Een stapje terug?? :( Waarom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Re: Een stapje terug?? :( Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 19:13

pff je moest is weten hoe graag ik dat wil het doet wel echt zeer van binnen Huilen

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:28

mja hij zei dat je wel gewoon mocht belle, smse.. je zou hem ook kunnen smsen dat je je zo rot voelt omdat hij niks laat horen..

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:18

volg t topic al een paar dagen, maar heeft ie nog steeds niet laten horen? respect hoor...dat jij t nog volhoud.
Is t nu onderhand geen optie om hem te bellen of te smsen? zo ga je er echt kapot aan.. en trouwens, misschien gaat hij nu wel denken van: ow, t interesseert haar blijkbaar ook niet.

Ik weet niet, zijn maar wat suggesties..
sterkte!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 20:43

Hmm het lijkt me sterk als hij dat denkt hij wil een stapje terug hij wil ff rust en dan gun ik het hem... wel raar als hij dan verkeerd om gaat denken dat hij mij ineens niet meer intereseerd...

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:06

mja hij gaf zelf aan we smse/bellen nog...
mja indd het word wel steeds zwaarder natuurlijk nu voor je...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:56

Hee.

Ik heb precies het zelfde meegemaakt maar toen was ik degene die even een stapje terug wilde doen.
Ik zal je een beetje proberen uit te leggen wat ik toen voelde (en wat jou vriend misschien nu ook voelt):

We hadden pas een paar weekjes verkering en gelijk begon mijn vriend: wanneer zie ik je weer, zal ik binnenkort bij je komen slapen dan zijn we lekker het hele weekend samen, enz. Voor mijn gevoel liep hij dus een beetje te hard van stapel. Ik begon te denken: o oliebol hoe moet dat nu, dan zit ik steeds bij hem en dan heb ik helemaal geen tijd meer voor mijn paard, straks kan ik niet meer met vriendinnen uitgaan enzo, dat gevoel kreeg ik een beetje, het voelde een beetje alsof hij me gelijk claimde (wat eigenlijk achteraf best mee viel). Ik zat er toen serieus mee dat ik het uit wilde maken want het gaf me een beetje een beklemmend gevoel. Ik ben iemand die ook veel van haar vrije tijd geniet, lekker uitwaaien bij de paarden, dat kleffe gedoe hoeft voor mij niet altijd.
Maargoed, hij wist er al wel van dat ik met de gedachte liep om het uit te maken en dat ik twijfelde. En toen zou ik dus nog een keer bij hem komen om een dvdtje te kijken. Toen ik bij hem was voelde dat opeens zo fijn en we hadden het gezellig samen en toen ging er opeens een knop om in mij (was best appart). Ik dacht: deze jongen wil ik echt niet kwijt, hij is super lief, wat zeur ik nou met dat hij me claimt, hij wil gewoon graag vaak bij me zijn omdat hij me zo leuk vind enz.
En vanaf dat moment heb ik nooit meer de gedachte gehad om het uit te maken en we zijn nu al 4 jaar samen en het voelt nog steeds goed.

Ik denk dat het bij mij gewoon nog wat onwennig was. Hij was eigenlijk mijn eerste echte vriendje en ik had nog geen ervaring met die dingen, was het vrijgezelle leven gewend met alle vrijheid die je hebt.

Maargoed, ik hoop ook dat jou vriend in zal zien dat hij je eigenlijk helemaal niet kwijt wil. Laat hem maar even voor wat het is zodat ie goed kan nadenken over wat hij wil. Dan zal hij vanzelf initiatief nemen om jou te smsen/bellen. Hoor je over een paar dagen nog niks dan kan je altijd eens een smsje sturen in de trant van: Hee, hoe gaat ie? Hoe was het vandaag op t werk/school? Ik kom net bij m'n paard vandaan, heb ff gereden, xxx. Een beetje algemeen smsje dus.

Sterkte ermee!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 22:57

Heey Pebblesther dankje voor je reactie.
Ik heb zo het vermoede dat hij met t zelde zit het vrijgezelle leven gewend zijn met zn vrijheid en omdat we zo veel samen waren bang is dat hij dat kwijt is. Maarja ik wil ook mn eigen dingen blijven doen natuurlijk ik hoop dat hij dat ook snapt... eerst was het juist zo dat als ik moest werke dat hij baalde dat hij me niet kon zien... maar dat is helemaal omgeschakeld ineens lijkt wel.. hoop dt hij na gaat denken en snapt dat ik ook me paard me werk en me vrienden heb...

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:08

Ja, precies, hopelijk gaat hij ook snel inzien dat jij ook gewoon je paard en werk enzo hebt.

