Dat van die rode neus als je moe wordt ken ik ook... en inderdaad dat mensen het ook altijd zo nodig even moeten zeggen is soms heel vervelend.
Maar echt last heb ik er niet (meer) van, ben er denk ik zo met de jaren wel wat overheen gegroeid
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
silvana84 schreef:Ik heb het ook, echt heel erg.
Mensen vragen dan ook waarom word je nou rood? maar dat weet ik zelf vaak niet eens.
Blozen is niet erg maar als je het heel vaak hebt zonder reden, ik kan zelfs een rode kop krijgen als ik alleen thuis zit tv te kijken(spontaan uit het niets).
Als iemand dingen weet die helpen, heel graag. Heb wel eens gehoord over dat je een zenuw kan laten door snijden als je er heel veel last van hebt(maar dat vind ik erg drastisch en ik weet nu al dat ik knal rood word als ik mensen vertel dat ik dat wil laten doen)
Word dus ook zo achterlijk snel rood.. Echt niet leuk.. Zomaar uit het niets en als mensen er dan opmerkingen over gaan maken wordt het alleen maar erger.. Vind t wel heel vervelend, want zie daardoor enorm op tegen bijv presentaties of gesprekken met bepaalde mensn..

. Maarja er is niet zoveel aan te doen he!
Mensen vinden het zelf ook ongemakkelijk heb ik gemerkt, als je een roodhoofd hebt weten ze zelf ook niet zo goed wat ze moeten doen of hoe ze moeten reageren. En ja dat maakt het alleen maar moeilijker..
Rachaell schreef:toepasselijke boktnaam Roodje
Idd!! silvana84 schreef:Je krijgt vaak raare situaties als jij op rare momenten een rood hoofd krijgt, wat dus ook niet voor die andere duidelijk te verklaren is.
Ik krijg er nu ook steeds meer moeite met sociale contacten, ik spreek liever sávonds af(kan je minder goed zien dat ik rood word) en kan ik mooi een paar wijntjes drinken(dan heb ik minder last van rood worden, of het boeit me minder).
We moeten echt maar een praat groepje starten, haha groepstherapie misschien krijgen we dan nog korting ook.