bakken met geld verdienen! Echt waar!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djoena

Re: bakken met geld verdienen! Echt waar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:00

Goof schreef:
Die prijs op de online drogist is erg hoog. Bij mijn vriend zou je er omgerekend ietsje meer voor betalen dan bij jou, maar dan weet je wel 100% dat je een origineel luchtje hebt.
Qua kosten maakt dat dus niet heel veel uit en ik zou toch liever een originele hebben.

Heeft je vriend ook een site trouwens, lijkt mij leuk om even rond te kijken *LOL*
Of verkoopt hij het alleen via markten/vrienden/vaste klanten etc Lachen

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:06

de parfums zijn geïnspireerd naar de grote merken die verkrijgbaar zijn in de winkels 100% dezelfde geur, alleen de verpakking is anders!

Even van je site gahaald........kopieën dus!!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:10

Robynn schreef:
Goof schreef:
Die prijs op de online drogist is erg hoog. Bij mijn vriend zou je er omgerekend ietsje meer voor betalen dan bij jou, maar dan weet je wel 100% dat je een origineel luchtje hebt.
Qua kosten maakt dat dus niet heel veel uit en ik zou toch liever een originele hebben.

Heeft je vriend ook een site trouwens, lijkt mij leuk om even rond te kijken *LOL*
Of verkoopt hij het alleen via markten/vrienden/vaste klanten etc Lachen

Nee hij heeft geen site. Hij heeft inmiddels een erg grote klantenkring opgebouwd binnen familie, vrienden, kennisen en collega's (bedrijf met duizenden werknemers) en via mond op mond reclame komen daar nog steeds nieuwe klanten bij.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:22

iepsel schreef:
de parfums zijn geïnspireerd naar de grote merken die verkrijgbaar zijn in de winkels 100% dezelfde geur, alleen de verpakking is anders!

Even van je site gahaald........kopieën dus!!!

je kan het zo bekijken ja, maar je kan het ook bekijken zoals het bedoeld is en dat is dat je voor de geur betaald en niet voor de verpakking en naam Ja

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:23

Goof schreef:
Nee hij heeft geen site. Hij heeft inmiddels een erg grote klantenkring opgebouwd binnen familie, vrienden, kennisen en collega's (bedrijf met duizenden werknemers) en via mond op mond reclame komen daar nog steeds nieuwe klanten bij.

Netjes Ja