Wat voor soort vrouw ben jij? een poetsdiva?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Re: Wat voor soort vrouw ben jij? een poetsdiva?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 08:41

poes schreef:
Siets schreef:
Als je 's avonds poetst zie je in ieder geval de kattenharen niet overal liggen Clown

In de zon zie ik dan alle kattenhaar liggen smorgens en dan denk ik: VANAVOND echt stofzuigen!!!
Kom ik thuis in het donker en zie je niks meer, en laat ik het weer een dag liggen Huilen van het lachen

Heeeel erg herkenbaar, hihi! Alleen zet ik me er meestal wel toe om toch even te stofzuigen. De gedachte dat ze er liggen stoort me al Schijnheilig

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:03

Ik moet zeggen: sinds ik een dure dyson heb, stofzuig ik dus 10 keer liever, die is echt zoooo goed. Vroeger lag het een half uur na het vegen alweer stoffig, nu zie je echt dat het schoon is Ja

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:06

Bij mij enkel in me eigen kamer, kan er absoluut niet tegen als er rommel is! Dan ga ik opruimen en poetsen, maar verder in het huis absoluut niet, zou nooit poetsvrouw worden ook niet, pff poetsen is niets voor mij buiten me eigen kamer!

Ik hou wel van koken, dat doe ik écht graag! Dus op dat vlak, koken ga ik later zeker wél vaak doen in huis Tong uitsteken

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 03:07

Ik poets niet zo vaak maar als ik het doe doe ik het goed.
ipv steeds bijhouden laat ik de puinzooi liggen tot ik me eraan erger.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:04

Ik heb een enorme hekel aan poetsen.
Omdat ik katten heb, stofzuig ik wel een paar keer per week, maar niet van harte.

Een keer in de maand komt iemand hier grote schoonmaak houden. Zij doet de ramen, dweilt, sopt de keuken en badkamer eens goed. Kortom ze doet al die klusje waar ik zo'n gruwelijke hekel aan heb.

De rest van de maand hou ik het natuurlijk wel een beetje bij, maar ik sloof me niet uit Haha!