Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
weetergeen schreef:Veelal zijn de geboden bedragen reëler dan de vraagprijs.......

Elke87 schreef:Ik kreeg vandaag een bod van 3 euro op mn bodywarmer.. Nou dan breng ik hem liever naar het leger des heils oid..

Ik vind Marktplaats gewoon leuk
dan denk ik echt, DENK NA !!Rianneke schreef:Elke87 schreef:Ik kreeg vandaag een bod van 3 euro op mn bodywarmer.. Nou dan breng ik hem liever naar het leger des heils oid..
Heb je er een vraagprijs of evt een nieuwprijs bij staan?
Chiqa schreef:Ik snap niet waarom mensen zich zo beledigd voelen met een laag bod.
Nogmaals, zet de optie 'bieden' dan uit.
Ik heb regelmatig een navigatie te koop, dan mogen ze ook bieden.
Dingen zijn €400 waard, ze beginnen met 25 euro en eindigen met 500.
Soms krijg ik ook wel eens mailtjes hoor, dat de verkoop prijs van mij niet zou
kloppen, heel jammer maar dan halen ze hem toch ergens anders?
Kan dr niet wakker van liggen hoor, handel is handel. en je moet ergens beginnen.
Siets schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer reageren nadat ik van alles heb uitgelegd vervelender vind. Mensen vragen van alles, en je doet moeite en probeert alles zo goed mogelijk te verwoorden. Vervolgens is het stil. Reageer dan niet
Elke87 schreef:Een bod van 15 op een rijbroek waar 30 voor wordt gevraagd vind ik dan wel weer kunnen. Dan kun je teminste wel nog wat onderhandelen.
Siets schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer reageren nadat ik van alles heb uitgelegd vervelender vind.
Elke87 schreef:Ik voel me ook totaal niet beledigd.. Maar het is zo'n zonde van mijn tijd.
Chiqa schreef:Elke87 schreef:Ik voel me ook totaal niet beledigd.. Maar het is zo'n zonde van mijn tijd.
Dit vat ik even niet, hoe bedoel je zonde van je tijd stop je daar dan zoveel tijd in?![]()
![]()
Leg eens uit?
Runn_love_ schreef:ja vreselijk, ik ken het...
maar sommige mensen hebben ook een onduidelijke advertentie.
ik zag een leuke salontafel, en precies goed. maten stonden er netjes bij, materiaal stond er netjes bij. maar ik heb geen idee wat de nieuwprijs is.
in vind ook wel dat bij vele spullen je er een nieuwprijs bij moet zetten dat scheelt (zeker bij mij) een hoop

Karoliefje_ schreef:Tja dat is zo. Maar ik vind niet dat mensen daar voorrij kosten voor mogen rekenen.Jij wilt toch van je zadel af? Een zadel past nou eenmaal niet zo snel.
Esther schreef:Soms bied ik ook maar wat op dingen die ik wel zou willen hebben, soms heb ik ergens niet meer voor over. Als ze het niet willen verkopen voor die prijs is het mij goed af. Maar toch al een hometrainer voor 25 euro gekocht en een koetsje voor een flink lager bedrag kunnen kopen. Soms heb je geluk, soms heb je pech.
Wie niet waagt wie niet wint.
Voor een zadel zou ik niet het halve land afrijden, ze verkopen 'm maar door als het niet past. Anders moeten ze maar divoza ofzo, die verkopen ook tweedehands zadels en komen passen.