vraagje voor motorrijders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MandyR

Re: vraagje voor motorrijders

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:00

Hee, ik heb de regel niet zelf bedacht. Hij is mij ook maar verteld.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 08:36

zo ik ben even weggeweest, maar weer terug!

ik had dus een motor gekocht. nou alles goed en wel mee naar huis. ging ik een rondje met me broer rijden sta ik na zn 10 km stil want de motor had geen zin meer. stonden bij een stoplicht, sloeg op de een of andere manier af(toen we stonden te wachten) en kreeg hem niet meer aan de praat. motor dood. ouders hebben mij opgehaald. hup na de winkel terug, ze hebben hem helemaal nagekeken en konden niet vinden wat er aan de hand was. na heel veel gedoe/gezeur/telefoontjes/bezoekjes hebben hun besloten om mij het geld terug te geven. vind ik heel netjes van ze!

maar nu...
ik weer gaan zoeken naar een motor (ze hadden niet echt iets wat ik leuk vond). ben ik op marktplaats terrecht gekomen en heb daar een honda fazer gezien. al een bod op gedaan, bod is geaccepteerd en ga straks die winkel bellen.. Lachen
het is een honda fazer 600cc uit 1998
heeft de kleur geel/oranje/goud achtig

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:52

Balen van je motor zeg, gelukkig heb je wel gewoon je geld teruggekregen. Hopelijk pakt het met de Fazer beter uit Lachen

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 10:59

jah hopelijk wel..Lachen ik heb die man net gebeld. hij was helemaal schade vrij, geen val krasjes of niks... zit een nieuw accu op en nieuwe remschijven achter. morgen heb ik met hem afgesproken om 11.. Haha!
alleen nu nog iemand vinden die met me mee wil/kan

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 16:14

ooh men!!! grr!!!!!!
ik zou morgen dus bij die yamaha fazer gaan kijken. helemaal geregeld dat er iemand mee gaan enz. belt die man me op, jah ik heb een probleempje, ik heb de motor in elkaar gereden vanmiddag!!!! hij ging een ''afscheidsrondje'' rijden...

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:43

Wat banketstaaf, het is jou dus blijkbaar niet gegund om met een motor rond te mogen rijden.
Ik weet niet hoe erg die in elkaar zit maar, misschien kan je afspreken dat je gaat kijken zodra hij gemaakt is?

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 16:51

jah daar zat ik zelf ook aan te denken. hij belde vanaf het ziekenhuis dus vandaar ff kort berichtje. ga hem nog wel bellen. maar idd lijkt wel of ik niet mag rijden ofzo.
ben nu weer verder aan het kijken. had nog een yamaha fazer zien staan maar ik vind de kleuren niet zo super. het is een special idision met zwart/rood en wit. misschien daar morgen maar kijken (als die er nog is)