_Micha_ schreef:Is dat die van Miami ink? zo ja dan vind ik haar ook erg mooi
Ja, dat is haar inderdaad.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Is dat die van Miami ink? zo ja dan vind ik haar ook erg mooi
Blingh schreef:Doutzen kroes vind ik erg mooi.

Tellie schreef:_Micha_ schreef:Is dat die van Miami ink? zo ja dan vind ik haar ook erg mooi
Ja, dat is haar inderdaad.

Pel schreef:Idd..dankje wel!
Shane (the L Word) is een mooie vrouw, hahaNiet erg vrouwelijk maar heel erg aantrekkelijk
![]()
Het karakter shane bedoel ik..ik vind de actrice zelf minder aantrekkelijk
Angelina Jolie is erg indrukwekkend vind ik..Ze is eigenlijk een pure schoonheid..Erg sterke uitstraling, dat maakt haar ook erg aantrekkelijk voor mij..
Maar ik kan niet op haar vallen..
Ben sowieso even over de meiden heen

Shattered schreef:Die zangeres van paramore, kan even niet zo snel meer op haar naam komen ..
Die heeft altijd heel mooi haar !

Maartje1990 schreef:Pel schreef:Idd..dankje wel!
Shane (the L Word) is een mooie vrouw, hahaNiet erg vrouwelijk maar heel erg aantrekkelijk
![]()
Het karakter shane bedoel ik..ik vind de actrice zelf minder aantrekkelijk
Angelina Jolie is erg indrukwekkend vind ik..Ze is eigenlijk een pure schoonheid..Erg sterke uitstraling, dat maakt haar ook erg aantrekkelijk voor mij..
Maar ik kan niet op haar vallen..
Ben sowieso even over de meiden heen
een pure schoonheid? ze ziet er niet écht puur uit hé? hoe echt zijn die lippen van haar?
Soms staan ze op ontploffen in die film waar ze naar derde wereldlanden gaan zijn ze gans verrimpeld
Njen schreef:Ik vind Shane uit die serie L word wel wat hebben, ik weet het niet, misschien juist omdat ik vrouwen met een mannelijke uitstraling wel wat vind hebben. De meeste meiden die ik ken die bi/lesbisch zijn en zo'n uiterlijk hebben vind ik ook aantrekkelijker dan de "normale". Maar ik ben volgens mij toch hetero
Zwerte schreef:vergeet ik zomaar christina scabbia, zangeres van lacuna coil:
http://i9.photobucket.com/albums/a79/ai ... CABBIA.jpg
Die vergat ik dus ook...
Maar ze is echt supermooi. Angie_ke schreef:

Maartje1990 schreef:een pure schoonheid? ze ziet er niet écht puur uit hé? hoe echt zijn die lippen van haar?