Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Coot schreef:[LZP] oudejaarslot, wie wint de 25 miljoen :-)
Ik heb even getemd
Maar maak jullie niet druk, ik win hem gewoon
En ik zou mijn familie geld geven, mn vader en moeder en mn broertje..
Maar ik heb helaas niets gewonnen want ik was te laat met een lot kopen dit keer..
Wij hebben 10 euro
hahaha

Carientje93 schreef:Hmmmm wat ik daarmee zou doen..?
Die elendige voetbal club van hiernaast opkopen, en platgooien, en vervolggens op de (5) voetbalvelden een rijhal,, stallen, buitenbaan, en weides neergooien, en een pensionstal oid. beginnen
dream on...
5 voetbalvelden aan grond in Soest zal wel duur zijn
CielitoLindo schreef:Ik zou voor minstens een miljoen instappen met beleggen.. Of laten doen..
Ouwe schreef:CielitoLindo schreef:Ik zou voor minstens een miljoen instappen met beleggen.. Of laten doen..
Inderdaad, 25 miljoen is echt zo ontzettend veel geld. Dat krijg je je leven niet op als je het goed doet (alleen al van de rente kun je rondkomen).
(flauuuwww zo 2008 die grap) 
Ouwe schreef:CielitoLindo schreef:
Inderdaad, 25 miljoen is echt zo ontzettend veel geld. Dat krijg je je leven niet op als je het goed doet (alleen al van de rente kun je rondkomen).
Behalve als je het in Ijsland parkeerd(flauuuwww zo 2008 die grap)
Maar dit is wel hét moment om in te stappen bij de beurs als je veel geld over hebt.. En je goed kan laten adviseren. Dus niet bij zo'n palminvest groep ofzo
takkie_muis schreef:wij hebben spijtig maar 30 euro gewonnen door de helft want we hebben een halfje dus 15 euro
Coot schreef:[LZP] oudejaarslot, wie wint de 25 miljoen :-)
Ik heb even getemd
Maar maak jullie niet druk, ik win hem gewoon