_Marinke_ schreef:Njen schreef:Hahah nee niet voor de cam gedumpt, voor de cam iets gedaan voor een of ander mens dat hij via internet had leren kennenMaarjah we hadden nog geen week iets en ik moest wel lachen, het schijnt dat ik de enige was waar hij daadwerkelijk iets om gaf, vooral gezien zijn jaloerse acties daarna. En hij was ook heel erg geschrokken van mijn smsje in de vakantie dat ik hem niet meer wou als vriend
Hij dacht dat het allemaal goed zat enz en schijnt zijn eigen die avond helemaal lazerus te hebben gezopen en de dag erna de hele dag met een kater op bed te hebben gelegen
Zo, ik ben alleen nog maar gedumptVorig jaar had ik een mand wat met een jongen, gaf niet veel om hem. Maarja vond hem toch 'zielig', hij had problemen thuis enzo. Ik bood hem gewoon een luisterend oor eigenlijk, hij wou graag wat met mij enzo... Ik wou niks maarja m'n o zo zwakke hart enz 'n puppy ogen (dat had ie echt
) hebben mij doen geloven om toch te nemen. Njah toen was ik met school op skiweek,, had ie mij een sms gestuurd dat ie t uitmaakte want hij ahd het gvoel dat ik niet veel gevoelens voor hem had
Ohkej, duidelijk
En nu sprak die mij weer aan op msn, dat ie er nog elke dag van baalt, dat ie een goede vriendin kwijt is die hem een luisterend oor aanbood. Hij hoopte dat we weer vriendschap konden sluiten. Ik ben nooit kwaad om hem geweest ofzo, maar heb hem wel ff goed duidelijk gemaakt dat ik iig echt geen relatie of iets wil
Dat vond ie niet zo leuk, later belde hij HUILEND op, met hoeveel spijt die heeft en dat ie zo erg een goede vriendin miste.. Jah jah bijna een jaar later
Nee sorry, ik trap er niet meer in
Hahah jah ok, een jaar later ben je wel te laat idd
Ik heb inmiddels genoeg meegemaakt qua relaties, heb er dan maar 2 gehad, maar volgens mij ook de 2 uitersten van elkaar
Voorderest kijk ik eigenlijk amper naar jongens om, heb wel wat beters te doen. Ik blijf het mooi vinden dat een kennis van mij zei dat hij het wel zielig vond dat ik al die jongens in hun uppie achterliet zodra ze meer wilden dan dansen of lol maken
Maarjah het zijn ook geen van allen mijn types dus

Hij dacht dat het allemaal goed zat enz en schijnt zijn eigen die avond helemaal lazerus te hebben gezopen en de dag erna de hele dag met een kater op bed te hebben gelegen 
Vorig jaar had ik een mand wat met een jongen, gaf niet veel om hem. Maarja vond hem toch 'zielig', hij had problemen thuis enzo. Ik bood hem gewoon een luisterend oor eigenlijk, hij wou graag wat met mij enzo... Ik wou niks maarja m'n o zo zwakke hart enz 'n puppy ogen (dat had ie echt
En nu sprak die mij weer aan op msn, dat ie er nog elke dag van baalt, dat ie een goede vriendin kwijt is die hem een luisterend oor aanbood. Hij hoopte dat we weer vriendschap konden sluiten. Ik ben nooit kwaad om hem geweest ofzo, maar heb hem wel ff goed duidelijk gemaakt dat ik iig echt geen relatie of iets wil 
), was die ineens 5 min stil
zonder brb ofzo te zeggen,, hoorde van vriendin dat hij had gevraagd of t echt waar was enzo..
.
...
misschien ook omdat je met de feestdagen meer samen zit ofzo.