Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb daar best begrip voor en sta mn plekje wel af hoor (en als ik wel wil zitten omdat ik last van mn rug of benen heb ofzo dan hoort diegene dat vanzelf), dan ga ik wel op de grond zitten oid, want ik heb daar geen moeite mee en ik denk dat er velen zijn die net zo denken.Cyntje schreef:En als je er pijn van krijgt is het alles behalve gezellig Romytjuuh
Romytjuuh schreef:Cyntje schreef:En als je er pijn van krijgt is het alles behalve gezellig Romytjuuh
Het zijn je vrienden of niet dan? Als een vriendin van mij pijn heeft laat ik haar echt wel zitten. of je vraagt gewoon even of je mag zitten niet zo moeilijk toch!?
Maar ik heb ook altijd statafels staan, kunnen ze kiezen. Merens schreef:Tja, als het echt een 'zitfeestje' is snap ik niet dat ze niet genoeg stoelen in huis halen.
Is het een zit-sta feestje: als je niet lang kan staan gewoon vragen om een zitplaats! Als je vrienden dat raar vinden, vraag ik me af of het nou zulke leuke vrienden zijn. Mijn vrienden mogen dat gewoon aan me vragen hoor, mensen die ik niet ken trouwens ook.Heb daar best begrip voor en sta mn plekje wel af hoor (en als ik wel wil zitten omdat ik last van mn rug of benen heb ofzo dan hoort diegene dat vanzelf), dan ga ik wel op de grond zitten oid, want ik heb daar geen moeite mee en ik denk dat er velen zijn die net zo denken.
Dus speak out, en dan is iedereen tevree!
). Mijn 34e was ook een FEESTJE trouwens. Alleen had ik toen wel genoeg ruimte en genoeg stoelen, maar toen stonden er ook veel mensen of ze zaten op de grond op de kussens of stonden in de tuin.
dus 4 statafels, 2 banken, 4 eetkamerstoelen, 1 fauteuil en nog een berg klapstoeltjes.... meer kan ik niet doen..... als rugpatient zijnde probeer ik altijd wel een zitplaats te bemachtigen op een verjaardag
. 
Iedereen doet z'n best, het is niet gelijk een prutverjaardag omdat iemand misschien niet voldoende zitplek kan aanbieden. Ik vind het dan nogal verwend en fout om een feestje en daarbij gastvrouw/heer hierop af te rekenen.