Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Geschiedenis wissen van je pc en dan is het gelijk weer verdwenen hoor.
Zet hem op meid! Geloof in jezelf en kom voor jezelf op.
Anthea schreef:Cayenne schreef:Geschiedenis wissen van je pc en dan is het gelijk weer verdwenen hoor.
Politie kan dat zo achterhalen. Als ze wegloopt komt de politie ook in beeld en voila.
Ik zou echt niet weglopen meid, dat heb ik zelf ook ooit eens gedaan en het heeft me niks geholpen. Eerder meer in de problemen gebracht.
C_arola schreef:Ze is ook niet van plan om weg te lopen, even de topic lezen
Anthea schreef:C_arola schreef:Ze is ook niet van plan om weg te lopen, even de topic lezen
Ze wilt naar een opvang toch?
Erg slim is het dan niet om 't adres en de naam hier neer te zetten.
Lalidan schreef:Komt dat door ons telefoontje?? Ze heeft vast dingen opgevangen..... ach meid, wat maakt het uit, laat ze het maar weten. Dan weten ze meteen hoe hoog het je zit. Gaat ze je tegenhouden? En wat bedoel je met "Nu ga ik ook"? Bedoel je dat je nu gaat?? Of wacht je toch tot woensdag?? Als het uit de hand loopt kan je ook nu naar jeugdzorg of GGZ gaan, of desnoods de politie, hou dat in elk geval in je achterhoofd.
Hou vol hè!! En iedereen hier even duimen dat de betreffende instanties dit keer doen wat ze moeten doen AUB.....
C_arola schreef:Dat ze de huis uit wil betekent niet dat ze wegloopt, ze gaat juist vragen om hulp bij een instantie.
Het is idd niet slim om het adres hier neer te zetten, maar ze vroeg om hulp en is nog maar 14.
Ben blij dat ze na 9 jaar om hulp durft te vragen.
Anthea schreef:C_arola schreef:Dat ze de huis uit wil betekent niet dat ze wegloopt, ze gaat juist vragen om hulp bij een instantie.
Het is idd niet slim om het adres hier neer te zetten, maar ze vroeg om hulp en is nog maar 14.
Ben blij dat ze na 9 jaar om hulp durft te vragen.
In 1e instantie wou ze wel weglopen, of het leek erop.
En ik zeg niet dat ik niet blij ben.
Daarbij, een 14 jarige kan fatsoenlijk nadenken. En TS, ik zou echt het adres en de naam uit die post laten halen. Dat hebben ze binnen 3 minuten zo opgezocht...
Lalidan schreef:Komt dat door ons telefoontje??
Anthea schreef:Cayenne schreef:Geschiedenis wissen van je pc en dan is het gelijk weer verdwenen hoor.
Politie kan dat zo achterhalen. Als ze wegloopt komt de politie ook in beeld en voila.
Ik zou echt niet weglopen meid, dat heb ik zelf ook ooit eens gedaan en het heeft me niks geholpen. Eerder meer in de problemen gebracht.
Cayenne schreef:Er zitten hier trouwens ook maatschappelijk werksters en mensen die voor deze opleiding studeren op bokt. Misschien dat zij nog wat bruikbare tips voor je hebben