Citaat:
Vreemd gaan/bedriegen of verliefd worden op een ander plan je niet,dat overkomt je gewoon. Weinige die zo sterk zijn om er tegen in te gaan. Liefde is vaak te sterk en het kan iedereen overkomen.Naar het kind word in het begin vaak niet naar gekeken,het is vaak eerst een strijd tussen de vader en moeder.
Beide beseffen niet wat ze het kind aandoen,dat komt meestal pas wat later als de boel wat gesust is.
amen
Weer niet om het goed te praten, maar iets wat niet werkt, zal na een jaar ook niet werken.
hij heeft daar in het begin elke avond opgepast omdat zij moest werken, zo toonde hij haar dat hij er wilde zijn voor zijn kind. Totdat ze dus haar vriend kreeg en die ging oppassen, mijn vriend was niet meer nodig en zag zijn dochtertje dus helemaal niet meer...
@meggiemeg. Aan de ene kant wil mijn vriend dit ook, maar aan de andere kant is hij juist bang om te horen dat het zijn kind niet is. Wat dan? Hij houdt van dit meisje met heel zijn hart, een vent van 1.96m zien huilen omdat hij zijn kind mist is niet niks. Als hi jdan ook nog te horen zou krijgen dat het zijn kind niet is, kan hij denk ik niet aan...
@kiwiko goh ik toen met mijn ex dus ook zoiets... En maar blijven proberen voor de kinderen. dit werkt dus gewoon niet....
Laatst bijgewerkt door Biancaa op 03-01-09 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt