waypoint schreef:Onassa schreef:koester jullie zingende moeders meiden, ik zou willen dat ik de mijne nog kon horen zingen.
jep, helemaal mee eens ...
Inderdaad. Hoe moeilijk ik er vroeger over deed. ' maham hou nou eens ooohoop'...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
waypoint schreef:Onassa schreef:koester jullie zingende moeders meiden, ik zou willen dat ik de mijne nog kon horen zingen.
jep, helemaal mee eens ...
Ze stopt alleen meestal wel als ik het vraag

Romytjuuh schreef:Haha hier nog 1.
Mijn moeder stond heel wijs in de keuken mee te zingen met Rihanna.
HAZEL stop the music!
Ik zo mam wat zing jij nou weer?
Het is please don't stop the music![]()
En zij maar volhoudan dat het hazel was.
Niet om aan te horen
Hij zingt niet, hij rapt de liedjes mee.
Echt kattengejank

Alenals e oefent doet ze dat nét niet hard genoeg, met oordoppen in haar oor, half neuriënd een hele middag door. Dan draai ik zelf boven de volumeknop even wat harder...

FlairS schreef:En is het wel een beetje muziek van deze tijd waar jullie moeders mee mee zingen of 70er jaren?![]()
Ik ben zelf ook een moeder met de radio in de auto heeeel hard (maar ook in huis) en mijn dochter schaamt zich dan voor mij (denk ik)
als mijn moeder in de auto zou zingen vind ik het niet heel erg maar die van mij doet het ook in het openbaar
mijn moeder kan wel aardig zingen hoor, tis iig niet vals..
We lopen ook wel eens hardop zingend door de stad
KsVrPy schreef:Mijn moeder luistert klassieke muziek, véél erger.

IndianLady schreef:is niet perse erg hoor klassieke muziek. Beter dan die dreunende herrie van tegenwoordig. (plus dat ze klassieke muziek als basis gebruiken, ik hoor regelmatig liedjes voorbij komen die al meer dan 20 jaar oud zijn en nu ineens helemaal in zijn)

Gelukkig voor hun (en mezelf) zing ik niet vals, want ik kan het gewoon écht niet laten, heerlijk! Als ik een week niet kan zingen (omdat ik op vakantie ben ofzo, zing alleen als ik thuis ben, anders vind ik het voorswchut haha) word ik daar echt helemaal sjagrijnig van!
IndianLady schreef:Sinds mn ouders de MP3speler hebben uitgevonden zingt mn moeder constant. Mn vader gelukkig niet, die neuriet, maar op zijn muziek kan je ook niet echt zingen (Slagerij van kampen, Black Sabbath) Mn moeder en ik hebben dezelfde muzieksmaak dus erg vind ik het niet, maar het is zo triest om die mooie nummers verkracht te horen worden
Ik heb ook een filmpje gemaakt van haar en die staat nog steeds op mn pc. Vind hem te zonde om weg te gooien.Mn ma heeft de MP3 aan tijdens het hondenuitlaten, in bad gaan, vaatwasser in/uitruimen.
Ik zing ook altijd mee, maar dan tijdens het fietsen/brommeren, bij het longeren of uitmesten en heel heel hard in de auto. Niemand die me hoort
laura1987 schreef:Upload is en zet de link is hier neer