rood hoofd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Re: rood hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:07

Hier nog één! Krijg soms al een rood hoofd als ik de bakker om een brood moet vragen... Weet je wat pas écht irritant is? Als iemand je ergens van verdenkt, iets wat je echt niet gedaan hebt, maar alleen al door het feit dat iemand het van je dénkt krijg je een kleur als vuur. Staat lekker verdacht Knipoog

Dat van die rode neus als je moe wordt ken ik ook... en inderdaad dat mensen het ook altijd zo nodig even moeten zeggen is soms heel vervelend.

Maar echt last heb ik er niet (meer) van, ben er denk ik zo met de jaren wel wat overheen gegroeid Lachen

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:37

Je pretletter, zo erg dan denken ze gelijk dat je het wel hebt gedaan. Terwijl ik nu een keer heb gehad dat ik iets wel had gedaan maar dus beweerde dat het niet zo was(zou die ander alleen maar pijn doen als hij er achter kwam) en toen kreeg ik dus gewoon geen rood hoofd, vond ik zelf wel erg vreemd. Niet dat ik nu van plan ben om alles bij elkaar te gaan liegen omdat ik er toch mee weg kom.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:04

silvana84 schreef:
Ik heb het ook, echt heel erg.

Mensen vragen dan ook waarom word je nou rood? maar dat weet ik zelf vaak niet eens.

Blozen is niet erg maar als je het heel vaak hebt zonder reden, ik kan zelfs een rode kop krijgen als ik alleen thuis zit tv te kijken(spontaan uit het niets).

Als iemand dingen weet die helpen, heel graag. Heb wel eens gehoord over dat je een zenuw kan laten door snijden als je er heel veel last van hebt(maar dat vind ik erg drastisch en ik weet nu al dat ik knal rood word als ik mensen vertel dat ik dat wil laten doen)

heb daar ook aan gedacht inderdaad Haha! Word dus ook zo achterlijk snel rood.. Echt niet leuk.. Zomaar uit het niets en als mensen er dan opmerkingen over gaan maken wordt het alleen maar erger.. Vind t wel heel vervelend, want zie daardoor enorm op tegen bijv presentaties of gesprekken met bepaalde mensn..

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:08

Ik heb dat ook zo verschrikkelijk erg! Gewoon zonder reden.. Rustig blijven ademhalen helpt al iets, en er vooral niet aan denken.. Al weet ik dat het moeilijk is Knipoog

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:19

Ik heb het ook, zóóó vervelend. Wat anderen al zeggen, dan zit je in de klas, dan moet ik een presentatie doen of er word wat gevraagd en hup daar gaat m'n kleur naar knalrood Huilen van het lachen

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:27

Soorgenoten!! Yes! eindelijk! haha. Bij mij gebeurd het ook heel snel, weet er helaas ook niks aan te doen. Bij mij is het inde winter wel erger dan in de zomer, en ik vind het verschrikkelijk irritant Boos!

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:28

Heb ik echt vaak Tong uitsteken
Vooral als iemand me beschuldigt, of vraagt of ik het heb gedaan... en dan zeg ik gwn dat k het niet heb gedaan,, maar wordt echt heel rood xD en dan geloven ze me niet.

Rachaell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:33

toepasselijke boktnaam Roodje ROFL

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:39

Soms heb ik dat ook wel eens! Ligt aan de persoon in kwestie die een praatje met me maakt :p Maar ik denk altijd: nog roder worden, nog roder worden en dan is het weg! Daarna voel ik het gewoon wegtrekken..

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:46

Vroeger werd ik al rood als er iemand naar me keek..
In de klas als ik iets moest zeggen, echt vreselijk.
Na een tijdje dacht ik ze nemen het er maar bij hoor, ik kan er toch niet tegen vechten. Hoe harder ik me er tegen verzet hoe roder ik word. Nu tegenwoordig heb ik zoveel met mensen en vooral vreemde mensen waar ik vroeger tegenop keek te maken dat ik nog maar zelden rood word. Bij mij had/ heeft het echt te maken met onzekerheid.

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 18:50

Ik ben ook echt supersnel een tomaat. Als ik me inspan en/of het warm heb krijg ik meteen een rooie kop, terwijl ik nog volop energie heb. Maar ook als ik me schaam, bij het minste of geringste of inderdaad zomaar, wordt er echt niet goed van Boos! . Maarja er is niet zoveel aan te doen he!

