Tot hoelaat mogen jullie uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riss

Re: Tot hoelaat mogen jullie uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:56

Ik ben 16 en heb nooit een tijd, ben meestal tegen half 7 thuis. Maar ik ga ook wel eens met een andere vriendin uit, en die moet al tegen 4 uur thuis zijn

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:57

Ik ben 21 en bepaal dus zelf mijn tijden, ik moet alleen om half 7 thuis zijn als ik de BOB ben Tong uitsteken Dan heeft mijn moeder de auto weer nodig voor haar dagdienst Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:00

Sinds ik een vriend heb mag ik kiezen, daarvoor tot 4 uur ofzo, maar dat was omdat mijn ouders me wilden ophalen, dus dan hield ik wel rekening met hen.

Tlaatste uur tot ik ooit ben uitgeweest is trouwens drie uur (afgezien van festivals en concerten dan).

Ik ben 18 trouwens Lachen.

sundancer87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:05

Bij mij is het altijd al zo geweest dat ik het zelf mag weten. Ik ben dan inmiddels wel 21 en is altijd prima gegaan. Ik moest me wel altijd melden als ik weer thuis was. Ik kan me wel indenken dat er bepaalde meiden en jongens zijn waarvoor er een grens gesteld moet worden. ( dit is gewoon een algemene opmerking en geld dus niet voor jou ).

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 20:09

Haha, ik ben niet het type dat zich helemaal lam zuipt ofzo Knipoog
Sterker nog, ik drink meestal maar 1 à 2 glaasjes alcohol op een feestje.

Mijn ouders zeggen ook dat ze me voor 1000% vertrouwen (ben ook een weekend weg geweest met vriendinnen, zonder ouders, in een vakantiehuisje in Egmond aan zee), en daar is ook alles goed gegaan.
Dus ik ben niet het type meisje waarvoor duidelijk een grens moet worden gesteld omdat ze anders door het lind gaan Knipoog

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:15

Ik mag het ook van het begin af aan zelf weten.
Als ik maar als ik weg ga even laat weten waar ik van plan ben naar toe te gaan en stuur een smsje als ik ergens anders slaap.
De ene keer ben ik 4 uur thuis, de andere keer 8 uur. Verschilt helemaal waar ik heen ga.

Ik ben trouwens 17.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:21

Ik heb geen vaste tijd dat ik thuis moet zijn, als ik maar niet alleen naar huis hoef te fietsen. Ben wel blij dat ze daarin zo soepel zijn! Lachen

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:58

Ik krijg ook geen tijd mee. Ik blijf meestal ook bij mijn vader slapen als ik uit ben geweest, dat is echt op 10 minuten lopen. Half uurtje kruipen dus Huilen van het lachen
Als ik uit ga is dat ook (bijna) altijd met mijn vriend, dus die rolt me wel naar huis Lachen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:00

Ik ben 17 en heb ook geen tijd, als ik maar thuisgebracht word Lachen Ik krijg altijd te horen 'niet te laat he!' neehee.. De ene keer is 3 uur 'niet te laat' en de andere keer is dat pas tegen half 5 Clown

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:01

Ik ben 15 en ik heb ook niet echt een tijd, me moeder weet dat ik toch nooit alleen naar huis zal komen aangezien ik een scheiterd ben en ik maak het nooit heel laat.

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:04

ik ben 17, we gaan meestal rond 4 uur terug, lig dan rond 5 uur in me bed, ben ik de dag er na altijd heel erg blij mee!

Lauraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:06

Ik ben 16 en ik heb geen bepaalde tijd dat ik thuis moet zijn, als ik maar met een groep mee fiets!

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:06

Ben 17, mag zovaak uit als ik wil maar moet het wel zelf betalen Haha! en hoelaat ik thuis kom maakt niet uit, als ik maar niet helemaal alleen naar huis hoef te fietsen.

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:12

Ik ben 16 en mag door mijn examens maar 1X in de maand uit. En mag eigenlijk zelf weten hoelaat ik thuis kom, zolang ik maar niet alleen fiets. Ik blijf eigenlijk altijd tot een uurtje of half 1 2 uur. Moet namelijk de volgende dag weer om 6 uur me bed uit. om tewerken. Nagelbijten / Gniffelen En ik ben nog al iemand die slaap nodig heeft.. Vork en op zaterdag avond, zijn hier in de buurt nooit mijn soort feesten.

