Ik ben officieel een kluns!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:41

ik meld me ook maar :o

op een van mijn eerste baantjes zat ik een keer op mijn gemakkie op de wc... gaat ineens de deur open en kijk ik in het gezicht van de directeur.... :o

op stal regelmatig op mijn platte giechel gegaan... en op de SEH begonnen ze me zelfs te herkennen :+

maar de topper is toch wel denk ik dat ik naar de tv-opnames van de Duitse Weekendmiljonairs ging... ik was denk ik 22 of 23... ik had een oogje op de warmupper en zat al de hele tijd met hem te flirten... na de opnames nog een flinke tijd met hem zitten kletsen... en ik pak een kauwgumpje... dus ik vraag aan hem "Willst du auch ein Gummi?".... ik had dus moeten zeggen "Willst du auch ein KAUgummi?", want Gummi is het Duitse woord voor condoom :o
(overigens hebben we ongeveer 4 maanden iets gehad :D )

Rens_ke

Re: Ik ben officieel een kluns!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:45

Hahaha..die is echt geweldig!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 19:53

*haha* die van die Gummi is wel briljant Banjer...... Haha! Clown

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:05

Geweldig al die blunders hier Tong uitsteken

Ik heb wel eens gehad dat ik met mijn vriend en nog een vriend uit ging. 10 km hier vandaag, op de fiets. Toen we naar huis gingen was mijn band leeg. Wij aan iedereen een fietspomp vragen (maar wie geeft er midden in de nacht nou een pomp aan 3 dronken mensen Tong uitsteken). Wij 10 km naar huis gelopen in de kou, staan we op de hoek van onze straat, zit er een pomp op mijn eigen fiets Bloos Huilen van het lachen

En ik heb inderdaad ook van die acties om iets over mensen te zeggen terwijl ze in dezelfde kamer zitten Tong uitsteken
En ook ik ben een kei in uitglijden. En zelfs met mijn gympen kan ik nog door mijn enkels gaan en midden in de stad half onderuit gaan.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 20:38

Hihi, die met die fietspomp, geweldig Huilen van het lachen

Bij ons zit het volgens mij in de familie.
Zo waren m'n oom & tante met hun huwelijksnacht
naar een of ander appartementengedoe gegaan. Ze kregen
de sleutel van nummer 1 mee. Dus ze lopen naar binnen,
doen de lamp aan.. En dan zie je opeens vanuit het bed 2
verschrikte hoofden omhoog kijken Clown
En dan niet weten hoe snel je weer weg moet gaan..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 21:29

Denken dat je wel een ei kunt koken in de magnatron, helaas viel dat zwáár tegen Bloos

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:24

haha Jelleee wat bleef er nog over van dat ei ?

EvaLuna schreef:
Op vakantie 's avonds meerdere keren in de verkeerde rode eurokamp tent lopen (tja, allemaal rood) en dus wildvreemde mensen wakker maken die vervolgens net zo hard schrikken als ik.... Clown

Hah zoiets had ik ook eens aan de hand!
We waren op zo'n school uitstap en de meisjes & de jongens hadden elk zo'n aparte grote leger tent voor je spullen in te zetten
die dus allebei langs elkaar stonden
je wilt niet weten hoe vaak ik die jongens tent stond
en dan bekijken ze je zo allemaal van 'wtf doe jij hier ?'
'eeeeeeeeehm ja sorry verkeerd'
en dan kom je die tent uit en dan maar iedereen vragen wat ik daar deed Huilen van het lachen

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:30

eindelijk blij dat je van dié jongen afbent,
praat je er met je vriendin over en tegelijk aan het smsen met een vriendin
stond in smsje : schatje kan je me even bellen is dringend,
en ja dan net naar die jongen sturen
ik helemaal schreeuwen.
en ja hoor die jongen heeft me die dag vervolgens 22 x gebelt.

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:33

haha al die dingen! Hilarisch!
hier komt de mijne Knipoog
Ik was aan het fietsen en die weg gaat lichtjes aflopend en i kwas druk in gesprek met mijn zus en ik kijk voor mij staat daar een politiecombi en jaa hoor ik met volle snelheid tegen die combi gefietst Nagelbijten / Gniffelen

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:39

In de eerste van de middelbare was ik vaak erg gestrest. Ik was zo bezig met school dat ik een keer op een Zaterdag morgen richting school ging fietsen i.p.v stal.

