Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

L_ola schreef:Ik kreeg deze:
Een keer een is een:
Een jaartje is weer heen!
Twee keer twee is vier:
Nu een jaar vol plezier!
Twee keer drie is zes:
Een jaar vol succes!
Acht keer een is acht:
Met een zon die altijd lacht!
Twee keer tien zoenen:
Is tien voor alle seizoenen!
Een keer hier, een keer daar,
Ik wens je en gelukkig nieuwjaar!
xx
Ik was toch erg blij dat ik gratis smste, anders kwam ik niet rond met mijn krediet van €15
Laura_ schreef:misschien meot ik volgende jaar of nouja eigenlijk einde dit jaar, maar om kwart voor 12 beginnen.. je komt er echt niet door!
t was bij mj de bedoeling gewoon van een gelukkig nieuwjaar xxx laura maar t werd een gelukkigieuwjaar xxx laura ja ik heb in de nacht nogal moeite met smsen
maar wel een leuk topic voor volgend jaar nouja einde dit jaar
0ojannekeo0 schreef:Ik heb die over wippen en heel de ratteplan wel 4 keer gehad.![]()
Zelf standaard "gelukkig nieuwjaar/beste wensen" gestuurd. Aantal mensen hebben iets persoonlijks gehad om wat voor reden dan ook.
.

. ellepel schreef:Merry new year and happy...no wait! Happy merry and new christmas..oliebol no, that aint it...Uhh..Sorry i drunk to much..Merry new happy and...Ah fiets it. You knou what i mean.

BoefJMouse schreef:haha, ik heb weer smsjes van mensen gekregen waarvan je denkt ohjaaa besta jij ook nog xD.
heb wel 1 grappige gehad
"Komend jaar wens ik je het beste toe. Geluk, liefde blablabla. Allemaal bullshit!! Weg met die onzin!! Ik wens je ongelofelijke wip-partijen, onvergetelijke orgasmes & duizenden van zulke nachten. Dat je maar voor de helft hoeft te werken & dubbel verdient en dat je de staatsloterij mag winnen! Als je dit naar 10 personen doorstuurt gebeurd er geen ruk maar je zult op zijn minst iemand laten glimlachen. Beste wensen, x "
van me gekke vriendinnetje,
ik ging stuk.
Blondie_ schreef:Ja inderdaad. Van mij krijgen minder mensen een sms, maar het zijn wel altijd persoonlijke.Hoe persoonlijk is dat nou
mensen typen 1 sms en sturen naar 20 dezelfde mensen.