C1000 zegels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

josewoos

Re: C1000 zegels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 17:10

ik vind het pakket helemaal niks, dus spaar ook niet mee, De vorige keer deden we wel mee, daar ging al bijna 70% van de inhoud naar andere toe.
Maar met z'n 2en is het best te doen en zo gek doen wij niet met boodschappen geloof ik

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:46

Toch viel het pakket me mee, beter als de voorgaande keer, toen zat er meer vulling in dmv keukenrol en wcpapier, dit keer alleen wc papier Haha!

Zaten een aantal dingen in die ik niet eet/gebruik, maar ook wel leuke dingen dit keer hoor.

Ik heb wss nog wel wat zegeltjes over, deze wil ik best schenken aan iemand, als diegene mij een enveloppe met een extra postzegel opstuurd Lachen
Volgende week zaterdag is de laatste dag dat je zegels krijgt, dan weet ik hoeveel het er zijn.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:47

Wij hebben de kaart inmiddels ook vol (met wat hulp Knipoog) dus gaan volgende week een pakket halen Haha!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:48

Ik spaar ook, je moet idd veel boodschappen halen om de kaart vol te krijgen.
Moet nog ongeveer 30 zegels dus hoop dat ik eraan kom.
Zou ik je zegels mogen Crossmonster??

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 20:51

ik heb met de nodige hulp mijn kaart volgekregen, heb zelfs nog wat zegels over.
carola, pb je adres maar dan stuur ik je ze op

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:52

Wie met de origineelste reden komt, die krijgt ze Haha!

Dus make my day Haha!

En als jij de enigste bent, dan zijn ze voor jou Haha!

Volgende week zaterdag hebben we ff contact in het topic.

Dan weet ik ook hoeveel ik er heb.
Ik hoef er niks voor te hebben, maar wil wel dat diegene dan zelf ff een enveloppe met postzegel opstuurd Haha!

Of 44 cent overmaakt Huilen van het lachen

Ik ben een krent Huilen van het lachen

Maar niet zo erg als iemand eerder in dit topic, die wilde geld voor de zegels hebben. Hmmm ik kan ook mensen tegen elkaar op laten bieden Huilen van het lachen (geintje!)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 20:57

die originele reden opgeven vind ik wel een leuke actie van je crossmonster, maar inderdaad geld vragen voor de zegeltjes vind ik niet kunnen, voor het verzenden kan dat maar niet voor de zegeltjes zelf.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:01

ik vond de doos super hoor!!!
alleen de pepsi max lust ik niet,maar verder kan ik alles gebruiken,

helemaal top OK dan!

voor de liefhebber:
heb hier nog 5 zegeltjes,mag je zo ophalen Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:05

We krijgen een loterij mensjes Haha!

Ik weet het aantal zegeltjes nog niet precies.

Zullen we volgende week zaterdag een samenvatting van het aantal aangeboden zegeltjes maken?
Dan kunnen mensen zeggen hoeveel ze er nog nodig hebben, is zonde als iemand er teveel krijgt en een ander net te weinig Lachen

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:06

Colorado schreef:
Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wilt Nors opkijken Was ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen Huilen van het lachen Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw Nors opkijken Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook Huilen van het lachen
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan? Nagelbijten / Gniffelen
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh Huilen van het lachen

Ooooh ja zo'n iemand heb ik ook meegemaakt, blijkbaar komt het ook bij collega's voor, en ben ik gelukkig niet de enigste. Ik heb die vrouw maar vriendelijk uitgelegd dat dat al helemaal niet de bedoeling was, we hadden ook de dubbele zegelactie. Dan zeggen ze: aaaaw voor 1 keer? Ik heb dr uiteindelijk maar 1 zegel gegeven... Maar ik heb ook klanten die helemaal in de rij gaan gillen dat ze zegels sparen wanneer ze horen dat de klant het niet spaart. Nog 6 dagen te gaan met de zegels.

