Suusoi: mag ik heeeeeeel erg alsjeblieft óf jou oma lenen óf mijn strijk naar jullie brengen??? Pleaeaeaeaeaeaaeaease?????
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Breghje schreef:Hoeraaaaa!! Er zijn meer mensen die een bloedje hekel hebben aan strijken!!! Ik strijk zo min mogelijk, hang het zo netjes mogelijk op de lijn en dan nog.. groeit en groeit die stapel maar... eens in de zoveel tijd neem ik me voor om het netjes bij te houden, maar ik krijg uitslag van strijken, ben er volgens mij gewoooon allergisch voor![]()
![]()
Suusoi: mag ik heeeeeeel erg alsjeblieft óf jou oma lenen óf mijn strijk naar jullie brengen??? Pleaeaeaeaeaeaaeaease?????
van mij mag het hoor! Weet alleen niet precies wanneer ze weer komt

Suusoi schreef:Breghje schreef:Hoeraaaaa!! Er zijn meer mensen die een bloedje hekel hebben aan strijken!!! Ik strijk zo min mogelijk, hang het zo netjes mogelijk op de lijn en dan nog.. groeit en groeit die stapel maar... eens in de zoveel tijd neem ik me voor om het netjes bij te houden, maar ik krijg uitslag van strijken, ben er volgens mij gewoooon allergisch voor![]()
![]()
Dat horen we heel vaakvan mij mag het hoor! Weet alleen niet precies wanneer ze weer komt
Wat zeg ik, een uur tevoren nog!!
Enkel blousjes en zakdoekjes, misschien een keer een T-shirt. Verder: nooo way ! 

leuk is anders,maar het moet toch
ik probeer het wel bij te houden,meestal 2 x in de week,en dan ben ik altijd binnen een uurtje klaar,ik zet leuke muziek op en dan is het zo gepiept. 
Veirl schreef:Ik heb nog nooit gestreken, maar ik weet nu al dat het geen hobby van me zou zijn en dat ik ook zo min mogelijk zou strijken.Enkel blousjes en zakdoekjes, misschien een keer een T-shirt. Verder: nooo way !
en net als dekbedovertrekken al helemaal niet. En dan nog is het een stapel... vooral de kleding van mijn zoon van 10.... ieks.... 

denice schreef:Alles is weg
Nu nog schoonmaken ( GAAP )
MoonChloe schreef:Moet je ze eerst op 90 graden wassen en strijken.. grote kans dat het dan mooi vervilt is...
Dan moet je zeggen dat het komt door strijken, wedden dat hij het nooit meer vraagt

denice schreef:Alles is weg
Nu nog schoonmaken ( GAAP )
)
Lynn_Nikita schreef:ik strijk bijna alles, is niet mijn grootste hobby , maar ach
ik zet dat ding voor de tvm, en strijk gemiddels zo`n 2 manden in de week
Niet te lkang laten liggen, anders stapelt het zich op en heb ik er helemaal geen zin meer in
alleen sokken , ondergoed en badhanddoeken strijk ik niet
afdrooghanddoeken wel, anders gaat die rand zo lelijk zitten

amazone77 schreef:heb hier ook 2 kids om me heen haha en dan valt het inderdaad niet mee,had het al uitgesteld ,dus moest vandaag echt alles wegwerken,duurt wel veel langer als de kids er bij zijn,ga zo boven schoonmaken,maar zie er wel tegen op met die 2 haha,alles zeik nat,en heb ik 1 kamer klaar,dan hebben hun het in 5 minuten weer op zo zijn kop staan,maar ach zo blijf ik bezig
. joyce83 schreef:een echt stoomstrijkijzer (stoomgenerator) is echt heerlijk strijken. je vliegt er doorheen. Verder doe ik het strijken voor de tv geeft wat afleiding.

)