zwangere vrouwen zijn mooi?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Re: zwangere vrouwen zijn mooi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:43

Nou ik was helemaal niet mooi Bloos!
3 dubbele onderkin, Overal vocht kwabben, dikke oma enkels, een dikke buik, overal striea, 78 cupmaten groter waar geen BH voor te vinden is, en dan ook nog een dood bossie haar op mn kop... en niet te vergeten een dikke plofkop Clown
Ik voelde me nou niet bepaald pretty op t eind Huilen van het lachen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:47

Dat youtube filmpje, een beetje creepy op het eind Knipoog

Elma, ook al vond je jezelf niet mooi, je lichaam was een cocon voor je ongeboren baby, dát alleen al is toch al mooi?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:49

Ja prachtig.. en als ik nu terugdenk.. dan zou ik best weer eens zwanger willen zijn, en veel meer met die mooie buik willen pronken..

Maar zo voel je je wel hoor, Een 10 minuten boodschappen doen en je bent al dood.. Ik had zo onwijs veel last van vocht is niet leuk hoor je voelt je net een opgeblazen olifant.. Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:14

geerke schreef:
ik vind zwangere vrouwen niet mooi,helemaal op het eind ben ik bang dat die buik explodeert.....ik vind dat je het niet kunt vergelijken met dik zijn,als je dik bent is het beter verdeelt...
heeft ook misschien te maken met mijn moedergevoelens,die ik alleen heb als ik jonge dieren zie....maar dat is al bijna 44 jaar zo,dus ik neem aan dat dat niet meer verandert.....

je kan het zeker niet vergelijken met dik zijn, zwanger zijn is iets tijdelijks...de reden dat je buik zo bol is is de ruimte die het kind nodig heeft om te groeien, dat is heel wat anders dan vetten die over een lichaam verdeeld zitten ...

ik ben het ook eens met wat redpassion zegt: als iemand goed in zijn vel zit (dik,dun,zwanger of wat ook) dan straalt diegene en dat maakt die persoon juist mooi!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:15

geerke ik kan je geen ongelijk geven Huilen van het lachen

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:17

wat vinden mannen eigenlijk van zwangere vrouwen....ook als het hun eigen vrouw niet is?
Misschien erg negatief maar het al niet de eerste keer zijn dat een man vreemd gaat tijdens het zwanger zijn van zijn vrouw

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:19

Mn vriend vond me mooier dan ooit..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:20

geerke schreef:
wat vinden mannen eigenlijk van zwangere vrouwen....ook als het hun eigen vrouw niet is?
Misschien erg negatief maar het al niet de eerste keer zijn dat een man vreemd gaat tijdens het zwanger zijn van zijn vrouw

dat heeft vaak andere oorzaken dan alleen het uiterlijk van een zwangere vrouw
vaak komt het bijv doordat de vrouw geen sex wilt of durft, mannen weten dat ze nu "vast" komen te zitten en het er nog even snel van nemen....
had gisteren mijn beste maatje op visite, heeft totaal niks met zwangere vrouwen of kinderen maar hij vond mijn buikje vet schattig Clown (en dat terwijl ik er zelf anders over denk bij mijzelf)

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:20

Ik vond het ook erg mooi en was super trots op mijn buik Haha!
Mijn vriend vond me ook ook heel mooi Ja
Dus ja ik vind zwangere vrouwen ook mooi

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:23

Dat verschilt. Sommigen zijn wel mooi als ze zwanger zijn. Er zijn ook vrouwen die echt dik worden en het rondom dragen dus echt zodanig uitdijen dat ze ook dikke kont, benen en opgelblazen gezicht krijgen. Daar kunnen ze niks aan doen maar dat is gewoon niet mooi, dat worden net teletubbies.
Vrouwen die echt een buikje naar voren hebben en verder niks kunnen wel mooi zwanger zijn.

Wat betreft haar enzo wisselt ook erg. Sommigen krijgen prachtig dik haar terwijl andere heel steil vet haar krijgen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:23

Maartje1990 schreef:
Bloos ik had 't er laatst met een vriendin over... dat ik zwangere vrouwen.. nouja.. gewoon mooi vind (niet op een 'vieze' manier ofzo hoor!) maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom, omdat ze er altijd (vaak iig) zo gelukkig uitzien en iets 'uitstralen' enzo.... niet dat ik zelf zwanger wil worden, maar ze zien er gewoon altijd zo mooi uit. En die vriendin vond dat précies ook zo (gelukkig ben ik niet alleen raar) zijn er nog meer mensen die dat zo euhm ervaren? die zwangere vrouwen gewoon op een bepaalde manier mooi vinden?

Nee ik vind dat helemaal niet. Ik vind ze niet mooi en over het geheel genomen teveel over hun toekomstige baby, mogelijke complicaties en de bevalling zelf praten. Ze worden niet mooi, maar ééndimensionaal.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:25

Anya ze mogen dus niet over hun baby, complicaties en de bevalling praten of begrijp ik het nu verkeerd?! Verward

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:27

milou123 schreef:
Anya ze mogen dus niet over hun baby, complicaties en de bevalling praten of begrijp ik het nu verkeerd?! Verward

Anya bedoelt niet teveel. Vaak zijn ze geobsedeerd daardoor en kunnen over niks anders praten. Dat bedoelt ze denk ik. Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:28

Zo Anya jij bent wel heel kort door de bocht..
Ik snap dat je het gevoel niet begrijpt, maar verplaats je eens in een ander, wat denk jedat er allemaal op je af komt als je een nieuw mensje maakt ?

