Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Volgens mij hebben we het over dezelfde nare ziekte: Ik ben er heel erg trots op dat ik die ook heb overwonnen na zo'n 8 jaar.
Verder ben ik best vaak trots op mezelf. Ik kijk regelmatig terug; een paar maanden of een paar jaar en dan blijkt altijd dat ik toch weer vreselijk veel bereikt en/of geleerd heb.
Uiteraard baal ik ook wel eens (heel erg) van mezelf, maar wat ik wel weet is dat het veel fijner met jezelf leven is als je blij met jezelf bent en jezelf leuk kan vinden en trots kan zijn op wie je bent.

)

Twiggy2008 schreef:Als je er op terug kijkt, zie je pas hoeveel ellende je achter de rug hebt.

Twiggy2008 schreef:Tuurlijk baal ik ook wel eens van mezelf (ook juist als ik terug denk aan deze nare periode), maar gelukkig gaat dit topic daar niet over.
Twiggy2008 schreef:Ik kijk liever naar het nu en vooruit en wat geweest is is geweest.

)
MamaMiesje schreef:Ik was pasgeleden erg trots op mezelf (en ben dat nog steeds);
ik ben het afgelopen half jaar 15 kilo afgevallen.
Heb datzelfde gewicht nog weer een keer te gaan, maar zóver ben ik dus al gekomen!

Ik heb in 2 jaar dingen bereikt waar ik al jaren van droomde
MamaMiesje schreef: