Geadopteerd worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mijngeheim

Re: Geadopteerd worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 17:23

Ik wil zeggen dat ik superveel aan bokt heb !
En bokt gaf me de moed om dit door te zetten , en mijn ouders te zien als de monsters die ze zijn en hun niet meer te vergeven.
Als ik eenmaal stabiel in mijn leven sta nodig ik jullie allemaal uit om langs te komen , dat zou ik fijn vinden.

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:25

luister altijd naar jezelf...

Maar maak je ouders niet zwart meid op een forum..
Het zit je nu een flinke tijd tegen..
Maar ook voor jou zal er weer zonneschijn komen !

mijngeheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 17:28

9 jaar een flinke tijd ?
3/4 van mijn leven..
Tis genoeg geweest nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:33

Cayenne schreef:
Geschiedenis wissen van je pc en dan is het gelijk weer verdwenen hoor.

Zet hem op meid! Geloof in jezelf en kom voor jezelf op.

Politie kan dat zo achterhalen. Als ze wegloopt komt de politie ook in beeld en voila.

Ik zou echt niet weglopen meid, dat heb ik zelf ook ooit eens gedaan en het heeft me niks geholpen. Eerder meer in de problemen gebracht.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:34

Anthea schreef:
Cayenne schreef:

Politie kan dat zo achterhalen. Als ze wegloopt komt de politie ook in beeld en voila.

Ik zou echt niet weglopen meid, dat heb ik zelf ook ooit eens gedaan en het heeft me niks geholpen. Eerder meer in de problemen gebracht.

Ze is ook niet van plan om weg te lopen, even de topic lezen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:37

C_arola schreef:

Ze wilt naar een opvang toch?
Erg slim is het dan niet om 't adres en de naam hier neer te zetten.

mijngeheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 17:37

Ik ga naar een jeugd opvang waar ik eff overal van kan tussenuit knijpen en alles op een rijtje te zetten , tegelijkertijd leren te leven.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:38

Anthea schreef:
C_arola schreef:

Ze wilt naar een opvang toch?
Erg slim is het dan niet om 't adres en de naam hier neer te zetten.

Dat ze de huis uit wil betekent niet dat ze wegloopt, ze gaat juist vragen om hulp bij een instantie.
Het is idd niet slim om het adres hier neer te zetten, maar ze vroeg om hulp en is nog maar 14.
Ben blij dat ze na 9 jaar om hulp durft te vragen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:40

Lalidan schreef:
Komt dat door ons telefoontje?? Ze heeft vast dingen opgevangen..... ach meid, wat maakt het uit, laat ze het maar weten. Dan weten ze meteen hoe hoog het je zit. Gaat ze je tegenhouden? En wat bedoel je met "Nu ga ik ook"? Bedoel je dat je nu gaat?? Of wacht je toch tot woensdag?? Als het uit de hand loopt kan je ook nu naar jeugdzorg of GGZ gaan, of desnoods de politie, hou dat in elk geval in je achterhoofd.

Hou vol hè!! En iedereen hier even duimen dat de betreffende instanties dit keer doen wat ze moeten doen AUB.....

Hopelijk doen ze inderdaad wat ze moeten doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:42

C_arola schreef:
Dat ze de huis uit wil betekent niet dat ze wegloopt, ze gaat juist vragen om hulp bij een instantie.
Het is idd niet slim om het adres hier neer te zetten, maar ze vroeg om hulp en is nog maar 14.

In 1e instantie wou ze wel weglopen, of het leek erop.
En ik zeg niet dat ik niet blij ben.
Daarbij, een 14 jarige kan fatsoenlijk nadenken. En TS, ik zou echt het adres en de naam uit die post laten halen. Dat hebben ze binnen 3 minuten zo opgezocht...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:44

Anthea, je bent beschermd binnen zo'n gebouw van zo'n instantie.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:47

Anthea schreef:
C_arola schreef:

In 1e instantie wou ze wel weglopen, of het leek erop.
En ik zeg niet dat ik niet blij ben.
Daarbij, een 14 jarige kan fatsoenlijk nadenken. En TS, ik zou echt het adres en de naam uit die post laten halen. Dat hebben ze binnen 3 minuten zo opgezocht...

Ze wou eerst ook weglopen maar we dachten dat het niet verstandig was en zij is het er mee eens en heeft toen besloten om om hulp te gaan vragen. Vandaar dat ik eerder schreef dat je even de topic kon lezen omdat zij haar mening daarin al had verandert.
Dat ik schreef dat ik blij was dat zij om hulp gaat vragen was niet als aanval voor jou bedoelt.
Een 14 jarige kan fatsoenlijk denken maar als je lichamelijk en mentaal mishandeld word (en dat is dit) dan kun je niet meer zo makkelijk nadenken, eigen ervaring en al helemaal niet als je ook zelfmoord wou plegen.
Adres zou ik ook weg laten halen, dat is heel snel opgezocht, daarvoor kun je een mailtje sturen naar een mod.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:53

Lalidan schreef:
Komt dat door ons telefoontje??

Jullie hebben dus contact gehad? Echt super van jou lalidan dat je TS zo goed wilt helpen. OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:57

Ook namens mij wil ik lalidan bedanken dat je de TS zo goed wilt helpen!

TS, ik kan weinig nuttigs toevoegen, maar ik wil je echt enorm veel sterkte wensen. Dit moet ophouden zo en dát kan ook.

mijngeheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 19:15

Ik ben ook blij met Lalidan.
En ook zeker met bokt!
Niet te beschrijven wat jullie nu voor mij doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:19

Kun je iemand meenemen die je woensdag kan steunen?
Dat lijkt me voor jou wel fijn.
In ieder geval heel erg knap van je dat je hebt besloten voor jezelf op te komen!!

Er zitten hier trouwens ook maatschappelijk werksters en mensen die voor deze opleiding studeren op bokt. Misschien dat zij nog wat bruikbare tips voor je hebben Lachen

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:27

Anthea schreef:
Cayenne schreef:

Ik doe een opleiding Pdo, Onderdeel hiervan is "kraken", en dat wat jij zegt gaat je vies tegen vallen wanneer je je geschiedenis en bijbehorende files goed verwijderd...
Er zijn wel manieren, maar die zijn nogal... langdradig en volgens mij mag dat ook niet zomaar.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:33

Veel kan ik niet voor je doen maar ik wens je veel succes..
Wees duidelijk, je kan het! Lachen

Desnoods laten lezen wat hier allemaal besproken is,
misschien dat dat een idee is?

mijngeheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 19:47

Dat doe ik ook !
Ik vroeg me af of iemand hier in Limburg woont en mee zou kunnen gaan , woensdag om 1 uur.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:48

Jammer, dat is echt te ver hier vandaan Scheve mond (Ik woon in N-H en moet woensdag ook weer werken).
Maar ik ga zeker voor je duimen en aan je denken!

mijngeheim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 19:49

Ik hoop het ,
Ik ben niet alleen ,ik heb bokt bij me!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:58

Ik had graag met je mee gewild maar vanuit Friesland is het helaas te ver Scheve mond

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:00

Limburg is helaas erg uit de buurt voor mij, als je in de buurt had gewoond was ik zo met je meegegaan!

Als je van te voren vragen hebt en zo mag je ze altijd stellen, ook per PB. Of ik antwoorden weet kan ik niet beloven, maar ik heb wel enige ervaring met problemen als de jouwe.

Ik vind woensdag trouwens nog best lang wachten. Weet je dat je ook de crisisdienst kan bellen als het niet gaat? Als er voor woensdag nog incidenten zijn of zo? Of de SOS- hulpdienst? Voor Noord en Midden- Limburg is het telefoonnummer 077-3548888 en voor Zuid- Limburg 045-5719999

Hoop dat je er wat aan hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:06

Cayenne schreef:
Er zitten hier trouwens ook maatschappelijk werksters en mensen die voor deze opleiding studeren op bokt. Misschien dat zij nog wat bruikbare tips voor je hebben Lachen

Ik doe de opleiding maatschappelijk werk en ben binnen een jaartje alweer klaar.
Je bent al erg goed op weg!! Super dat je zo voor jezelf opkomt, meis het ligt echt NIET aan jou!! Ook al behandelen je ouders je zus wel normaal en jou niet. Je ouders hebben een probleem en hebben ook hulp nodig. Gelukkig ga je woensdag al naar de psycholoog, die kan je verder helpen.
Even een tip: Wanneer je een probleem hebt, ook al is die van psychische aard, kun je altijd terecht bij je huisarts! Die heeft inzicht in de sociale kaart en beroepsgeheim dus mogen niks doorspelen aan je ouders. Ik weet niet wat voor een contact jij hebt met je huisarts, maar mocht het met de psycholoog niet lukken kun je altijd nog naar je huisarts toe.

Probeer tot de tijd dat je weggaat hetzelfde te doen als voorheen. Wanneer je nu met je ouders gaat praten en zij zich ineens weer aardig gaan gedragen heb je misschien niet meer de moed om weg te gaan. Het slaan en psychische mishandelingen zitten nu eenmaal in hun gedrag, wanneer het weggaat komt het ook weer terug, hoe moeilijk ook voor jou. Jij hebt nu als eerst hulp nodig, maar daarna je ouders zeker ook. Ondanks alle verhalen van ouders die hun kinderen mishandelen, je ouders houden ook van jou, vergeet dat niet. Ik denk dat zij het ook graag anders zouden zien, maar zij weten ook niet hoe de situatie te handhaven.

Meis kies voor jezelf en je zit op de goede weg!

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:32

Meid, ik vind het enorm moedig van je, wat je gaat doen en ook al mee bezig bent! Ik wens je heel veel sterkte toe, ik zal voor je duimen..

Helaas zit je ook voor mij te ver weg, ik zou graag iets voor je doen...