Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:knip/ Het Garantiefonds voor de financiering van de opleiding, waardoor er geen enkele waarborg van de student, ouders of verzorgers nodig is en de school dus voor iedereen toegankelijk is, ongeacht de financiele situatie /knip

).
. 

hunter87 schreef:wendy: ik weet niet hoe het bij jullie met huizen prijzen zit maar in apeldoorn is het niet te betalen (starters beginnen rond de 160.000 en in ugchelen (waar ik zelf woon) is het al heleaal niet te doen
ManonR_ schreef:Ik wil ook het huis uit en gaan samenwonen maar zie het absoluut niet zitten om alleen ergens te wonen. Het lijkt me nou niet echt geweldig om iedere avond thuis te komen in een leeg huis. Nee dank je. Misschien dat dit voor de kluizenaars onder ons leuk is, maar verder.

Wendy schreef:Waarom zou het volgens jou zo goed zijn voor je zelfstandigheid? Aangezien mijn ouders gescheiden zijn en mijn vader en mijn broertje zo goed als niets doen doe ik nu ook alles zelf. Dus zelfstandigheid wat dat betreftHet is wel goed voor je zelfstandigheid
En samenwonen is echt geen garantie dat er altijd iemand is hoor.
. Ik snap ook wel dat samenwonen geen garantie is dat er altijd iemand is. Maar als je mijn bericht goed leest zie je dat het mij niets lijkt om IEDERE avond thuis te komen in een leeg huis.tita schreef:Ik denk niet dat ze bang is dat ze iets tekort komt, maar werken om een ander z'n studie te betalen zou ik toch ook niet doenHet lijkt gewoon alsof je hem nodig hebt, voor een hypotheek.
Het lijkt gewoon alsof jij bang bent dat je iets te kort komt.
.tita schreef:Zoals je eerder in het topic kunt lezen wil hij dit allemaal niet (via een vliegtuigmaatschappij). Dan is dit dus ook niet van toepassing.Ik ken zelf ook piloten en die hebben gewoon een huurwoning of een hupotheek volgens mij werd er ook een deel van je lening kwijt gescholden als je je opleiding afgerondt heb (weet niet zeker)
Iig die vriend van ons, ook piloot zijn vliegmaatschappij nam de helft voor zijn rekening.

tita schreef:Omdat 1/2 0,5 is. Daarom moet hij de helft meebetalen!Waarom overal de helft van mee betalen.