Ben je wel eens trots op jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eowyn3003

Re: Ben je wel eens trots op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:39

Ik ben er trots op omdat ik superhard geleerd heb en daardoor goede resultaten heb gehaald om mijn examens. Haha!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:47

ja ik ben gelukkig ook wel eens trots op mezelf. Als ik weer iets gedaan heb waarvan ik eigenlijk dacht: dat durf ik niet. Of als ik gewoon iets heb gedaan waar ik trots op mezelf kan zijn. Dat kan van alles zijn.
Ik heb bijgehouden hoeveel ik gefietst heb in 2008. ik ben best trots dat ik ruim 6000 km gefietst heb!
De zorg voor mijn dieren en dan ook de zorg voor kittens. soms komen er kittens waarvan ik denk: die halen het niet, maar door mijn goede zorgen redden ze het wel. Ja daar kan ik best trots op zijn.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:19

RedPassion schreef:
Volgens mij hebben we het over dezelfde nare ziekte: Ik ben er heel erg trots op dat ik die ook heb overwonnen na zo'n 8 jaar.

Verder ben ik best vaak trots op mezelf. Ik kijk regelmatig terug; een paar maanden of een paar jaar en dan blijkt altijd dat ik toch weer vreselijk veel bereikt en/of geleerd heb.
Uiteraard baal ik ook wel eens (heel erg) van mezelf, maar wat ik wel weet is dat het veel fijner met jezelf leven is als je blij met jezelf bent en jezelf leuk kan vinden en trots kan zijn op wie je bent.

Ja, wij hebben hetzelfde leed geleden, RedPassion.... Verdrietig
(Weer terug uit het warmere land??? Lachen )
Maar nu is dat voorgoed voorbij!!! Als je er op terug kijkt, zie je pas hoeveel ellende je achter de rug hebt. Er zijn maar weinig mensen die dat ooit zullen begrijpen... Ik denk eigenlijk alleen mensen zoals jij, lotgenoten dus.

Tuurlijk baal ik ook wel eens van mezelf (ook juist als ik terug denk aan deze nare periode), maar gelukkig gaat dit topic daar niet over. Knipoog
Ik kijk liever naar het nu en vooruit en wat geweest is is geweest.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:26

Ik was pasgeleden erg trots op mezelf (en ben dat nog steeds);
ik ben het afgelopen half jaar 15 kilo afgevallen.
Heb datzelfde gewicht nog weer een keer te gaan, maar zóver ben ik dus al gekomen!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:31

Niet heel vaak, maar zo af en toe wel.
Zoals laatst, dat iemand zijn leven werkelijk niet meer zag zitten, en nadat ik een uur lang met hem heb zitten praten, dat hij heeft besloten om door te gaan. Toen ik zijn complimenten kreeg, was ik toch best een beetje trots..

En vanmiddag! *LOL*
Ik kan nog maar net een paar dagen lopen, en ik móest en zal weer op mijn paard rijden. En het is me gelukt ook. Wat een super trots gevoel gaf dat zeg. Haha!

Verder als ik er zo over nadenk, ben ik gewoon tevreden met mijn manier van doen en laten. Niet trots, maar ook zeker niet ontevreden. Ik heb lol in mijn leven, en heb tot nu toe alle problemen die me dwars zaten opgelost, en dat vind ik gewoon al iets om trots op te zijn. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:03

Twiggy2008 schreef:
Als je er op terug kijkt, zie je pas hoeveel ellende je achter de rug hebt.

Inderdaad. Ja

Twiggy2008 schreef:
Tuurlijk baal ik ook wel eens van mezelf (ook juist als ik terug denk aan deze nare periode), maar gelukkig gaat dit topic daar niet over. Knipoog

Terugkijkend baal ik daar ook vaak van, maar aan de andere kant heeft alles me ook gemaakt tot wie ik nu ben en daar ben ik dan weer trots op. Heel erg dubbel dus.

Twiggy2008 schreef:
Ik kijk liever naar het nu en vooruit en wat geweest is is geweest.

Hier hetzelfde. Lachen

(En ja, weer terug! Ik heb wel een kort verslagje gepost in het HK-topic, dat zal je nog wel lezen dan. Lachen )

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:05

Ja, je hebt gelijk. Zoiets maakt je ook tot wat je nu bent. Levenservaring ook.
En ik heb hierdoor ook hele fijne mensen leren kennen. Daar ben ik heel erg trots op. En vooral blij mee.

Ik lees je verhaal zo zeker!!! Lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:25

Ik ben trots op de momenten dat ik mijn schaamte heb overwonnen. Lachen

Showjumpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:08

uhm, eigelijk ben ik maar heel weinig trots op mezelf,
geen idee waarom,
Lachen

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:31

ik ben trots op mezelf omdat dit schooljaar erg goed gaat.
ik heb geeneen onvoldoende op mijn raport! dus ik ga lachend mijn examens in Haha!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:57

MamaMiesje schreef:
Ik was pasgeleden erg trots op mezelf (en ben dat nog steeds);
ik ben het afgelopen half jaar 15 kilo afgevallen.
Heb datzelfde gewicht nog weer een keer te gaan, maar zóver ben ik dus al gekomen!

Ik ben ook trots op je MM, maar dat wist je al he Knipoog Haha!

Ik ben zelf ook wel eens trots op mijzelf, ik help graag mensen, werk graag en als ik iets wil bereiken lukt dat meestal ook, het is een kwestie van doorzetten en "door vechten", maar dat moet je er net maar voor over hebben Ja Ik heb in 2 jaar dingen bereikt waar ik al jaren van droomde Lachen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:58

Kusje

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:09

MamaMiesje schreef:
Kusje

Lovers

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:17

2008? Niet echt een jaar om trots op mezelf te zijn...
Als ik over twee weken alsnog mijn Propedeuse haal, kan ik wel een beetje trots zijn.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:48

Ik ben er trots op dat ik ondanks mijn gezondheid wel heb doorgezet en daardoor 4 geweldige maanden Ghana heb gehad!!!

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 23:55

nou kan niet echt zeggen dat ik trots op mezelf ben, nee....
ben allang blij als ik elke avond weer in mn bedje terecht kom en wat uurtjes kan slapen...over trots heb ik niet eens de tijd om na te denken Knipoog

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 00:14

Trots wanneer ik heb bereikt wat ik graag wilde bereiken.
Ik ga niet terugkijken in mijn leventje, ik zie wel wat er op me af komt en probeer mijn leven te leven, al is dat niet altijd even gemakkelijk en vaak erg druk, maar ik probeer er bijna altijd het positieve uit te halen. Lachen

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 01:19

Ik ben eigenlijk vaker trots op mijn paardje.
Gewoon trots omdat ze van mij is:D terwijl het in ogen van anderemensen wss helemaal geen bijzonder paard is hahah
Maar ik kan me dr zooooo trots om voelen!! Echt het gevoel dat ik de hele wereld aan kan dan hahah

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 13:14

Dat heb ik ook wel eens:
Ik ben trots dat ik na 2 x te hebben samengewoond, in MIJN eigen koophuis ik nog steeds voor mezelf kan zorgen en ook voor mijzelf kan kiezen als een relatie niet meer gaat...

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:11

Ja, ik ben nu mega trots op mezelf!
Ik heb mijn propedeuse gehaald, wat betekend dat ik Tijdvakken Verdiept mag volgen en geen school stress meer heb!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:13

Mag ik heel slecht iemand anders aandragen waar ik ongelovelijk trots op ben? }>

Ze zit hier ook op bokt, (whitepanther)

Toe ik haar iets langer dan twee jaar geleden leerde kennen, was ze erg onzeker, veel gepest, niet tevreden over haar uiterlijk,enz.

Nu twee jaar later heb ik haar uit zien groeien tot een vrouw, welke 100% meer vertrouwen heeft gekregen, een besluit neemt en er voor gaat, en een wilskracht heeft ontwikkelde welke van grond tot hemel gerezen is. Ze heeft van de week een pittige bob laten knippen en hoe ze nu rond stapt hier denk ik: nou meissie mijn pluim heb je op dit moment er ver in zitten haha!
:D

Natuurlijk ga ik dr dat niet zo vertellen anders krijgt ze kapsones :o ;)

dan ben ik ook trots dat dat mijn din is!