Nationale dumpmaand?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Nationale dumpmaand?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:55

_Marinke_ schreef:
Njen schreef:
Hahah nee niet voor de cam gedumpt, voor de cam iets gedaan voor een of ander mens dat hij via internet had leren kennen Knipoog Maarjah we hadden nog geen week iets en ik moest wel lachen, het schijnt dat ik de enige was waar hij daadwerkelijk iets om gaf, vooral gezien zijn jaloerse acties daarna. En hij was ook heel erg geschrokken van mijn smsje in de vakantie dat ik hem niet meer wou als vriend Haha! Hij dacht dat het allemaal goed zat enz en schijnt zijn eigen die avond helemaal lazerus te hebben gezopen en de dag erna de hele dag met een kater op bed te hebben gelegen Duivel

Zo, ik ben alleen nog maar gedumpt Scheve mond Vorig jaar had ik een mand wat met een jongen, gaf niet veel om hem. Maarja vond hem toch 'zielig', hij had problemen thuis enzo. Ik bood hem gewoon een luisterend oor eigenlijk, hij wou graag wat met mij enzo... Ik wou niks maarja m'n o zo zwakke hart enz 'n puppy ogen (dat had ie echt Clown ) hebben mij doen geloven om toch te nemen. Njah toen was ik met school op skiweek,, had ie mij een sms gestuurd dat ie t uitmaakte want hij ahd het gvoel dat ik niet veel gevoelens voor hem had Clown Ohkej, duidelijk Schijnheilig En nu sprak die mij weer aan op msn, dat ie er nog elke dag van baalt, dat ie een goede vriendin kwijt is die hem een luisterend oor aanbood. Hij hoopte dat we weer vriendschap konden sluiten. Ik ben nooit kwaad om hem geweest ofzo, maar heb hem wel ff goed duidelijk gemaakt dat ik iig echt geen relatie of iets wil Clown Dat vond ie niet zo leuk, later belde hij HUILEND op, met hoeveel spijt die heeft en dat ie zo erg een goede vriendin miste.. Jah jah bijna een jaar later Nagelbijten / Gniffelen Nee sorry, ik trap er niet meer in Lachen

Hahah jah ok, een jaar later ben je wel te laat idd Clown Ik heb inmiddels genoeg meegemaakt qua relaties, heb er dan maar 2 gehad, maar volgens mij ook de 2 uitersten van elkaar Knipoog Voorderest kijk ik eigenlijk amper naar jongens om, heb wel wat beters te doen. Ik blijf het mooi vinden dat een kennis van mij zei dat hij het wel zielig vond dat ik al die jongens in hun uppie achterliet zodra ze meer wilden dan dansen of lol maken Huilen van het lachen Maarjah het zijn ook geen van allen mijn types dus Nagelbijten / Gniffelen

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 10:59

Hihi, tjah dan schiet het niet veel op idd Knipoog
Ik heb zondag alweer een afspraak met een jongen van school, we gaan gewoon gezellig bij een cafétje zitten. Mijn bedoeling is gewoon alleen praten, het is niet echt super mijn type.. mjah toch wel aardig enz. Hij loopt al v.a. oktober achter mij aan.. en vond het zo cru om te zeggen, nee ik wil je niet. Want ik twijfel er zelf aan Clown

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:04

_Marinke_ schreef:
Hihi, tjah dan schiet het niet veel op idd Knipoog
Ik heb zondag alweer een afspraak met een jongen van school, we gaan gewoon gezellig bij een cafétje zitten. Mijn bedoeling is gewoon alleen praten, het is niet echt super mijn type.. mjah toch wel aardig enz. Hij loopt al v.a. oktober achter mij aan.. en vond het zo cru om te zeggen, nee ik wil je niet. Want ik twijfel er zelf aan Clown

Hahah gewoon lekker van het leven genieten Knipoog En als je er zeker van bent dat je hem niet wilt wel eerlijk zijn, dan heeft hij ook duidelijkheid Lachen

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:16

Ja, het probleem is daar ben ik niet zeker van Knipoog
Ik heb dus ook gezegd dat het prima is om zondag wat af te spreken, puur om te kijken of het klikt. Heb hem dat in een sms gezegd, waarin ook heb gezegd waar ik over twijfel. Z'n uiterlijk is gewoon echt m'n type niet. Maar z'n karakter zo op msn enzo, is juist wel wat ik in iemand zoek. Lachen Daarom zit ik ook zo in twijfel, mjah ik had hem dus al v.a. oktober achter me aan lopen..

M'n ex had t net 2 weken ofzo dat er iemand achter hem aanliep en hem graag wil, en die maakt t dan uit en gaat met haar verder.. Terwijl ik dus al v.a. oktober iemand achter me aan had lopen die mij heel graag wil enzo Nagelbijten / Gniffelen Hahaha zo zie je ook maar weer hoe verschillend wij warend aarin Knipoog Had die vrijdag al drect wat met die andere jongen kunnen hebben dus, en hij zondag doodleuk; "Alweer een ander op t oog?" Clown Ik zo,, njah kan zo met iemand wat krijgen.. die loopt al v.a. oktober achter me aan.. Nagelbijten / Gniffelen (wist hij dus eerst niks van.. Bloos ), was die ineens 5 min stil Bloos! zonder brb ofzo te zeggen,, hoorde van vriendin dat hij had gevraagd of t echt waar was enzo.. Nagelbijten / Gniffelen En toen ineens zei die,, ah leuk tog? Lachen Ik alweer wat met m'n ex Bloos! (ga geen namen noemen)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 11:42

Hahah, nou mijn goeie ex zegmaar had ik ook niet verwacht dat ik op zulke types zou vallen, maar was gelijk verkocht Nagelbijten / Gniffelen Ondanks dat er wat dingen zijn gebeurd die minder waren, maarjah voor een groot gedeelte kan hij daar ook niks aandoen Lachen Ik zou gewoon eerst lekker vriendschappelijk leuke dingen doen, dan zie je vanzelf wel verder Knipoog

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:06

Wat een verhalen hier nog haha. Haha!
Exen die vreemdgaan, ik wilde altijd wraak nemen.. Maar hoe? Haha!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:17

Ik ben altijd blij dat het nog zo ontzettend goed gaat tussen mij en mijn vriend als ik hier de topics lees (hoewel het nu ook niet de leukste periode is). Wat een pijn en verdriet altijd Ach gut .

Als ik wil praten (over ons of over iets anders) dan maak ik veelal mijn vriend wakker 's nachts. We hebben al urenlange gesprekken gehad om 3 of 4 uur 'snachts Bloos . Maar als er me iets dwars zit wil ik dat eerst helemaal uitgepraat hebben, anders kan ik niet slapen. En ik begin altijd maar 'snachts te piekeren over vanalles (hoeveel keer ik vroeger mijn ouders niet heb wakkergemaakt Clown ). Wat is ie toch een lieverd Lovers...

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:28

Ik ben ook gedumpt..vind het zo'n rot woord.
Maar ik ben aan de kant gezet voor een internetliefje die mn ex vriendin net 5 dagen kent. haar gevoelens voor het internetliefje zijn nu al groter dan voor mij.
we wonen in 1 huis samen dus het is heeeeel moeilijk en mentaal zo ontzettend zwaar..dat iemand je zo kan voorliegen..nooit verwacht dat het mij zou overkomen Verdrietig

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:31

Mayflower_ schreef:
Wat een verhalen hier nog haha. Haha!
Exen die vreemdgaan, ik wilde altijd wraak nemen.. Maar hoe? Haha!

Did it Vingers aflikken

Maar die wraak smaakte wel naar Misselijk

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:35

Ik vind dumpen een rot woord.
Ik heb het zelf 21 december uitgemaakt met mijn vriend na 6 jaar.
Te veel redenen om op te noemen veel hele mooie momenten maar ookhele slechte momenten en helaas werkt het toch niet.
We woonden al een tijd samen en hadden een hoop dieren samen ik heb alleen mn spullen gepakt en ben weggegaan na mn moeder.
Heb mn honden reptielen en in eerste instantie ook mn paarden achter gelaten.
Na een keer gepraat te hebben zijn we eruit gekomen datik alleen mn rijpaard meeneem en dit hebik deze week gedaan.
Ik begin volgende week aan een nieuwe baan en sja dan ga ik mn leven weer proberen op te bouwen.
Waarom ik mijn dieren heb achter gelaten?
Eigenlijk ten eerste omdat ik van een vrijstaande woning naar een flat ben gegaan darnast woon ik op nog geen 100 meter afstand ik kijk uit op zijn tuin zeg maar.
Als ik dan mn 2 honden,amerikaanse bulldog en een spaanse,mee zou nemen willen ze steeds terig en ze hebben nu zoveel vrijheid datga ikze niet afpakken nu.
Ik ben niet met ruzie uit elkaar gegaan wel heel adrupt maar ik was er echt aan toe om weg te gaan.
En toch als ik terug denk had ik het wel anderswillen doen misschien nog een keertje proberen of nog een keertje praten maar ach mijn keuze staat nu vast en daar b;ijf ik bij.....

