Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ben vrij bleek van mezelf, heb rossig haar (blond met rode tint niet echt hele rode tint mjah) En heb blauwe ogen, door die donkere mascara en dat het dus rondom m'n ogen vrij donker werd vond ik juist m'n ogen veel meer spreken. Veel mooier
Kreeg er dus ook erg leuke reacties op 
Nu met kerst m'n eerste tuniekje met zo'n bolero en dan zo'n legging + half schoentjes eronder gekocht. Eerder had ik altijd gewoon simpel een broek met trui, en dat draag ik nog altijd op school enzo
Maar krijg er toch wel positieve reacties op van familie
Tjah maar zit nog beetje met het van naar school toe trekken, doe een opleiding in de bouw en zit op een school met zo'n beetje alleen maar jongens. En er is 1 meiden klas van meubel, en die krijgen de meeste dingen naar hun hoofd als ze keer een jurkje of een rokje aan hebben
Terwijl het zo leuk staat
(mjah dat ligt dus aan de jongens
)
) kastanjebruin haar, en dat leek mij ook wel heel mooi. Het is niet gelijk echt donker, en toch wel iets donkerder (ik wou het zobiezo donkerder). Zat ik bji de kapper is er uiteindelijk een hele donkere kleur bruin uit gekomen, bijna zwart
+ dat ik een pony had genomen, nou hele verandering. Wist dat pony mij wel leuk zou staan overigens, had dat vroeger ook een keer gehad namelijk
Maar die donkere kleur..

Nou niet echt bepaald 'leuk' zou je zeggen, echter wist ik dus WEL wat anderen er echt van vonden. En kreeg ik ook te horen als het leuk was, dat heeft me juist meer zelfvertrouwen gegeven
_JL_ schreef:meid toch,
jouw probleem zijn niet je kleren of het niet dragen van make-up,
maar gewoon je onzekerheid, het enige wat jij eigenlijk nodig hebt, is wat meer zelfvertrouwen,
ik herinner je me van je 'afvalprobleem',
als je je zelfzeker voelt, ga je vanzelf wel eens naar hakjes grijpen,
of een meer opvallende kleding kiezen...

marrlinde schreef:trouwens, meestal zijn de mensen die stom doen gewoon jaloers

ushi schreef:Als je in een keer veranderd, TOTAAL. Lijk je uh nogal oppervlakkig?
Waar trek je je wat aan van andere mensen? Je moet gewoon doen waar je je lekker bij voelt...
_Marinke_ schreef:M'n ex keek ook altijd erg kritisch naar mij, en had soms ook écht hard commentaar; JAh die broek moet je echt weg doen die is zo lelijk en heb je totaal geen kont inNou niet echt bepaald 'leuk' zou je zeggen, echter wist ik dus WEL wat anderen er echt van vonden. En kreeg ik ook te horen als het leuk was, dat heeft me juist meer zelfvertrouwen gegeven

_Nancy schreef:_Marinke_ schreef:M'n ex keek ook altijd erg kritisch naar mij, en had soms ook écht hard commentaar; JAh die broek moet je echt weg doen die is zo lelijk en heb je totaal geen kont inNou niet echt bepaald 'leuk' zou je zeggen, echter wist ik dus WEL wat anderen er echt van vonden. En kreeg ik ook te horen als het leuk was, dat heeft me juist meer zelfvertrouwen gegeven
Oo, nou dát is ook mooi l*lig commentaar!!
Daar ben ik dus ook bang voor, niet dat commentaar, maar ander commentaar..
Ik zat laatst ook bij de kapper..
En ik wilde eigenlijk mijn haar verven,, ook donkerder net als jij
Ik heb ook van dat rossig haar..
Maar ik durfde weer eens niet![]()
Zoo irritant..

Maar juist erg leuke reacties op gehad 
Komt denk ik omdat ik zelf dus zo onzeker was of iets me wel stond, en hij het dus gewoon keihard zei. Ik wist dus ook direct dat dat mij niet stond
Maar zou dat soort dingen echter van bv. klasgenoten niet kunnen hebben, dan zou ik juist heel onzeker worden (komt dus omdat ik vroeger ben gepest). Maar mijn ervaring is ook dat die niet eerlijk zijn
M'n ex was gewoon echt eerlijk en hoorde het dus ook als iets juist wél erg leuk was. Had bv. x een skinny jeans aan, zo'n wat langere trui aan, en dan van die laarsjes met hakken eronder. Dan zei die ook van, je ziet er zo wel onwijs sexy uit hoor! 
Arwin6 schreef:hmm ik had hier ook een beetje last van, wel minder erg dan bij jou.
ik droeg nooit jurkjes of rokjes.
Eigenlijk
altijd wel een spijkerbroek met een simpel truitje.
maar ik wilde het eigenlijk wel een keer proberen,
uiteindelijk is het me gelukt en kreeg toch veeel leuke reacties
en draag nu ook vaker jurkjes enzovoort!
ikzou zeggen trek je stoute schoenen en en denk van,
tja dan vinden ze het maar niet mooi, ik vind het wel mooi en ik voel me er goed bij!
Uiteindelijk draait je leven om jou en niet om wat andere vinden van jou

I_Love_Kyara schreef:er zit een meisje in m'n klas en die zei make-up dat doe ik nooooooooit op! dat gezeik elke ochtend. ze had haar haar altijd in een staart en deed het nooit los want dan schaamde ze zich. 2 jaar later kreeg ze andere vriendinnen [verkeerde] en toen ging ze met tegen zin make-up opdoen omdat ze door andere meiden werd opgejaagd en nu draagt ze altijd make-up en doet ze heel vaak der haar los, ze rookt en drinkt super veel. Ze helemaal niet meer zichzelf. ik vind het super jammer omdat ze zo erg is veranderd.
Als je het zelf wilt moet je het zeker doen niet omdat andere het zeggen, en zoals al gezegd is doe het steeds stapje voor stapje iets meer
Veel suc6 ermee

Arwin6 schreef:Uiteindelijk draait je leven om jou en niet om wat andere vinden van jou
_Marinke_ schreef:Dit zou ik zelf nooit kunnen, omdat ik mij gewoon echt zoveel aantrek van wat anderen vinden
Als ik dus iets aan heb en denk van nou dan vinden ze het maar niet mooi, ik vind dit wel mooi dan voel ik me er toch niet goed bij

Maarja ook dit kwam dus door m'n ex dat ik die stap heb genomen, hij zei dat ik m'n haar echt keer anders moest doen. VOnd het zelf ook, maar wist nooit goed wat. Hij zei dus totaal anders, en ja dat is het geworden, toen hij dus in de woonkamer zat en het voor de eerste keer zag zat ie zo kritisch te kijken.. Ik kon wel door de grond zakken, zo bang was ik voor z'n antworod. Maar hij vond het zo geweldig mooi, dat ik mij dus veel zekerder ben gaan voelen
En ja toen was ik al op school geweest, al op werk, al bij vrienden etc. maarja
_Marinke_ schreef:Is het anders geen idee om eerst rood (een wat diepere kleur uiteraard dan) te nemen en dan zo naar bruin gaat? Wie weet staat dat rood je dan juist wel heel leuk waardoor je niet eens meer bruin wilt
Ik wou dus kastanjebruin, veel lichter als wat ik nu heb, maar de kapper heeft dit gezegd dat dit leuker zou zijn, en ja ik wil niet eens meer kastanjebruin
_Nancy schreef:_Marinke_ schreef:Is het anders geen idee om eerst rood (een wat diepere kleur uiteraard dan) te nemen en dan zo naar bruin gaat? Wie weet staat dat rood je dan juist wel heel leuk waardoor je niet eens meer bruin wilt
Ik wou dus kastanjebruin, veel lichter als wat ik nu heb, maar de kapper heeft dit gezegd dat dit leuker zou zijn, en ja ik wil niet eens meer kastanjebruin
Heb jij nu ook rood dan?
Ik weet niet, ze bedoelde dan gelukkig wel koperkleurig rood..
Dus niet echt rood-rood..
Misschien dat ik dat dan toch ga doen..
Eerst een spoeling of zo..
) Is heel donker bruin, bijna zwart
als jij 't leuk vind, en jij voelt je er lekker in. is er geen probleem toch?

Dudette_ schreef:Geef je op voor Made![]()
(mtv programma)
Gewoon aantrekken en schijt hebben aan anderen!als jij 't leuk vind, en jij voelt je er lekker in. is er geen probleem toch?
nietzo piepen, gewoon doen. en de 2e keer gaat 't weer makkelijker!