Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:@Echwel, als iemand ter dood is veroordeeld omdat hij iemand vermoord of wat dan ook heeft, is hij toch ook onmenselijk bezig geweest, waarom verdient zo iemand dan nog wel menselijkheid door middel van een penvriend(in).
Echwel schreef:Sorry voor degenen die ik kwets, maar in een beladen volwassen topic als dit verwacht ik ook volwassen reacties en geen kinderlijke uitspraken, het gaat er niet om schuldig of onschuldig het gaat om het feit dat mensen ter dood zijn veroordeeld en in afwachting daarop, wat in Amerika jaren en jaren kan duren, behoefte hebben aan menselijk contact.
Hoe onmenselijk ben jezelf als je ze dit ontzegt.
Echwel schreef:Natasja als je niet eens weet hoe je in goed Nederlands iets moet formuleren waardoor je uitspraak zeer kwetsend wordt vraag ik mij idd af of je in volwassen topic moet reageren
raketje_ schreef:maar als het menselijke kanten heeft, dan overheerst dat toch en vermoord je niet iemand.
En echwel, je bepaald helaas niet hoe ik iets formelier.Iemand anders doet dat misschien
beter als mij.Maar daarom hoef je me niet als onvolwassen te beschrijven.Het is pas onvolwassen
als mensen niet kunnen inzien dat een moordenaar niet voor niks zit.
Echwel schreef:Kijk dat is nu het zwart/witte kijken wat mensen hebben.
Stel dat je eigen kind om wat voor reden iemand vermoord, moet je hem dan je liefde enz ontzeggen
Fiffill schreef:raketje_ schreef:maar als het menselijke kanten heeft, dan overheerst dat toch en vermoord je niet iemand.
En echwel, je bepaald helaas niet hoe ik iets formelier.Iemand anders doet dat misschien
beter als mij.Maar daarom hoef je me niet als onvolwassen te beschrijven.Het is pas onvolwassen
als mensen niet kunnen inzien dat een moordenaar niet voor niks zit.
Lekker zwart wit. Dat gaat niet in alle situaties.
Echt, soms vraag ik me af of mensen zich niet een beetje kunnen inleven... mensen die iemand vermoord hebben zijn heus niet allemaal totale monsters.
Echwel schreef:Kijk dat is nu het zwart/witte kijken wat mensen hebben.
Stel dat je eigen kind om wat voor reden iemand vermoord, moet je hem dan je liefde enz ontzeggen
raketje_ schreef:[
'' als het je niet zint of je hebt een goede reden mag je diegene alsnog vermoorden''
Niemand heeft het recht niet om iemand te vermoorden of uberhout uit te denken!
raketje_ schreef:Fiffill schreef:Lekker zwart wit. Dat gaat niet in alle situaties.
Echt, soms vraag ik me af of mensen zich niet een beetje kunnen inleven... mensen die iemand vermoord hebben zijn heus niet allemaal totale monsters.
Geen monsters? Dus als morgen iemand jou gezin/familie komt vermoorden ga je maar
met diegene schrijven omdat ie ook maar gevoel heeft ?
rockwitch schreef:Via wat voor site doe jij dat dan? Wel fijn dat ze jou adres niet krijgen. Krijg jij dan de post via de mail terug of via de gewone post?