Vanavond een stukje rijden! Ga gelijk ff langs een garage, heb een leuk autootje gezien!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Overigens viel de auto voor het eerste stoplicht wel 4x uit geloof ik (ik kon er heel hard om lachen, mijn zus iets minder
)
) en toen ben ik werkelijk alles tegengekomen wat je maar kon bedenken
.
. 

Maaaaaaaar hij is niet afgeslagen
Dat word nog een jaartje voordat mijn eerste ritje alleen in een auto'tje gaat beginnen!
Oefenen oefenen oefenen, gelukkig is hij nu een goede chauffeur.
cctje schreef:Ik heb de tweede dag dat ik mijn rijbewijs had gelijk een ongeluk gekregen.. Ik stond op een helling voor het stoplicht en jahoor, ik kreeg mn auto de helling niet op. Degene achter me keek niet uit z'n doppen.. nummerbord eraf!
En de allereerste dag, hartje zomer, raampjes open, zonnebril op, muziek keihard aan..
EN
een motor die 20x afslaat.. met mensen die om je heen rijden omdat je al 2 min probeert de auto vooruit te krijgen![]()
En oja - vandaag heb ik het carcas van mn buitenspiegel stukgereden met uitparkeren.
Voor de rest ben ik een goede chaffeur hoor

haha
En ik kan 'm overmorgen ophalen en ik sta helemaal te stuiteren. 
Ik mag namelijk in m'n moeder's auto rijden en die staat al braaf een paar dagen stil voor de deur, terwijl ik elke dag in de zeikregen een uur op de scooter zit naar m'n paard. 
Iedereen zegt dat er zoveel verschil is tussen een diesel en een benzine wagen en ik word altijd al zo zenuwachtig als de motor uitvalt.
Moest toen écht vet veel gas geven om vooruit te komen bij het stoplicht

Saskiaatje schreef:Bij mijn leswagen (diesel) kon ik inparkeren met alleen m'n koppeling en dat kan -geloof ik- niet met een benzine wagen.
Die heeft een Vito en dat is een automaat
Ben benieuwd..
. Immiddels ben ik er helemaal aan gewend en wil geen andere meer. Mijn vaders auto vind ik nu doodeng! sportmodel met stuurbekrachtiging, veel 'helpende' software en alles erop en eraan en enorm veel power, ik zie niks doordat ik half onder het dashboard verdwijn omdat het een verlaagd model is en die mooie kleine designspiegeltjes zijn ook erg practisch, hij reageerd me veel te fel en hij heeft zo'n lange neus waardoor ik niet kan inparkeren. Ik moest vorige keer echt bukken om te kijken waar dat inimini gaspedaaltje nou toch zat
. 
Gelukkig was het niet zo hard en heb ik geen schade opgelopen

Ik vlieg van hot naar her. Toen ik net een paar maand (3/4) mijn rijbewijs had ben ik op sollicitatie in het zuidelijkste puntje van Limburg geweest, alleen, in de pasat van papa.
Daarna nog even wezen buurten bij de Belgen en toen weer terug. Verder vlieg ik elk weekend naar Utrecht om mijn zusje daar te droppen en zelf verder te rijden naar Leidschendam (vriend woont daar) en das dus ook elk weekend bijna 400 km.
Verder cross ik hier in de buurt ook heel wat af. Dus denk dat ik wel aardig wat km's heb inmiddels.
Dan richting paard en daarna de auto weer bij mams droppen en als de wiedeweer door naar school.
!