Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

iwayalover schreef:Mist??? Dan moet t nog hard gaan komen hier. Hier schijnt de zon volop bij blauwe lucht. Hoop dat t zo mooi blijft vannacht
? 

De hond.
iwayalover schreef:Mist??? Dan moet t nog hard gaan komen hier. Hier schijnt de zon volop bij blauwe lucht. Hoop dat t zo mooi blijft vannacht

ik wil met jullie ruilen!!!! Whee het klaard hier een beetje op aan het water ik kan namelijk naar buiten kijken een stukje! 
Kimmie_girl schreef:De hond.
Dat meen je niet

Kimmie_girl schreef:De hond.
Dat meen je niet
Ilsemarie schreef:Jawel want wij zijn zo gek geweest om bij haar aller eerste oud en nieuw bij elke knal (in de dagen daarvoor ookal) heel blij rond te springen en een koekje te geven... dus die hond denkt bij zoveel geknal dat ze in het paradijs beland is en de koekjes met miljoenen uit de lucht komen vallen
Dus ze gaat op straat zitten en kijkt heel lief naar boven en kwispelt ondertussen KEIhard...
Vorig jaar hadden ze een paar huizen verderop zo'n megaknaller... dus wij hielden allemaal onze oren stijf dicht en de staart van onze vreetgrage labrador draaide rondjes ze hard kwispelde ze

tword al beter
kon net de waterkant niet eens zien
Negra_Lover schreef:Ik woon vlak bij jou Appelflapje zo te zien, maar hier in Nieuwegein straalt de zon en is de lucht lekker strak blauw

bij jou ook zo mistig von? 
JALOERS!!
kimmie16 schreef:kimmiee
Het is hier wel mistig maar niet zo erg als bij jou, En het trekt nu weg...
hoopt op niet weer mist vanavond.