Ff off topic: Hoe gaat het met de euroknallers bij jullie? Clown

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:07

ach ik spaar nog wel even door met de zegels,als er dan iemand hier in de buurt woont dan haalt die ze maar op,

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 21:08

crossmonster schreef:

Zullen we volgende week zaterdag een samenvatting van het aantal aangeboden zegeltjes maken?
Dan kunnen mensen zeggen hoeveel ze er nog nodig hebben, is zonde als iemand er teveel krijgt en een ander net te weinig Lachen

Wordt je bestookt in je pb box?
Haha! Haha!

zet je de opgegeven redenen hier neer kunnen we meegenieten.
mijn zegeltjes gaan naar carola, wie het eerst komt wie het eerst maalt geldt voor mij.
tenzij carola ze niet alle 14 nodig heeft dan mag iemand anders er ook nog wel van hebben.
Dus carola, heb je ze allemaal nodig of niet?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:10

Crossmonster ik hou me aanbevolen.
Het pakket wordt door mij gedoneerd aan iemand die moet rondkomen van erg weinig en leeft onder omstandigheden die je niet voor mogelijk houdt hier in NL

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:13

ellepel schreef:
ik vond de doos super hoor!!!
alleen de pepsi max lust ik niet,maar verder kan ik alles gebruiken,

helemaal top OK dan!

voor de liefhebber:
heb hier nog 5 zegeltjes,mag je zo ophalen Haha!

Ik hou me aanbevolen Tong uitsteken

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:14

Haha!

jij mag ze van me hebben hoor.
hoeveel moet je nog hebben dan?

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:18

Hahaha nee joh maar thxxx anyway Lachen ik spaar met iemand anders samen. Geen idee hoeveel me nu hebben. Maar had er laatst 6 volgens mij en hoeven er nog maar een paar.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:24

ik had met kerst echt ontzettend veel extra, en ze hadden bij ons ook nog actie dat je ze dubbel kreeg.
ik vond het wel een leuk pakket hoor, beetje een extra kerstpakket Tong uitsteken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 21:26

Jah iets wat 'gratis' is, is altijd leuk Haha!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:50

Mijn zegels gaan naar een moeder van een vriendinnetje van mijn dochter. Die is er heel blij mee en ik heb al twee van die dozen opgehaald. Kan me zo voorstellen dat als je met twee kinderen en een kerel die geen alimentatie betaald het niet al te breed hebt dus ik geef ze aan haar, hebben ze een week een keer wat extra's.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:24

purny schreef:
Colorado schreef:
Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wilt Nors opkijken Was ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen Huilen van het lachen Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw Nors opkijken Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook Huilen van het lachen
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan? Nagelbijten / Gniffelen
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh Huilen van het lachen

Ooooh ja zo'n iemand heb ik ook meegemaakt, blijkbaar komt het ook bij collega's voor, en ben ik gelukkig niet de enigste. Ik heb die vrouw maar vriendelijk uitgelegd dat dat al helemaal niet de bedoeling was, we hadden ook de dubbele zegelactie. Dan zeggen ze: aaaaw voor 1 keer? Ik heb dr uiteindelijk maar 1 zegel gegeven... Maar ik heb ook klanten die helemaal in de rij gaan gillen dat ze zegels sparen wanneer ze horen dat de klant het niet spaart. Nog 6 dagen te gaan met de zegels.

Ff off topic: Hoe gaat het met de euroknallers bij jullie? Clown

Jaa, laatst was er ook een vrouw. "Ja waren er vandaag nog mensen die geen zegels hebben genomen?" dus ik zo van "ja, hoezo?" zegt ze: "Jaa, mag ik die dan?" Ik keek er echt aan van Koe uuhm. Dat onthoud ik niet allemaal hoor.

