Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) dus gaan volgende week een pakket halen

(geintje!)

Colorado schreef:Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wiltWas ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen
Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw
Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan?
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh
crossmonster schreef:We krijgen een loterij mensjes
Ik weet het aantal zegeltjes nog niet precies.
Zullen we volgende week zaterdag een samenvatting van het aantal aangeboden zegeltjes maken?
Dan kunnen mensen zeggen hoeveel ze er nog nodig hebben, is zonde als iemand er teveel krijgt en een ander net te weinig
ellepel schreef:ik vond de doos super hoor!!!
alleen de pepsi max lust ik niet,maar verder kan ik alles gebruiken,
helemaal top![]()
voor de liefhebber:
heb hier nog 5 zegeltjes,mag je zo ophalen
ik spaar met iemand anders samen. Geen idee hoeveel me nu hebben. Maar had er laatst 6 volgens mij en hoeven er nog maar een paar.

purny schreef:Colorado schreef:Ik werk er ook, en al die mensen oh my gaasshh.
Vanmiddag was er een vrouw, kwam 30 cent te kort voor een zegel(bij 34.75 bv, geven we al een extra zegel(dus voor 35 euro zegels inplaats voor 30, maar ze had dus iets van 34.10) was ze helemaal boos, en jaa en gedoe dit en gedoe dat. En nu moet ik helemaal terug de winkel in voor een extra cola, heel gedoe hoor, nu moeten al die mensen wachten. Ik zo, nee dat kan niet, er staan anders 5 mensen te wachten omdat u o zo graag nog wel 1 hele extra zegel wiltWas ze hélemaal boos, was ze alsnog die cola gaan halen
Ik gewoon afgerekend, doeg mevrouw
Mocht ze die cola apart afrekenen, had ik der heel aardig nog een zegel gegeven ook
Maargoed, ik bedoel, hoe hopeloos ben je dan?
En al die mensen maar tegen elkaar, oh mag ik dan uw zegels hebben? *kijkt poeslief* Ik lach me dood joh
Ooooh ja zo'n iemand heb ik ook meegemaakt, blijkbaar komt het ook bij collega's voor, en ben ik gelukkig niet de enigste. Ik heb die vrouw maar vriendelijk uitgelegd dat dat al helemaal niet de bedoeling was, we hadden ook de dubbele zegelactie. Dan zeggen ze: aaaaw voor 1 keer? Ik heb dr uiteindelijk maar 1 zegel gegeven... Maar ik heb ook klanten die helemaal in de rij gaan gillen dat ze zegels sparen wanneer ze horen dat de klant het niet spaart. Nog 6 dagen te gaan met de zegels.
Ff off topic: Hoe gaat het met de euroknallers bij jullie?
uuhm. Dat onthoud ik niet allemaal hoor. 
) En dan komen mensen om 5 uur in de winkel. Zijn er natuurlijk bijna geen euroknallers meer, dúh. Hele dag drukte, rijen tot aan de frisdrankkoeling aan de andere kant van de winkel. Helemaal zeiken en boos omdat er niks meer van de actie is. Jáaa en dan moeten jullie meer bestellen en dit en dat. Dan is het altijd een enkeltje "daar ga ik niet over." Ik erger me zóo aan die mensen
Als je euroknallers hebben wil kom je maar wat vroeger je bed uit hoor, djees..
Evelyne79 schreef:crossmonster schreef:We krijgen een loterij mensjes
Ik weet het aantal zegeltjes nog niet precies.
Zullen we volgende week zaterdag een samenvatting van het aantal aangeboden zegeltjes maken?
Dan kunnen mensen zeggen hoeveel ze er nog nodig hebben, is zonde als iemand er teveel krijgt en een ander net te weinig
Wordt je bestookt in je pb box?
![]()
![]()
zet je de opgegeven redenen hier neer kunnen we meegenieten.
mijn zegeltjes gaan naar carola, wie het eerst komt wie het eerst maalt geldt voor mij.
tenzij carola ze niet alle 14 nodig heeft dan mag iemand anders er ook nog wel van hebben.
Dus carola, heb je ze allemaal nodig of niet?
samantha5 schreef:Maar nog even over die bedragen als ik 39,85 uitgeef en ik krijg dan een zegel minder ga ik ook stuiteren hoor. Dan zou ik net als die mevrouw nog even snel wat gaan halen, dan wachten die mensen achter mij maar even. dagg Jullie kinderachtig ik ook kinderachtig.
.
.