Mannen ..... alleen wanneer het ze uit komt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dovish

Re: Mannen ..... alleen wanneer het ze uit komt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:25

HouVanUtopia schreef:
En hij zei dat ik een hele grote kans maken hij vond me lief en perfect.
Helaas had hij nog 1 vriendin maar als dat uitging zou ik echt een grote kans maken.

Hallo, liefde is toch geen kansberekening? Of een kelderkast waarin je er altijd overal één van op voorraad moet hebben?
Volgens mij ben je hem beter kwijt dat rijk, want het lijkt alsof hij niks meer van je wil dan aandacht wanneer het hém uitkomt.

theoneilove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:36

mannen zitten nou eenmaal zo in elkaar dat als jij je best voor hem gaat doen, hij terug deinst. Waarom? Mannen zijn jagers en als ze dat niet kunnen gaat al gauw de lol ervan af.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:40

Nuage schreef:
Helemaal eens aad1990. Een jongen die uberhaupt spreekt over " dat je een kans maakt" is niet helemaal lekker bij zijn verstand. Alsof hij een lot uit de loterij is ofzo waar je om moet vechten.

Hahaha, wat een piepersnijder... hij neemt zichzelf wel heel erg serieus.
Kom op zeg, zo'n exemplaar is het niet waard hoor... Ze maken ze stukken leuker en intelligenter dan dit projectiel.
Lekker iemand anders een "kans laten maken" op dit monster!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:46

theoneilove schreef:
mannen zitten nou eenmaal zo in elkaar dat als jij je best voor hem gaat doen, hij terug deinst. Waarom? Mannen zijn jagers en als ze dat niet kunnen gaat al gauw de lol ervan af.

Godzijdank niet alle mannen... maar eh, ze zitten ertussen.
Ik weet ook niet hoe oud jullie zijn, maar de gemiddelde 18, 19 a 20 jarige jongen is vaak nog erg speels tussen zijn oren (uitzonderingen daargelaten), die moeten ook nog even dollen....

Je hebt ook lieve mannen hoor, en afgrijselijke wijven.... met de jaren wordt je steeds slimmer in het uitzoeken van de goede. Alhoewel sommige dat nooit lukt!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:00

haha ik heb ooit 'iets' gehad met een jongen die ook een vriendin had. Hij zei tegen mij: jouw tijd komt nog wel...

En wat was ik naief! Ik was 16, nog erg jong. Maar ik geloofde echt dat wij in de nabije toekomst samen zouden zijn...

Vanaf toen heb ik nooit maar dan ook nooit meer iets gedaan met een jongen die al een vriendin had. Ik heb er meerdere keihard de deur gewezen. Wat denken ze wel?
Als het uit zou gaan met die vriendin omdat het niet lekker loopt gaan ze eerst maar eens even weer zich zelf ontdekken.

Ik heb 2 jaar geleden nog tegen iemand gezegd die ik al heel lang ken : Kom over een half jaar maar terug (het was net een half jaar uit, relatie van 11 jaar). En ja ik voelde al mijn hele leven voor hem (zeker vanaf mijn basisschool al!) en hij voor mij. Maar ik had geen zin in iemand die nog maar net uit een lange relatie kwam.

En TS het is hard maar jongens die dit soort dingen zeggen, willen niets serieus met je. Ze willen gewoon sex als ze zin in je hebben. Als jij hem ook alleen voor de sex wilt is dit natuurlijk geen probleem, maar als je echt een relatie met hem wilt zal je gekwetst gaan worden.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 22:31

laetitia schreef:
En TS het is hard maar jongens die dit soort dingen zeggen, willen niets serieus met je. Ze willen gewoon sex als ze zin in je hebben. Als jij hem ook alleen voor de sex wilt is dit natuurlijk geen probleem, maar als je echt een relatie met hem wilt zal je gekwetst gaan worden.

EN dit is zoo hard de waarheid....
Ik wil niet alleen sex met hem ik wil hem gewoon voor altijd als een gelukkig stelletje.
En idd ik ben nu al gekwets en als ik nog langer ermee door ga wordt het alleen maar erger en erger.
Maar steeds als ik hem net ben vergeten of iig "vergeten" dan komt hij ineens zooo hard terug.
En boem dan is Dees weer smooooor en krijgt ze hem niet uit haar hoofd STOM kind dat ik ook ben.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:42

Als je nu al gekwetst bent, zou ik het contact afhouden.
En dat je hem nu een email hebt gestuurd dat je hem maar met rust gaat laten, wat is je bedoeling daarbij?

Als ik die jongen was geweest en ik altijd de gedachte heb gehad: leuk, gezellig, sex en verder niets dan zou ik wel raar opkijken van zo'n email.

Je hebt toch niets met hem? Je hebt toch niet dagelijks contact met hem?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:15

Ik ken het gevoel, je zegt inderdaad hier dat je het met de bokkers eens bent. Maar dat snijdende eenzame gevoel, wat er voor zorgt dat je er zo weer intrapt. Ik ken het. Weet ook niet goed wat er tegen te doen, en soms kan je je zo wanhopig erdoor voelen. Scheve mond

Sterkte meid Ach gut
Owja, en een idee waar ik me serieus wel in kon vinden wat uit dit toppic komt: [HK] #1 Lotgenootjes,,

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:29

Korleon schreef:
Misschien moeten we een lotgenotenclubje oprichten...

