Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nikki__ schreef:Inmiddels is het pakketje geariveerd!
Geloof het of niet, maar hij was 3 straten verder afgeleverd.
TNT moest daar toevallig een pakketje afleveren en dacht, handig hoef ik niet om te lopen.
Man had geen idee waar die zijn moest, was hier in de straat ookal alles afgelopen!
Shadow0 schreef:Nikki__ schreef:Inmiddels is het pakketje geariveerd!
Geloof het of niet, maar hij was 3 straten verder afgeleverd.
TNT moest daar toevallig een pakketje afleveren en dacht, handig hoef ik niet om te lopen.
Man had geen idee waar die zijn moest, was hier in de straat ookal alles afgelopen!
Ik zou alsnog een klacht indienen. Hiervoor zou ik het verhaal even op schrift zetten, met iets lekkers bij de man langsgaan en vragen of je zijn contactgegevens ook mag hebben, een plattegrondje bijdoen waar duidelijk op te zien is dat jullie geen directe buren zijn, een kopie van het briefje waarop staat dat het bij 'de buren' is afgeleverd, en dit naar de klantenservice en naar Kassa / Radar of de consumentenbond sturen.
Veel mensen laten het er bij zitten (vaak ook wegens gebrek aan bewijs) maar er zijn zo langzamerhand zoveel voorbeelden van de misstanden bij de TNT dat het goed is als die verzameld worden.
), pakketbezorging word bij ons in meestal wel goed gedaan maar na alle horroverhalen hier op bokt... Heb wel een keer mijn dure schoolboeken die verstuurd waren aan de andere kant van de poort gevonden, boeken van tussen de 50 en de 90 euro over de poort gegooid! Of een ander pakketje bij de voordeur achter een bloempot verstopt...
. Nikki__ schreef:Meneer heeft een doos merci gekregen!
Hebben een klacht ingediend en net als hierboven is er een formulier opgemaakt, maar wordt er verder niks mee gedaan omdat het pakketje toch ontvangen is..

Grit schreef:De verzender kan aangeven of een pakket bij buren afgegeven mag worden. Ik weet niet hoe dat werkt, maar ik had geregeld een melding "niet bij buren afgeven". Als ervoor getekend moet worden, mag het iig niet.
Alwiene schreef:Grit schreef:De verzender kan aangeven of een pakket bij buren afgegeven mag worden. Ik weet niet hoe dat werkt, maar ik had geregeld een melding "niet bij buren afgeven". Als ervoor getekend moet worden, mag het iig niet.
Dat was vroeger zo, stickers met alleen huisadres erop. Helaas heb ik een jaar ofzo geleden al van mijn postkantoor gehoord dat ze niet meer verplicht zijn zich daar wat van aan te trekken