'Dagjeswerk'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Re: 'Dagjeswerk'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:25

ik werk via een horeca uitzendbureau precies op de dagen dat ik kan en wil. Word opgeroepen om op verschillende plaatsen te werken.

Ook zou je het misschien via studentenwerk kunnen doen. Zij hebben dingen voor tijdelijk of per dag.

Dreamer_S

Re: 'Dagjeswerk'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:45

Sheran schreef:
Ik heb JMW aan de telefoon gehad, maar werk in Groningen vinden zou erg lastig zijn Lachen. Als ik af en toe naar de Randstad zou willen, zou het goed kunnen. Maar eh... de randstad, DAT is ver weg!

Ik werk dus bij JMW alleen dan in leiden maar waar je ook werkt bij jmw je word vrijwel altijd naar verwegisstan gestuurd, maar dat geeft niet het is wel altijd heel gezellig hoor! en je hoeft niet in je eentje, je krijgt een auto mee van jmw en je gaat met je collega's naar waar je moet werken. meestal is dat alleen al onwijs gezellig Lachen en er zijn veel leuke feesten enz. waar je kan gaan werken dan. en in de zomer komen er de festivals enzo waar ze ook jmwers heen sturen.
en je kan je inplannen wanneer je wil, je belt gewoon op van ja heb je bv maandag nog wat voor me en zo ja wat dan? en dan kan je meestal nnog kiezen waar je heenwilt ook..