Die is er al: [HK] Boys are so useless!
Knipoog

On topic, mannen blijven rare wezens. Volg je hart Ach gut

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:43

Haha! ja liefde is iets,mij moet je het niet vertellen.
Die handel gewoon droppen , daar is gewoon geen flikker aan aan zo kerels. Kruipen van de ene op de andere meid en doe maar op. Knipoog zoek gewoon andere toffe kerel echt zat jong.
Heb ook zo eens kereltje gehad en er maar mee blijven aan pappen en doen Tong uitsteken maar leverde niets op, nu hoor ik hem af en toe als ie zelf stuurd Haha! . Dus dit probleem is van de baan komt er weer ander opduiken Bloos

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:47

lees ff mee...
Maar het grote punt is dat er gevoel bij komt kijken, zonder dat stukje verliefd zijn is het veel makkelijker praten en denken.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:25

@seventje: ken je nog uit mijn topic! (remember?).

Maar hoe kan je verliefd worden op iemand die niet lief voor je is? En dan bedoel ik ECHT verliefd...

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 21:41

het komt op mij meer over alsof het een sollicitatie gesprek is.
lekker verder kijken meid hij is het niet waard

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:41

Hey leatitia, had je al herkent hihi.
Nee als ie echt niet lief is nie maar hij zal wel z'n momenten hebben hihi.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 22:42

Hij heb idd als hij bij mij is en als hij ites van zich laat horen is hij altijd suuuperlief..
maarjaa alleen wanneer het hem uitkomt.....
Clown

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:43

Jah dat ken ik! Er zijn ontzettende goede momenten geweest, en die momenten soms, waardoor je toch die kriebels enzo krijgt. Iedereen in je omgeving zegt dat je beter verdient, maar jij bent ondanks de poedersuiker momenten soms toch zo verliefd op hem en wilt hem niet kwijt.... Scheve mond

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 22:46

Ja he!!!
Al die goede momenten blijven je bij en dan vergeet je die slechte rot momenten..
Dan denk je zie je wel hij heeft wel goede kanten!!!

maarja....

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:47

Das een mooi k*t gevoel kan ik je zeggen hihi.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:03

Ja precies hoe jij het zegt! Ja

Je wilt het gewoon niet geloven hoe poedersuiker hij jou soms behandeld, dat jij het niet verdient. Want hij is toch ook wel heel lief soms?

Echter las ik ook ergens in een toppic, of dat dit toppic was of een ander dat we over van alles voorlichting krijgen sex en alles, maar relatie's en de "verkeerde" jongens hoor je niks. Echter alleen over loverboy's (maar das dan wel het echte uiterste Scheve mond )

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:04

Ik ben maar 2x in mijn leven echt verliefd geweest en het was toen echt wederzijds. Totally in love, zwijmelen, niet willen ophangen aan de telefoon, alleen maar de hele dag aan elkaar denken, hartjes tekenen...
Dan ben je echt verliefd!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:05

meis... dit verhaal van jou lijkt best veel op dat van mij!! alleen heeft hij geen lange relatie achter de rug... gezellig afspreken, lief smsen, maar hij kan o zo poedersuiker doen....

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 23:08

Ja idd!!!!!
Je vergeet gewoon de momenten hoe hij je soms behandeld ach je denkt gewoon aan de leuke lieve momenten en dan ben je weer verkocht. En denk ik weer van hij zit gewoon nog in de knoop met zich zelf hij heeft de tijd nodig.....
De tijd zal het me leren, ik leef gewoon verder en dan zien we wel hoe het gaat...
En dan is hij er weer zoo lief...

ja idd over de verkeerde jongens etc hoor je niets alleen over het uiterste eigelijk is dat ook best slecht. Tegenwoordig gaat er al zo snel zoveel mis.

@ Martine123 rotgevoel is dat dan he!!
Is de jouwe zeg maar allang vrijgezel????
En hoe doet hij poedersuiker ook niets laten weten of ook in zijn gedrag....

@Leatitia jaaaa fijn gevoel is dat he Haha!!!! Heeeel mijn schoolschrift staat vol met hartjes en zijn naam en lieve zinntjes enzoo haha.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:10

HouVanUtopia schreef:
Hij heb idd als hij bij mij is en als hij ites van zich laat horen is hij altijd suuuperlief..
maarjaa alleen wanneer het hem uitkomt.....
Clown

Alleen als het hem uitkomt...dus alleen als hij uiteindelijk een beloning krijgt voor alle lieve dingen die hij zegt, doet, je liefkoost? Sex...? Of zijn er momenten van samenzijn waarbij het totaal niet op sex uitdraait? Dan is het nl. een ander verhaal...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 23:14

mmmm het is heel verschillend hij is 3x hier gweest en niet elke keer draaide het op sex uit....
vooral omdat ik dat ok niet wilde...

Ook paar keer bij hem gezeten in een hokje zeg maar op het werk waar hij datmoet zitten.
ook dan alleen knuffeltje en kusje. En niets meer...

Maar 1x heb ik wel echt het idee gehad van jongen flikker op het gaat jou maar om 1 ding....En toen ehb ik ook expres niets gedaan hele tijd met hem....

Mijn beste vriendinnetje zegt altijd Dees je moet ze laten kruipen!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 23:23