Heb je trouwens inmiddels al weer wat van hem gehoord of hem gesmst? Hoeveel dagen is het nu geleden dat hij vertelde dat hij eerst wat afstand wilde nemen?

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 23:26

Het is nu sinds zondag avond geen contakt...

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:51

ik zou nu toch echt eens gaan peilen hoe het ervoor staat..

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:23

Ja, dat zou ik denk ik ook doen. Al is het alleen een smsje zoals ik die ongeveer had getypt in mijn bericht. Dus kort houden en een beetje algemeen (hoe was je dag, wat heb je beleefd enz.).
Lijkt me best appart om na die maand elkaar (bijna) elke dag gezien te hebben ineens 3 dagen helemaal niks meer van hem te horen.

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 12:54

en dan te bedenken als ik een dag niks van m hoor dat ik al geirriteerd word.. pff..ik heb het ook wel is geprobeert een dag niet te smse. maar het lukt me echt niet ! knap van je hoor !

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 13:24

chipieke schreef:
Wie zegt er dat ik geen respect heb voor de gevoelens van de TS? Met een stapje terugnemen wil ik niet zeggen van de aardbodem verdwijnen he. Maar misschien elkaar eens langer dan een dagje niet zien, of minder lang zien.

Heb jij eigelijk wel eens in zo'n situatie gezeten? Ik wel en ik weet dus perfect hoe de TS zich voelt!!!

Je mag je iet wat lange teentjes wel weer intrekken hoor, want ik bedoelde dat de vriend van TS wel wat meer respect mag hebben voor zijn vriendin...

Het is trouwens niet ongevaarlijk om je eigen gevoelens op een ander te projecteren. Perfect voelen hoe iemand iets beleefd is nooit mogelijk.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 14:24

jezus, 'bij wijze van spreken' is bij jou blijkbaar nog niet opgekomen... Je kunt maar al te goed weten hoe iemand zich voelt als je hetzelfde hebt meegemaakt, de ene voelt het intenser dan de ander, maar het kan wel.

@TS ik hoop dat hij snel iets van zich laat horen Ach gut

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 14:59

Hey ik denk dat het t beste is dat ik hem zowiezo tot het weekend met rust laat hoe moeilijk het ook is...

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 15:11

dat zul je zelf wel het beste weten en aanvoelen toch Lachen sterkte ermee Lachen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 15:14

tja het is heel moeilijk in te schatten... je gaat 100 senario's bedeken wat het beste kan zijn.. ik weet t ook niet afwachte maar

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 16:41

m sterkte meis, word moeilijker en moeilijker he?
volhouden!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 17:18

Ja klopt het word inderdaat steeds moeilijker..." Huilen
thnx..

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:34

pff hou je t nog steeds vol..
sterkte!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:42

Nog steeds niet, vervelend joh Verdrietig maar blijven volhouden! Hij wilde afstand dus ik vind dat hij dan ook als eerste moet smsen/bellen Ja

sterkte!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 20:54

Heey ik heb wat van hem gehoord!! finely!

Zal m ff overtikke
He meissie, hoe is ie? sorry dat ik lang niks heb laten horen maar ik denk nog steeds over vanalles na... Ben je echt niet vergeten! Dit weekend moet je maar lekker je ding gaan doen en dan wil ik graag daana iets met je afspreken...ok? Take car lieverd! Dikke kus

Ik terug gestuurd:
Hey lief is niet erg ik dacht ik laat je even met rust zodat je even rustig na kon denken maar toch heel fijn om weer (ja hier maakte ik een tikfout! oeps!) niets van je te horen. Is goed ik al plannen gemaakt voor het weekend. Laat maar weten als je iets af wil spreken, vind het fijn als je eer kan zien. Sterkte xxx

Hij stuurde terug:
Weer "niets" van me te horen...?? Bedoelde je nou "iets" of meen je dit...? Knipoog Oh ok,... leue plannen voor dit weekend? mooi zo! nogmaals sorry lieverd! xxx

Ik stuurde terug:
Haha oeps... Bloos dat as een foutje moest iets zijn idd sorry!! ga dit weekend met chantal at leuks doen wat weten we niet preciesmaarkomt goed! Lachen knuf xxxxx

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:57

leuk!!!!!!!
zie je wel Haha! en hij zegt wel veel sorry he Haha!
goed gedaan dat je hem hebt late sture eerst Haha!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 23:39

dankje laurosss maar goed we zijn er nog niet...
Hij geeft aan dat de twijfel er nog steeds is teminste hij denkt nog steeds over van alles na...
van de andere kant geeft hij wel aan dat hij me na het weekend weer wil zien miss mist hij me?

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 01:03

ja zeker Haha! ook het feit dat hij stuurt bewijst dat wel Knipoog