Gr Gemma

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:40

Ja er gaan altijd veel relaties kapot rond de feestdagen en de zomervakantie...
Ik heb er gelukkig geen last van!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:40

Pel schreef:
Ik ben ook gedumpt..vind het zo'n rot woord.
Maar ik ben aan de kant gezet voor een internetliefje die mn ex vriendin net 5 dagen kent. haar gevoelens voor het internetliefje zijn nu al groter dan voor mij.
we wonen in 1 huis samen dus het is heeeeel moeilijk en mentaal zo ontzettend zwaar..dat iemand je zo kan voorliegen..nooit verwacht dat het mij zou overkomen Verdrietig

Scheve mond .. ..

Wow..

Internetliefje (die hij 5 dagen ''kent'' ) ging voor jou? Wat een ongelovelijke *piep*.. Sorry dat ik het zeg..

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:42

Ik heb juist een nieuwe gevonden Haha!.
Het is nog niet helemaal officieel maar wel heel erg leuk...
Denk dat wat Urielle zegt wel waar is, veel mensen het "aan"
houden omdat de feestdagen eraan komen en ze dat zielig vinden voor hun vriend / vriendin..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:49

LiNdA1986 schreef:
Ja er gaan altijd veel relaties kapot rond de feestdagen en de zomervakantie...
Ik heb er gelukkig geen last van!

ja echt hé Ja misschien ook omdat je met de feestdagen meer samen zit ofzo.
Ik heb er gelukkig ook geen last van.. nu 14 maanden samen Lovers

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:30

Het komt waarschijnlijk inderdaad doordat de meeste stelletjes tijdens feestdagen/kerstvakantie meer bij elkaar zijn dan gewoonlijk. Dat relaties vaak vlak voor/tijdens de zomervakantie stuk gaan, ligt er dan weer aan dat je elkaar voor een lange periode moet gaan missen/niet ziet (mist je niet samen op vakantie gaat).

Gelukkig hebben vriendlief en ik deze beide periodes afgelopen jaar overleefd, in februari zijn we een jaar samen. Haha!

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:22

_Lotjuh_ schreef:
Het komt waarschijnlijk inderdaad doordat de meeste stelletjes tijdens feestdagen/kerstvakantie meer bij elkaar zijn dan gewoonlijk. Dat relaties vaak vlak voor/tijdens de zomervakantie stuk gaan, ligt er dan weer aan dat je elkaar voor een lange periode moet gaan missen/niet ziet (mist je niet samen op vakantie gaat).

Gelukkig hebben vriendlief en ik deze beide periodes afgelopen jaar overleefd, in februari zijn we een jaar samen. Haha!

Dat heb ik in mijn omgeving ook wel meegemaakt ja of mensen die meteen een huis gaan kopen en dan pas gaan samenwonen gaat helemaal fout zit je met een hypotheek van zoveel ton Sigaar
Das ook niet slim denk ik dan aan de ene kant.
Iedere realtie heeft zijn dieptepunten maar als er op een gegeven moment alleen maar dieptepunten zijn moet je er gewoon mee nokken.
Klinkt heel makkelijk dat weet ik maar ik heb hetzelfde gehad enik weet dat we er beide uiteindelijk beter van zouden worden, dus niet alleen ik maar hij ook en dat woog voor mij ook heel erg mee in deze beslissing....

Gr Gemma

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:19

Ik heb m'n ex gedumpt gisteren. Ik ergerde me gewoon dood aan dingen waar je je niet aan hoort te ergeren in een relatie. Naar mijn mening werkt het dan niet meer. Eerst kwam hij me excuses en sorry hier en daar, maar dat helpt nooit achteraf. En daarna werd hij boos en sindsdien hem niet meer gesproken. En ik moet zeggen, daar ben ik heel blij mee Haha! Geen man aan mijn lijf voorlopig Whoosh!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:39

Dat lijkt mij opzich moeilijk, wanneer jij het uitmaakt. Je kunt dan moeilijk terug komen, iig ik zou me rot schamen als ik dan terug zou komen...

Maarja heb er geen ervaring mee, dus weet niet hoe het is. Kan me wel goed voorstellen wanneer iemand zo'n eikel is, je het dan idd uitmaakt Haha!

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:26

En ook ik heb m'n vriendje (nu ex dus) gedumpt.. in december. Knipoog We hadden 2 jaar en 8 maanden een relatie en ik merkte dat ik behoefte had een vrijheid. Toen we wat kregen, was ik 13 en hij net 17. Nu zijn we 16 en bijna 20. Ik merk gewoon dat ik een beetje een lang-leven-de-lol leven lijdt, terwijl hij al over die periode heen is. En hij vond het dan niet leuk als ik een keer uitga, maar ik ben maar 1 keer jong.. Sowieso deed hij moeilijk over veel dingen en was soms een beetje een vaderfiguur voor me ("Heb je je huiswerk wel gemaakt?") en dat werd ik zat. Wil gewoon ff vrij zijn, kunnen doen wat ik wil. Lachen