Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Natasjaa schreef:Het ging trouwens om lijn 11 en 39, voor degenen die zich dat afvroegen.
Mereltje, ze hebben me zeker wel gezien, waarom zouden ze anders remmen Na de halte?! Ik heb lichtsignalen gegeven en die zijn Echt wel zichtbaar.
Het is een vrij donkere halte, dat geef ik toe, maar ik blijf er bij, dat ze me gezien Moeten hebben, ik kan dat remmen namelijk niet anders verklaren!

)
)
Aan rennen had k dus weinig gehad
Stoeptegel schreef:Natasjaa schreef:Het ging trouwens om lijn 11 en 39, voor degenen die zich dat afvroegen.
Mereltje, ze hebben me zeker wel gezien, waarom zouden ze anders remmen Na de halte?! Ik heb lichtsignalen gegeven en die zijn Echt wel zichtbaar.
Het is een vrij donkere halte, dat geef ik toe, maar ik blijf er bij, dat ze me gezien Moeten hebben, ik kan dat remmen namelijk niet anders verklaren!
lijn 11 komt om de 5 minuten toch? Die laat vrij vaak mensen staan viel me op. Lijn 15 ook.
Plien91 schreef:11 en 15 zijn vaak echt super vol.
Ik fiets meestal naar school, alleen op vrijdagmiddag neem ik de bus. (lijn 1/52, 3, 6 of 11) en vooral terug is een drama, alles is helemaal stampvol

.
ik heb nog steeds geen problemen met de bus, de enige keren dat ik er niet in zit is omdat ik hem zelf mis
sjaantje schreef:Echt rot is dat.. Heb het ook een aantal keer gehad in Groningen.
Stond ik ergens in Waterhuizen bij stal en kon ik niet naar huis komen (ook in het donker).. Wat een eikels!!
_Inga schreef:sjaantje schreef:Echt rot is dat.. Heb het ook een aantal keer gehad in Groningen.
Stond ik ergens in Waterhuizen bij stal en kon ik niet naar huis komen (ook in het donker).. Wat een eikels!!
Dat is lijn 73 dan denk ik? Als buschauffeurs dat ook zien in het donker, hebben ze nachtogen!
73 en 76. Ik sta ook altijd wild te zwaaien met telefoon enzo.. Heb wel eens gehad dat ie pas 50 meter later keihard op de rem ging staan. En tja, dan moeten ze er maar een lantaarnpaal neerzetten.. Uums schreef:Tjee wat een *&^%chauffeurs...![]()
Was dat vrouwtje vrouw Soek of die andere?
Zegt je dat wat?
(dat meisje heb ik in de klas gehad)