Ook met dat denken dat ze je niet kunnen verstaan en er toch nederlanders om je heen zijn, kom mij bekend voor.

bootje32

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:55

Ik fietste op de basisschool naar huis over een weg waar er normaal niet zo veel fietsen. Fietste in mijn eentje met mijn mp3-speler op. Was wel een leuk liedje dus ik zing keihard mee. Fietst er iemand achter me... Sigaar (en ik zing nou niet bepaald mooi Schijnheilig )

Wij hadden zo'n ding thuis voor als je hoofdpijn had, die doe je dan in de koelkast en dan is dat lekker koel. Maar ik dacht: 'ik wil wel graag een warm iets op mn hoofd', dus ik stop hem in de magnetron. Bloos Dat ging niet zo goed, de hele magnetron zat onder met van dat gel Bloos

En een keer wilde ik suiker hebben, maar we hadden alleen nog maar suikerklontjes (dacht ik). Dus die wilde ik pletten. Met de hand lukt het niet zo goed, dus ging ik in de keuken op zoek naar gereedschap. En ik vond het ook, weet niet precies hoe het eet, een knoflookperser ofzoiets? Hij kon er iig niet zo goed tegen Huilen van het lachen (Het was wel gelukt! Helaas ten koste van die uienperser, maarja, je kunt niet alles hebben he Tong uitsteken Clown )

bootje32

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 22:56

luffie schreef:
Ik moest s nachts een keer vreselijk nodig naar de wc. Ik mijn plasje gedaan op de wc, vervolgens ging ik me wassen,opmaken,haartjes doen,aankleden en naar beneden. Ik laat 's morgens als eerste mijn hond uit, dus toen ook.(dit alles gebeurde in augustus). Toen ik buiten liep met de hond vroeg ik me verwonderd af waarom het nog zo donker was?????? Ach, dacht ik, zal wel bewolkte dag worden.....Rondje met de hond gedaan, bijna thuis, ik besloot eens op mijn horloge te kijken. Was het 03.15 u!!!!! Ik was zo'n 4 uur te vroeg mijn bed uitgegaan. Ik heb toen eerst ontzettend staan lachen om mezelf en ben toen maar weer naar bed gegaan. Haha!

ROFL Wat dacht je hond toen wel niet?

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:00

_Rosanne_ schreef:
Morrie schreef:
's morgens vroeg voor je naar je werk moet douchen, uit de douche komen, je nachthemd terug aantrekken en weer in bed stappen omdat je denkt dat het avond is....

Komt mij bekend voor.. of maandagmorgen vlak voor de wekker gaat wakker worden en dan denken dat het weekend is.

!

ik hier ook dus !! 3 uur snachts ineens je bed uitspringen, je wedstrijdkleren aantrekken, en dan erachter komen dat het nog nacht is ipv smorgens:P de wekker was ook niet eens gegaan :p

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:20

Geweldig dit Clown

Toen ik een jaar of 12 was sprong ik op de rug van mijn vader 'dacht ik' bleek het een hele andere onbekende man te zijn. Koe

De moeder van een vriendin van mij had een keer onthaaringscreme in haar haar gedaan i.p.v van een of andere haar verzorger Vork .

Too

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 23:53

Ik ben een keer tegen een stilstaande! bus op gefietst... Ik fietste met mp3 op en was net over een druk punt waar ik op moest letten, dus daarna wilde ik even m'n liedje veranderen, waarbij ik naar mijn mp3-speler keek. Ik kijk op, staat de bus bij de bushalte stil. Ik kon natuurlijk nooit meer op tijd remmen...

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 00:00

Met vriendin terug naar huis fietsen en dan enorm melig zijn. Zeg ik zo, het zou echt grappig zijn als ik nou tegen een lantaarnpaal aanfiets. En ineens BOEM was ik tegen een lantaarnpaal aangefietst. Dus ik lig zo in een deuk dat ik met de fiets omval. Vriendin was nog op het fietspad dus zei stuntelen over het hele fietspad, komt erineens zo'n snelle fietser langsons. Die ziet mij dus op de grond liggen laggen (naast de weg) en mijn vriendin over het fietspad stuntelen. Die man achterom kijken en knalt hij zo bijna op een tegenligger. Met als gevolg dat wij de volgende 4 km maar gelopen hebben omdat we anders om vielen van het lachen Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 01:04

Ik heb ook vaak zat van die acties, maar onthoud ze niet eens meer Clown Ik heb ook weleens gehad dat ik richting school fietste terwijl ik naar mijn werk moest en het mooiste is nog dat ik nooit op school kom, dus waarom ik die kant uitfietste? Blond Maarjah ligt toch nog geen vijf minuten van elkaar fietsen af, maar zo reed ik dus om Knipoog

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 01:25

Hier nog eentje!
Vorig schooljaar kwam ik de gymzaal uitgestapt met klasgenoten, en ik was een hele uitleg aan het doen over weetikveelwat. Er stonden enkele hekken rond een rioolputje omdat het deksel kapot was. Er was een opening tussen die hekken, dus ik maar uitleggen en uitleggen, tot ik ineens zo groot werd als m'n hondje, ja hoor ik zat vast met een been in dat putje. Alle kinderen van op de speelplaats begonnen met vet eng aan te kijken, ik schaamde me dood!

