden regel: Laat hem maar achter jou aanlopen, dan heb je zekerheid. ;)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:02

Welkom in de wereld van de seksrelaties. Erg leuk, maar je moet er niets van verwachten.

Mocht hij tegenover jou gaan beweren dat het anders in elkaar steekt, dan zal hij net zo lang seks met jou blijven hebben tot ie iemand tegenkomt waar hij verliefd op wordt.