Even jullie steun nodig..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Re: Even jullie steun nodig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:50

jeetje, dan zat je wel erg gauw erg sterk onder zijn invloedlaat ik het maar een beetje genuanceerd zeggen

Goedzo meid, voor jezelf kiezen hoor!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:51

tante trien, volhouden meid, met een paar weken ben je blij dat je dat gedaan hebt..
ik heb er heel wal langer over gedaan om er achter te komen,zonde van dde tijd, zo iemand veranderd niet\!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 17:56

Daarom wil ik er nu gewoon ook écht mee ophouden voor de verandering, niet elke keer zeggen dat ik er mee kap. Het gaat van kwaad tot erger..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:23

Heel rot ann,, maar toch even 1 ding:

Daarna heeft hij me gedeblokkeert, en kreeg ik hele scheldserenades over me heen, in zijn msn naam stond dat ik een vieze h*er ben

heb ik nergens in zijn msn naam zien staan? en ik heb m toch ook echt op msn...??

en dacht dat je vanavond naar mijn uitgaansplekje zou komen No Cheer ? toch wel beetje jammer eigelijk.. had me er wel op verheugd!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 18:44

Ik weet niet hoe het jou niet is opgevallen.. Het heeft niet lang in zijn naam gestaan, een halfuurtje maar ofzo..

Ik weet het, maar dan zou ik in mijn eentje naar noordwijk moeten.. Verdrietig

carrie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:46

you go girl Go jij! Go jij!
ik vind dat je het goed doet..vol blijven houden. Je verdient gewoon beter Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 20:00

Ik heb hem net aan de telefoon gehad, hij kon zijn spullen niet komen ophalen, want hij had het veelste druk. Ik heb gezegt dat het mij niet kan schelen hoe hij het regelt, als die spullen vandaag maar worden opgehaald. Daarna heeft hij weer lopen zeuren, toen heb ik opgehangen en telefoon uitgezet. Ik ga nu naar mijn eigen kamer, daar kan ik tenminste een muziekje aanzetten, en lekker janken als het nodig is. Op dit moment gaat het dus niet zó goed. Voel me behoorlijk k*t eerlijk gezegd..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 20:59

oooooh jongens, dikke girl power hier Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! .

Hij kwam hier net zijn spullen ophalen, hij weet dat ik nooit graag tegen mijn ouders vertel hoe het met mijn relaties zit, dus hij dacht van, ik ga naar boven (waar ik zit), zodat het bij haar ouders niet opvalt.

Hij vroeg of hij normaal met me kon praten, en hij vond dat ik het zelf gister had uitgelokt..... Nors opkijken , altijd toch haha. Ik heb gezegd dat ik niet met hem wil praten, ik heb me glashard gehouden. Hij vroeg of ik me er helemaal niet poedersuiker om voelde, ik heb geantwoord dat ik mijn gevoelens niet met hem wil delen. Hij vroeg waarom niet, ik heb gezegd dat ik geen contact met hem wil, heb geen greintje verdriet of wat ook laten zien. Toen zei hij van ik wil met je praten, ik zei, ik niet met jou, en heb hem arrogant aangekeken. Zijn antwoord hierop was:"Ik ga al weg, je hoeft me niet zo arrogant aan te kijken". Hij bleef nog even staan, toen heb ik 'doegg' gezegt, en hij was weg.

Sorry als me verhaal onduidelijk was, maar man wat voel ik me machtig..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:07

Klinkt goed! Haha! Je hebt hem even laten zien dat met jou niet te spotten valt Haha!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:11

Goed gedaan meid. Als de boodschap nou nog niet overkomt...

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:17

super, echt super meid ! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! OK dan! OK dan! OK dan! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:20

Dankjewelll, een goed begin van hoop ik een leuk avondje stappen samen met mijn chick! Lovers We hebben begin van de avond een beetje ruzie gehad, toen zat het me zo hoog, maar dat was zo weer over, haha. Car, als je dit leest, ik hou écht heel veel van je, je bent mijn meisje. Lovers

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:27

goed zo !! Girl Power. Je hebt je leven nog voor je , lekker genieten en niet laten verzieken door een vent!