& vaak 's morgens wanneer mn wekker vanop mn mobiel afgaat, dan neem ik op en zit ik een tijd hallo te zeggen, na een tijdje roep ik uit van ; "hoh flauwe grappemakers, idioten", mobiel dichtklappen, weer onder mn hoofdkussen leggen en verder slapen, en er dan nadien wanneer vader stormend bovenkomt erachterkomen dat het mn wekker was :/

In de stad waar ik vaak rondhang is een piercingwinkel, in een oudhuisje zeg maar, dus de ramen zijn er nog enkel en dus erg doorhoorbaar. Ik moest een nieuwe stretch hebben en zou er samen met mijn vrienden een gaan kopen. Mijn vrienden vonden de verkopers eng dus wouden ze niet binnen, zeiden ze; " jaa, ga jij maar alleen, die vent is vet eng" waarop ik antwoord "die ene vent met zijn lang haar valt dan nog mee, maar die andere grijze man is pas eng." Dus ik alleen binnen, zegt die verkoper me gauw; " ah zo; dus je vind me eng? het zijn nog oude ramen hé, maar ik heb alles gehoord! Lachen". Ik schaamde me absoluut dood.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 09:24

aniekje schreef:
Geweldig dit Clown

Toen ik een jaar of 12 was sprong ik op de rug van mijn vader 'dacht ik' bleek het een hele andere onbekende man te zijn. Koe

De moeder van een vriendin van mij had een keer onthaaringscreme in haar haar gedaan i.p.v van een of andere haar verzorger Vork .

Mijn tante heeft een keer in de ballen van een vreemde duitser geknepen, ipv mijn oom Huilen van het lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 09:44

hahaha, ik zeg: blijven posten hier. ik vind het geweldig! lig weer helemaal dubbel. vooral denken dat het een bekende is en dat niet zo blijkt te zijn. hmz, zeeeeeeeeeeeeeer herkenbaar. zo roep ik vaak mensen en dan kijkt iedereen ome n dan blijkt dat diegene het helemaal niet is...

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 09:46

hier ook één. Al een jaar bij een nieuwe werkgever werken waar ik elke morgen met de fiets heenging. ´s morgens verdwaasd wakker worden, snel door het huis heensprinten om vervolgens in de auto te jumpen en naar mn ex/werkgever te rijden.

Daar nog verdwaasd aanbellen ook, omdat ik mn pasje was vergeten. )heb ik nog maar 2 jaar te horen gekregen hoor Bloos )

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:07

Ess_Ramona schreef:
Mijn tante heeft een keer in de ballen van een vreemde duitser geknepen, ipv mijn oom Huilen van het lachen

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
Go jij! Go jij!

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 10:35

Ik fietste eens een keer naar huis, en ik kwam langs de wei waar mijn verzorgpaarden stonden. Ik keek naar ze, en bleef kijken en opeens,' BOEM!', tegen een stilstaande vrachtwagen...
Mijn schooltas vloog over m'n hoofd, en de achterwiel van mijn fiets maakte een wielie (hoe schrijf je dat?! Clown ) . De voorste wiel van mijn fiets kreeg ik niet onder de vrachtwagen uit, dus ik allemaal sjorren om die los te krijgen.

Mijn fiets moest uiteindelijk toen ik hem los had gekregen naar de fietsenmaker, want het stuur en wiel waren helemaal scheef... Clown

Het ergste was ook nog dat het voor een bedrijf gebeurde... Bloos

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 14:50

Mindfields schreef:
Ess_Ramona schreef:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
Go jij! Go jij!

Dat was best beschamend xD

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:39

Haha, geweldig topic!

Ik ben ook een kei in domme acties Haha!

Word nog steeds gepest door mijn vriendinnen omdat ik de eerste keer dat ik met hen in de botsauto's ging, vroeg maar de rem zat Bloos

Fiets regelmatig tegen paaltjes, bomen, auto's en de sloot in Bloos Bloos

Heb een keer op mijn werk bij een grote put in een loods staan kijken: "wooow, die is diep!!"
Om vervolgens tot de ontdekking te komen dat er water op de bodem stond, waardoor de put dus 3X zo diep leek.. vroeg me al af wat die raampjes daar onder de grond deden Haha!

De rest kan ik op dit moment niet opkomen, heb ik verdrongen Tong uitsteken