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:21

Mijn ouders willen weten waar ik ben en hoe laat ik ongeveer thuis kom. Verder maakt de tijd niet veel uit zolang ik maar word thuisgebracht.

Edit: Ik ben sinds eind mei 16 en ben in de zomer ook al een weekje met vriendinnen naar zeeland (vlakbij renesse) op vakantie geweest Lachen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:23

Ik mag uit zovaak als ik wil en de tijd maakt ook niet uit, als ik maar thuis kom. En als ik verderweg uitg hoef ik me ouders alleen even op te bellen als ik wil dat ze me komen halen haha Schijnheilig

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:30

Ik mag uit als ik er de tijd voor hebt, geen moeielijke of zeer serieuze dingen voor school moet doen. Anders mag ik 1 keer in de 3 weken ongeveer.
Mijn moeder maakt het eigenlijk niet uit hoelaat ik thuis ben, als ik maar met meerdere mensen in de nachtbus zit en ze me s'ochtends in me bed aantreft!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:33

Op vrijdag mag ik wel zelf weten hoelaat ik thuis ben en op zaterdag moet ik wel om 2 uur thuis zijn (maar dat is een geloofs kwestie hier thuis). Ik mag ook niet heel vaak uit maar vaak 1 keer per week en dan 3 keer per maand ofzo!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:35

Ik moest op mn 16e altijd zeggen hoelaat we ongeveer naar huis zouden gaan, zolang ik maar met iemand samen fietste.
En als het dan 4 uur was werd er wel wat gemoppert, maar lieten ze het wel toe.
Eerst moest ik ook bellen voordat ik ging fietsen, en als ik terug kwam mn fietssleutel naast hun bed leggen Huilen van het lachen
Nu ben ik al een tijdje 17 en maakt het ze niet zo veel meer uit Lachen

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:40

Vera_noes schreef:
Ben 17, mag zovaak uit als ik wil maar moet het wel zelf betalen Haha! en hoelaat ik thuis kom maakt niet uit, als ik maar niet helemaal alleen naar huis hoef te fietsen.

Mijn ouders piekeren er echt niet over om mijn avondje uit te betalen hoor Koe
Ik ben degene die uit wel, zij niet. Gelijk hebben ze Knipoog

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:44

Ik ben 16, voor het normale uitgaan word ik om 1 uur opgehaald en met feestdagen of dergelijken is genoeg te bespreken.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:45

Ik ben 17 jaar en mag zelf weten hoevaak ik uit ga. Ga ook elke week zo ongeveer. Ik mag ook wel zelf weten hoelaat ik thuis kom, als ik maar met anderen meefiets. (Moet soms nog wel een stukje alleen fietsen.) Alleen mijn moeder zou het niet leuk vinden als ik om 7 uur 's ochtends thuis zou komen bijvoorbeeld. Ik ben dus ook meestal rond half 5 thuis. Ene keer wat vroeger en soms ook wel wat later dan dat.
En bepaalde voorwaarden, tsja, denk niet dat mijn moeder het zou waarderen als ik helemaal stomdronken thuis zou komen. Maar dat doe ik ook niet. Knipoog

En ik moet het uitgaan natuurlijk ook zelf betalen, m'n ouders zouden wel gek zijn als ze dat ook nog deden. Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:48

Ik ga wanneer en hoelang ik maar wil. Ben 20. Toen ik 16 was mocht ik echt nog niet tot 2 blijven.
Voorwaarden, zolang ik niet thuis kots maakt het niks uit.
Laatst bijgewerkt door L_iek op 07-01-09 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:49

ik ben nu net een half jaar 16 en mag zelf weten hoevaak ik uit ga en tot hoelaat. Toen ik 14 was moest ik om 2 uur naar huis en dat werd na mate ik ouder werd later.

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:58

mayniac_val schreef:
Vera_noes schreef:

Mijn ouders piekeren er echt niet over om mijn avondje uit te betalen hoor Koe
Ik ben degene die uit wel, zij niet. Gelijk hebben ze Knipoog

Ik zei toch ook dat ik het ook zelf moet betalen? Knipoog