Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
? toch wel beetje jammer eigelijk.. had me er wel op verheugd!
.
, altijd toch haha. Ik heb gezegd dat ik niet met hem wil praten, ik heb me glashard gehouden. Hij vroeg of ik me er helemaal niet poedersuiker om voelde, ik heb geantwoord dat ik mijn gevoelens niet met hem wil delen. Hij vroeg waarom niet, ik heb gezegd dat ik geen contact met hem wil, heb geen greintje verdriet of wat ook laten zien. Toen zei hij van ik wil met je praten, ik zei, ik niet met jou, en heb hem arrogant aangekeken. Zijn antwoord hierop was:"Ik ga al weg, je hoeft me niet zo arrogant aan te kijken". Hij bleef nog even staan, toen heb ik 'doegg' gezegt, en hij was weg.
Je hebt hem even laten zien dat met jou niet te spotten valt
We hebben begin van de avond een beetje ruzie gehad, toen zat het me zo hoog, maar dat was zo weer over, haha. Car, als je dit leest, ik hou écht heel veel van je, je bent mijn meisje.
). En die voor me door het vuur gaat, en ik voor hem als het erop aan komt. Tot die tijd, geniet ik van het leven, want het leven is nog jong!! Ik heb echt ontzettend zin om weer lekker te gaan knallen met vrienden/vriendinnen, zonder verplichtingen. Al zullen de koude nachten er niet veel warmer van worden haha.
en wie heeft er nou niet last van stemmingswisselingen daar zijn we toch levende wezens voor. Take it or leave it haha
Dat heb ik ook altijd het hardst geroepen, je accepteert me maar zoals ik ben, en anders rot je maar op. Maar soms wil er toch iets 'inkruipen', eerst pas je je een beetje aan, en daarna is dat stukje van jou helemaal weg. Heel vervelend haha.
weet je nog er is een reden waarom je niet meer met hem verder wil

Maar zijn telefoonnummer is geblokkeerd, kan geen smsjes/belletjes meer van hem ontvangen..
.
Deze mensen ben ik echt dankbaar.