Veel plezier vanavond en lekker een tijd vrijgezel blijven!!!!!!!!

er zijn zat leuke mannen en er komt en tijd dat je die van jou tegenkomt

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:34

Daar geloof ik ook zeker weten in. Er is een man voor mij, die hélemaal bij mij past, en met mij om kan gaan (beetje last van stemmingswisselingen Schijnheilig ). En die voor me door het vuur gaat, en ik voor hem als het erop aan komt. Tot die tijd, geniet ik van het leven, want het leven is nog jong!! Ik heb echt ontzettend zin om weer lekker te gaan knallen met vrienden/vriendinnen, zonder verplichtingen. Al zullen de koude nachten er niet veel warmer van worden haha.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:38

op ieder potje past een deksel Lachen en wie heeft er nou niet last van stemmingswisselingen daar zijn we toch levende wezens voor. Take it or leave it haha

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:43

Haha idd. Lachen Dat heb ik ook altijd het hardst geroepen, je accepteert me maar zoals ik ben, en anders rot je maar op. Maar soms wil er toch iets 'inkruipen', eerst pas je je een beetje aan, en daarna is dat stukje van jou helemaal weg. Heel vervelend haha.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:45

ik ken dat hoor zo was ik vroeger ook, zeker toen ik 18 was, aan de ene kant stoer en een behoorlijke eigen wil maar aan de andere kant zo beinvloedbaar als wat.
Nu 20 jaar later ahum begin een oude doos te worden....ben ik eindelijk IK. heb wel weer! een dominante man, maar ik kan toch mezelf zijn, beetje tegengas is soms nodig in mijn geval

Ik wens je alle goeds en wijsheid toe en nu lekker feesten meid! go for it

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:48

Thnx. Lachen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 05:22

Ik ben verrot, ik ben gebroken.. Hij was vanavond in de zelfde kroeg als mij, hij had xtc gebruikt, ik heb een bloedhekel aan drugs, en dit heeft mij echt kapot gemaakt. Ik ben natuurlijk zijn vriendin niet meer, en het is zijn keus. Maar het doet me zóveel zeer. Ik zit hier te janken achter me computer.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 08:53

Meis.............. echt.......... zijn probleem Lachen weet je nog er is een reden waarom je niet meer met hem verder wil Lachen

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:01

Ach gut

Ach, wat rot...

Inderdaad, juist daarom wou je niet met hem verder!

Volgende keer als je gaat stappen en je ziet hem in de kroeg (of hij komt binnen) maak je GELIJK rechtsomkeert! je moet jezelf echt even beschermen tegen jezelf....

Sterkte en gewoon doorzetten!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:49

Da's wel heel jammer, als je een leuke avond uit wilt en je ex is daar en gedraagt zich zoals je beschrijft. Nu de relatie pas uit is kan ik me voorstellen dat het lastig is maar het maakt wel heel erg duidelijk dat hij liever de drugs heeft dan een lieve vriendin. Maakt de keus voor jou, hoe moeilijk ook emotioneel gezien, wel heel makkelijk: afschrijven die gast!
(en volhouden ....)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 13:23

Meid Ach gut

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:25

vanaf hier een dikke knuffel

jij bent sterker als hij.. hij heeft namelijk drugs nodig (zijn eigen stomme idee en probleem)
jij gaat hier doorheen komen op steun van vrienden en "vreemden"

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 17:10

Ik heb hem vanacht in mijn woede en frustratie op gebeld, het enige wat ik heb gezegt, is dat ik hem NOOIT NOOIT NOOIT meer wil zien, en ook NOOIT meer wil spreken, en als hij me ziet dat hij me niet aan MAG spreken. Daarna heb ik nog met een vriend van mij gepraat (is uit zijn warme bedje gekomen om mij te steunen op msn, zo lief!). Diezelfde vriend heeft me vanochtend wakker gemaakt, en is bij me gebleven, tot ik naar verjaardag van mijn beste vriendin ging, hij heeft me zelfs met de auto gebracht.

Ik denk dat mijn dip van vanacht gedeeltelijk komt omdat ik iets te diep in het glaasje had gekeken.... Bloos Maar zijn telefoonnummer is geblokkeerd, kan geen smsjes/belletjes meer van hem ontvangen.. Go jij! Go jij! .

Ik heb het verder wel naar mijn zin gehad, mijn beste vriendin vertelde mij :"Jij bent op dit moment mijn beste vriendin, je betekent echt veel voor me." Zó ontzettend lief, ik ben echt zó blij dat ik zoveel steun krijg van voornamelijk deze 2 mensen, ik voel me gewoon geliefd nu. Lovers Deze mensen ben ik echt dankbaar.

Ook vind mijn moeder het sneu voor mij, en legt me enorm in de watten.