Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Diablo schreef:Sms-jes niet mogen lezen, niet langs mogen komen, relatie verborgen houden. Weet je zeker dat jíj niet de andere vrouw bent?
Diablo schreef:Sms-jes niet mogen lezen, niet langs mogen komen, relatie verborgen houden. Weet je zeker dat jíj niet de andere vrouw bent?
BraveSpots schreef:Twiggy2008 schreef:En ik denk er anders over.![]()
Ik zou het in elk geval niet in mijn hoofd halen om mijn vriend's mobiel te gaan bestuderen.![]()
Heb er ook geen enkele behoefte aan, ik vertrouw hem. We delen heel veel samen (zelfs een dochter).
Maar ik heb ook een leven met mijn eigen vrienden en hij met zijn eigen vrienden. Ik hoef daar niet zo nodig in rond te neuzen.
![]()
Als er wat van belang is dan vertellen we dat elkaar wel. En zo niet, dan niet.
Er is nog een verschil tussen gewoon niet kijken en niet mogen kijken. Ik vertrouw mijn vriend voor 100 procent en heb dan ook absoluut geen behoefte om te speuren in zijn mobiel ofzo, heb dat dan ook nog nooit gedaan. Maar de dag dat hij me verbied van in zijn gsm te kijken gaat er een grote alarmbel rinkelen want dat vind ik persoonlijk niet 'normaal', dan is er iets aan de hand imo.
_knollie_ schreef:Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Ik weet ook dat hij nu in de nachtdienst zit, maarja,...op zich zou je dan nog wel ff kunnen bellen of smsen.
Zomaar langsgaan doe ik niet, want daar houdt hij niet van. Heb ik 1x gedaan en toen was hij heel boos. We hebben wel wat samen maar tis niet echt voor de buitenwereld bekend. Zelfs mijn ouders weten het niet. Dit door zijn verleden, want hij heeft veel meegemaakt en durft zich moeilijk helemaal te geven. En hij weet niet wat hij wilt. Ene moment zegt hij dat hij van me houdt en de dag erna benauwd het hem alweer.
Maar voel me op dit moment echt niet lekker. Zou hem het liefst bellen, maar als hij al niet eens reageert op mijn sms ben ik bang voor de reactie.
En heb eigenlijk zoiets van..hij belt maar eens! Ik moet altijd maar als eerste bellen als we ruzie hebben.
_knollie_ schreef:Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Ik weet ook dat hij nu in de nachtdienst zit, maarja,...op zich zou je dan nog wel ff kunnen bellen of smsen.
Zomaar langsgaan doe ik niet, want daar houdt hij niet van. Heb ik 1x gedaan en toen was hij heel boos. We hebben wel wat samen maar tis niet echt voor de buitenwereld bekend. Zelfs mijn ouders weten het niet. Dit door zijn verleden, want hij heeft veel meegemaakt en durft zich moeilijk helemaal te geven. En hij weet niet wat hij wilt. Ene moment zegt hij dat hij van me houdt en de dag erna benauwd het hem alweer.
Maar voel me op dit moment echt niet lekker. Zou hem het liefst bellen, maar als hij al niet eens reageert op mijn sms ben ik bang voor de reactie.
En heb eigenlijk zoiets van..hij belt maar eens! Ik moet altijd maar als eerste bellen als we ruzie hebben.
Kellieeh schreef:Dat je zn smsjes leest. betekent toch eigenlijk al dat er iets niet goed zat?!
mijn vriend mag al mn smsjes lezen als die daar om zou vragen.
Maar zodra hij stiekem mijn smsjes zou lezen. heeft hij toch een klein groot probleempje met me.
En dat is andersom net zo !!
Equidea schreef:Het klinkt alsof hij je reactie wilde zien, wanneer hij vertelde over die vrouwelijke collega...
Ik neem aan dat je daar op een negatieve manier op hebt gereageerd.
Vervolgens, veel mensen zijn scheiterds, durft hij het niet meer te zeggen tegen je uit angst dat...
Heb het idee dat er wel meer aan de hand is, maargoed dat is moeilijk te zeggen vanaf een paar zinnetjes op een website.
Mijn vriend mag zo van mij met zn collega's wat doen, zou het niet altijd even leuk vinden, maar je kan helaas niet altijd alles leuk vinden.
Gaat mijn vriend stiekem doen zonder een gegronde reden (mijn reactie bijv.)... dan houd het imo op, mensen die stiekem doen, verbergen iets, en je vertrouwen gaat er héél snel aan onderdoor op die manier.
gekkesies schreef:Pff JIJ slaat door? Dat zou er bij mij niet ingaan hoor, probeert hij jou nu een beetje een schuldgevoel aan te praten.
Bah.
Meid, praat vanavond met hem en laat hem de rollen niet omdraaien. Als iemand recht heeft om boos te zijn ben jij dat, niet hij. Kun je niet met een vriendin de stad in oid, even afleiding zoeken?
BraveSpots schreef:Vind je dit zelf nog 'normaal' gedrag in een relatie?
_knollie_ schreef:gekkesies schreef:Pff JIJ slaat door? Dat zou er bij mij niet ingaan hoor, probeert hij jou nu een beetje een schuldgevoel aan te praten.
Bah.
Meid, praat vanavond met hem en laat hem de rollen niet omdraaien. Als iemand recht heeft om boos te zijn ben jij dat, niet hij. Kun je niet met een vriendin de stad in oid, even afleiding zoeken?
Ja maar hij wil niet dat ik langskom vanavond, heeft geen tijd zegt ie. Maar wel tijd om even te bellen dan. Via de telefoon weet ik neit wat ik moet zeggen, dan moet ik alleen maar huilen en als hij boos wordt hangt hij op.
_knollie_ schreef:Nee denk het niet, maar ik voel me zo machteloos en het is ook gewoon zoooo oneerlijk, dat ik het niet los kan laten. Ik kan het nu gewoon geen plekje geven.
gekkesies schreef:Pff JIJ slaat door? Dat zou er bij mij niet ingaan hoor, probeert hij jou nu een beetje een schuldgevoel aan te praten.
Bah.
BraveSpots schreef:_knollie_ schreef:Nee denk het niet, maar ik voel me zo machteloos en het is ook gewoon zoooo oneerlijk, dat ik het niet los kan laten. Ik kan het nu gewoon geen plekje geven.
Maar wil je nog werder met hem of niet?
Hij heeft gewoon het recht niet om jou zo te behandelen, ik hoop echt dat je dat inziet, want anders gaat het gewoon van kwaad naar erger gaan.
Ik begrijp dat het heel erg moeilijk is, je houd tenslotte van hem, ondanks alles. Veel sterkte hoor.
_knollie_ schreef:gekkesies schreef:Pff JIJ slaat door? Dat zou er bij mij niet ingaan hoor, probeert hij jou nu een beetje een schuldgevoel aan te praten.
Bah.
Ja maar hij wil niet dat ik langskom vanavond, heeft geen tijd zegt ie. Maar wel tijd om even te bellen dan. Via de telefoon weet ik neit wat ik moet zeggen, dan moet ik alleen maar huilen en als hij boos wordt hangt hij op.