En over die 1€ actie.. Vreselijk, drama, poedersuiker Huilen van het lachen
We bestellen genoeg, maar krijgen niet alles binnen, soms komt er gewoon een vrachtwagen niet. Omdat zij te weinig binnen hebben gehaald ofzo, is er niet genoeg voor iedereen die het besteld. Dus dingen die we 's avonds krijgen krijgen we bijna nooit allemaal(zijn we een van de laatste op het lijstje zeg maar, voor wat ik ervan begreep Huilen van het lachen ) En dan komen mensen om 5 uur in de winkel. Zijn er natuurlijk bijna geen euroknallers meer, dúh. Hele dag drukte, rijen tot aan de frisdrankkoeling aan de andere kant van de winkel. Helemaal zeiken en boos omdat er niks meer van de actie is. Jáaa en dan moeten jullie meer bestellen en dit en dat. Dan is het altijd een enkeltje "daar ga ik niet over." Ik erger me zóo aan die mensen Huilen van het lachen Als je euroknallers hebben wil kom je maar wat vroeger je bed uit hoor, djees.. Rolleyes

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:54

Evelyne79 schreef:
crossmonster schreef:

Wordt je bestookt in je pb box?
Haha! Haha!

zet je de opgegeven redenen hier neer kunnen we meegenieten.
mijn zegeltjes gaan naar carola, wie het eerst komt wie het eerst maalt geldt voor mij.
tenzij carola ze niet alle 14 nodig heeft dan mag iemand anders er ook nog wel van hebben.
Dus carola, heb je ze allemaal nodig of niet?

Graag! Ik moet nog 30 zegels hebben en dan is de kaart vol, dus ik kan ze erg goed gebruiken

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:20

Wij sparen niet mee want wij komen bijna nooit bij de c1000. Mijn moeder heeft hem gisteren volgekregen. Was wel een leuk pakket.

Maar nog even over die bedragen als ik 39,85 uitgeef en ik krijg dan een zegel minder ga ik ook stuiteren hoor. Dan zou ik net als die mevrouw nog even snel wat gaan halen, dan wachten die mensen achter mij maar even. dagg Jullie kinderachtig ik ook kinderachtig.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:38

samantha5 schreef:
Maar nog even over die bedragen als ik 39,85 uitgeef en ik krijg dan een zegel minder ga ik ook stuiteren hoor. Dan zou ik net als die mevrouw nog even snel wat gaan halen, dan wachten die mensen achter mij maar even. dagg Jullie kinderachtig ik ook kinderachtig.

Bij 39,85€ krijg je zegels voor 40€ Koe
Ik niet kinderachtig, daarvoor moet je bij mijn baas zijn. Jij kinderachtig, als je zonodig dat pak nog moet gaan halen ga je mooi maar weer achter in de rij staan, en echt niet dat je nog een zegel krijgt. Komop zeg, je had ook in de winkel even kunnen tellen en dán nog even dat dingetje gaan halen waardoor je die ene zegel wél krijgt. Helemaal je eigen schuld dus Lachen

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:13

Wij krijgen de kaart ook niet vol, en dan heb ik een gezin met 5 kinderen!

Ik koop er driekwart van mijn boodschappen, maar ik haal de dingen die bij de een ander goedkoper of zijn bij de concurent. Als ik al mijn boodschappen bij C1000 zou doen had ik 1 kaart volgekregen en nog een paar zegels overgehouden.

Ik heb ook de dagen met dubbele zegels gemist. Ik was dit jaar vroeg met de kerst boodschappen, niet zo handig dus wat de zegels betreft Clown .

Maar meestal zijn de acties van C1000 wel leuk, vooral ook de kleinschalige. Mijn man is dit najaar nog met onze zoons naar Jong Heerenveen geweest, met kaartjes die bij C1000 verloot werden.
Dus ik vind het verder een prima winkel, alleen moet je voor deze actie wel al je boodschappen bij C1000 halen of gewoon heel veel boodschappen doen Knipoog .

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:55

@ Evelyne; de enveloppe krijg je dinsdag met de post.
Was door Zwolleinternational te laat om het op de post te doen.