Jildau schreef:Jup de Jumbo ook 07:00 open. De vakkenvullers (ben ik ook) gaan maandag dinsdag en woensdag om 04:00 beginnen.
Jemine, wat vroeg!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Jildau schreef:Jup de Jumbo ook 07:00 open. De vakkenvullers (ben ik ook) gaan maandag dinsdag en woensdag om 04:00 beginnen.
)Gelukkig werd ik vanmorgen op een gegeven moment wel voorgelaten hoor, omdat ik bijna niets had en er ook geen mandjeskassa of i.d. open was. IndianLady schreef:Had ik een aantal jaar geleden ook toen ik nog als cassiere werkte. Het was toen 24 december op zaterdag, er waren een aantal vroege vogels, maar die mensen hadden echt de hele dag niks te doen. Zij stonden (3 stuks) altijd op zaterdag als eerste voor de deur (normaal om 8 uur), om vervolgens de rest van de dag nog een aantal keer langs te komen, de zogenaamde vaste klanten waren dat. En ja zij stonden die 24 december om 7 uur ook voor de deur, vond het in en intriest, hadden zij echt niks beters te doen? Echt elke zaterdag kwamen zij gemiddeld zo'n 2 tot 3 keer in de winkel, elke week.
Nee, je weet al weken vantevoren dat de kerst eraan komt, waarom dan op het allerlaatst die boodschappen doen? Maandagavond en dinsdagavond blijven de winkels ook langer open, niet te vergeten dat dit weekend de meeste winkels ook open zijn. Lijkt me heel sterk als je dan nog geen tijd hebt gehad en dus genoodzaakt bent om 7.00 uur voor de deur te moeten gaan staan.
verography schreef:Nou we hebben het gehad vandaag. Er kwam geen einde aan de rij binnenstromende mensen om 8 uur (en voor een heel klein filliaal, normaal 3 mensen op een normale zaterdag 8 uur 's ochtends die voor de deur staan, waren het er zeker 15 vandaag).
alja schreef:@ amondi wanneer mag ik je zoon ff lenen?
Waren wat oudere mensen, die waren helemaal enthousiast; het was zo heerlijk rustig. Geweldig dat soort mensen aan de kassa!
Vooral omdat de supermarkten de dagen ervoor ook gewoon open zijn... IndianLady schreef:Nee, je weet al weken vantevoren dat de kerst eraan komt, waarom dan op het allerlaatst die boodschappen doen? Maandagavond en dinsdagavond blijven de winkels ook langer open, niet te vergeten dat dit weekend de meeste winkels ook open zijn. Lijkt me heel sterk als je dan nog geen tijd hebt gehad en dus genoodzaakt bent om 7.00 uur voor de deur te moeten gaan staan.
), nog taarten bij gemaakt (snij zelf normaal gesproken alleen brood), flink brood bijgevult en tot de conclusie komen dat een halfuur later het brood wéér weg is... Leuk kerst!