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:00

Als ik me inspan word ik idd ook snel rood..
Komt denk ik ook als je een lichte huid hebt dan zie je dat echt heel veel sneller. Zo zweet ik in de zomer ook erg slecht als het erg warm is, maar ben ik wel enorm rood. Kan de warmte slecht kwijt waardoor ik weer knallende hoofdpijn krijg. Hebben jullie dat ook?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:22

Nou deels hanneke. Ik heb dus ook een bleke huid en krijg ook snel hoofdpijn van warmte, maar zweet wel weer heel makkelijk. Krijg wel ook nog eens een rood hoofd bij inspanning. Arme ik, ik heb t gewoon allemaal Clown Haha!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:35

Ik heb ook best een lichte huid! Eerst had ik erg vaak snel last van de warmte en daardoor kreeg ik hoofdpijn, nu heb ik dat steeds minder. Ik had laatst ook bij de bakker dat ik me versprak, toen werd ook nog eens me hoofd een tomaat, ik was echt het liefste heel hard weggerend Clown

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 19:43

hallo, hier nog eentje!
Als iets niet lukt rode kop..
op bij gym heel erg niet omdat ik het niet kan of al moe word gewoon meteen een rode kop, daardoor durf ik bij gym ook niet echt me best doen want dat heb ik meteen een rode kop..
Ook al ik bijvoorbeeld iets aan een leraar zeg ofzo en als die het niet begrijpt word ik knal rood.
Tja.. niets aan te doen

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:11

Eigenlijk wel énorm banketstaaf he dat rood worden..
Je voelt je er ook zo enorm kwetsbaar door, iedereen die het kan zien. Poeh ben echt blij dat ik het al minder heb en als ik het heb maar ik er zelf al een opmerking over voor een ander dat doet. Meestal valt dat erg goed en is het rode hoofd zo weg Haha! Mensen vinden het zelf ook ongemakkelijk heb ik gemerkt, als je een roodhoofd hebt weten ze zelf ook niet zo goed wat ze moeten doen of hoe ze moeten reageren. En ja dat maakt het alleen maar moeilijker..

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:45

Je krijgt vaak raare situaties als jij op rare momenten een rood hoofd krijgt, wat dus ook niet voor die andere duidelijk te verklaren is.
Ik krijg er nu ook steeds meer moeite met sociale contacten, ik spreek liever sávonds af(kan je minder goed zien dat ik rood word) en kan ik mooi een paar wijntjes drinken(dan heb ik minder last van rood worden, of het boeit me minder).
We moeten echt maar een praat groepje starten, haha groepstherapie misschien krijgen we dan nog korting ook.

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:52

hahhaaa dat is wel handig ja!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 22:56

Haha ja, dat zou wat zijn *LOL*

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:52

Rachaell schreef:
toepasselijke boktnaam Roodje ROFL

HAHAHAHA!! ROFL Idd!!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 12:53

silvana84 schreef:
Je krijgt vaak raare situaties als jij op rare momenten een rood hoofd krijgt, wat dus ook niet voor die andere duidelijk te verklaren is.
Ik krijg er nu ook steeds meer moeite met sociale contacten, ik spreek liever sávonds af(kan je minder goed zien dat ik rood word) en kan ik mooi een paar wijntjes drinken(dan heb ik minder last van rood worden, of het boeit me minder).
We moeten echt maar een praat groepje starten, haha groepstherapie misschien krijgen we dan nog korting ook.

Van wijntjes krijg ik nog een roder hoofd *LOL*

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:29

haha van wijntjes krijg ik rode wangen, maar blozen doe ik dan nog amper

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:49

Heb ik ook een beetje, maar vooral van alcohol krijg ik knalrode wangetjes haha. Schijnheilig

Normaal niet zo snel, maar wel wanneer iemand vraagt of ik iets heb gedaan en dat heb ik dan niet, en dan krijg ik het toch warm? Heel vreemd..

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:22

Hier meld ik me ook maar eens, soms krijg ik dat heel snel, soms wat minder.
Ik heb het vooral ook als ik moet werken, dan ga ik avondeten en daarna is het een ramp... misschien ook omdat ik dan moe ben en een rood neusje als ik moe benhoort bij mij Knipoog

Verder bij presenteren valt het tegenwoordig gelukkig iets mee omdat ik dit iedere 8 weken wel een keer moet doen voor school Knipoog

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:30

Drank is bij mij toch wel een goed middel. Maar heb niet de ambitie om overdag al te gaan drinken.

Zou wel lachen zijn een rode hoofden meeting. Hahah mensen zullen wel denken dan waar hebben die het over dat ze zo rood worden.