Winter Efteling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce83

Re: Winter Efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:56

enig idee of het morgen druk gaat worden?

Hebben ze nu ook extra attracties en is het voor een kind van 6 jaar evengoed leuk om naar de winterefteling te gaan?

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:06

ik wou morgen ook gaan maar ik denk dat het nog wel druk word het is de laase dag van de vakantie. voor een kind van 6 is het zeker leuk

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:23

Ik ben gister dan geweest met mijn moeder en ooh wat was het weer genieten! Lovers
Dit wordt en blijft dus echt ons jaarlijkse uitje, we hebben echt een fantastische dag gehad.

Voor iedereen die nog gaat : geniet ervan en maak er een dag van om nooit te vergeten, het is allemaal zó mooi 's winters!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:18

Wij gaan volgende week zaterdag, ben nog nooit bij de Winter efteling geweest, wel vaak de 'gewone' dus ben benieuwd Lachen Heb er echt zin in Hyper!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 10:49

Ik zou wel voor de gene die gaan gewoon optijd vertrekken zodat je de hele dag gaat en alles kan zien ivm met de drukke rijen die er staan.

Maar het is de moeite waard Lachen

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 11:21

Ik ga morgen met Dreamy van bokt. Heb er zin in,is eerste x dat ik naar de winter efteling ga Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:41

Ik ben vandaag geweest, het was wel koud, maar je kan je overal wel lekker opwarmen onder terrasverwamers. Al was het wel aardig druk, maar ik heb weleens drukker meegemaakt met Walibi Halloween. Savonds is het wel mooi, is alles zo supermooi verlicht, maar om alleen savonds te gaan is het echt veel te kort, vandaag wel 70 minuten wachttijd gehad bij de Droomvlucht.
Overigens zijn alle grote attracties wel dicht, zoals De Vliegende Hollander, Python, Pirana enz.