Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) (behalve degene die geen vlees eten of zeker weten dat wat ze eten een goed leven EN goed einde hebben gehad, die zijn excused) naar dit filmpje te kijken. En je kijkt hem helemaal uit... http://www.youtube.com/watch?v=vCX7f_s1CA4

Marieke schreef:O ik wil helemaal niemand dwingen om te stoppen met het eten van vlees! Iedereen moet wel of niet eten wat ze willen! Echt... ik vind alleen dat je bewust moet zijn over wat je eet.
Over welk filmpje heb je het.. die laatste of die ik heb gemaakt?
En waar komt die irritatie vandaan? Hoe bedoel je overdreven? (serieuse vragen) Dit zijn echte beelden, wil je het liever niet weten? (weer een serieuse vraag, geen aanval). Als ik naar dit laatste filmpje kijk doet het echt heel heel heel erg veel zeer. Ik kan niet kijken omdat het TE zeer doet... ik heb mezelf moeten dwingen om te blijven kijken.. een marteling vond ik het.
WildWings schreef:Ik vind het in ieder geval goed dat je dit hier post en het is netjes in elkaar gezet. 100% waar en confronterend.. en zou dat misschien zijn waarom het bij sommige mensen irritatie opwekt?
WildWings schreef:CM, ik heb het niet over dit topic en ik heb het niet over jou, dus voel je niet zo aangesproken

. Tja en dan moet je haar toch even aanmoedigen, en nee we slaan,schoppen of prikken niet. Een bemoedigend woord en een kontje van achter doen wonderen
. En ja ook dan begint ze te mopperen, lees brommen/gillen.