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:29

Elma_ schreef:
Maar zo voel je je wel hoor, Een 10 minuten boodschappen doen en je bent al dood.. Ik had zo onwijs veel last van vocht is niet leuk hoor je voelt je net een opgeblazen olifant.. Tong uitsteken

En dan het waggelen, elke pas die op een gegeven moment pijn doet, striae, wallen van het elke nacht om het uur wakker worden om naar de wc te gaan en daarna geen houding meer kunnen vinden om in te liggen...... ik voelde me alles behalve mooi Clown

Anya schreef:
Ik vind ze niet mooi en over het geheel genomen teveel over hun toekomstige baby, mogelijke complicaties en de bevalling zelf praten. Ze worden niet mooi, maar ééndimensionaal.

Wat op zich ook wel logisch is aangezien je elke minuut van de dag met "het leed dat zwanger zijn heet" wordt geconfronteerd Ja

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:30

Anya schreef:
Nee ik vind dat helemaal niet. Ik vind ze niet mooi en over het geheel genomen teveel over hun toekomstige baby, mogelijke complicaties en de bevalling zelf praten. Ze worden niet mooi, maar ééndimensionaal.

nou sorry maar dit vind ik toch wel erg kortzichtig hoor
het is toch juist logisch dat ze erover praten, hun leven draait er op dat moment helemaal om en het veranderd je leven voor de rest van je leven!
tevens zijn zwangere vrouwen dagelijks onder invloed van hun hormonen..
maar dan nog...als jij een nieuw paard heb en jij bent daar blij en enthousiast over dan vertel je dat toch ook erg graag Verward

en wij zwangere vrouwen kunnen het heus wel over andere dingen hebben hoor Ja
ik denk dat je te eendimensionaal luisterd Vork

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:31

ja hoor, dat kan ik tot op zekere hoogte volgen. Maar als dat betekend dan je van de 16 uur die je wakker bent, 14 uur moet praten over je conditie, dan gaat dat mijn byzonder irriteren. Een uurtje is te doen, maar het lijkt echt of de gemiddelde zwangere vrouw nergens anders over kan praten, ongeacht het gezelschap.

Dus ja dan ben ik kort door de bocht. Ik vind het onbeleefd. En bovendien heb ik helemaal geen behoefte aan dames die volkomen ongevraagd en onaangekondigd hun bevallingsfoto's onder mijn neus drukken. Ik loop toch ook geen bloederige foto's van een operatie in het rond te tonen.

Dát bedoel ik met ééndimensionaal. Ik wil best rekening houden met zwanger. Als zij rekening houden met de mensen die het ook ergens anders over willen hebben en niet in een soort verliefd katzwijm vallen van een bevalling.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:32

Dan kun je dat toch gewoon tegen ze zeggen dat jij er geen behoefte aan hebt?!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:35

En ter aanvulling. Als ik een nieuw paard heb vertel ik dat. Maar ik zeur er niet de hele dag over door. Ik kan echt ook over andere dingen praten. Zwangere vrouwen heel vaak niet.

En als jullie daar gelukkig mee zijn. Vooral doen. Maar dan mij niet aanvallen als ik zeg dat ik dat niet fijn vind in mijn omgeving.

Ik geef gewoon eerlijk antwoord op de vraag: nee ik vind zwangere vrouwen niet mooi. En ze zijn ook niet meer zo sociaal. Prima dat hormonen daarvoor verantwoordelijk zijn, maar ze hebben allemaal ook een stel hersenen. En zijn dus best in staat te bedenken dat het universum niet 24 uur per dag om hun zwangerschap draait.

@Milou: als ze dat nou eerst zouden vragen..... Maar ik heb al zeker van 8 mensen de bevallingsfoto's ongevraagd onder de neus gekregen. Men gaat er gewoon vanuit dat iedereen dat prachtig vindt. Zo'n mooi nieuw begin van een leventje. Ik vind baby's best lief, maar bevalling. Sorry. Niet.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:41

ik vind je wel erg aanvallend naar zwangere vrouwen toe hoor
zeker een gevalletje van toevallige slechte ervaringen in jouw omgeving dan

en jij kan ook je stel hersenen gebruiken en gewoon netjes vermelden dat je er geen behoefte aan hebt om het aan te horen en te zien en dat gewoon op een nette manier vermelden in plaats van zo af te geven

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:43

Anya schreef:
Ik geef gewoon eerlijk antwoord op de vraag: nee ik vind zwangere vrouwen niet mooi. En ze zijn ook niet meer zo sociaal. Prima dat hormonen daarvoor verantwoordelijk zijn, maar ze hebben allemaal ook een stel hersenen. En zijn dus best in staat te bedenken dat het universum niet 24 uur per dag om hun zwangerschap draait.

Het probleem is alleen dat die hersens niet zo goed meer functioneren ROFL
Ze zijn een beetje ondergeschikt aan de hormonen geworden Clown

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:45

Nee niet 1. Als je leest zijn het er tenminste 8 geweest (waarvan ik de naam kan noemen).

En zoals ik al zei: ik wil best een uurtje meeleven met zwanger zijn. Maar niet de hele dag. En als je bijvoorbeeld op een kantoor zit met 4 zwangere dames, dan gaat het de hele dag alleen daarover. Dan kun je heel beleefd verzoeken het ook over andere dingen te hebben en wellicht de bloedige verhalen achterwege te laten. Maar dat blijkt in de praktijk niet te werken.

Naadje: ik vind dat jij wel heel aanvallend bent naar mij, terwijl de betreffende dames (gelukkig al weer enkele jaren geleden gebeurd) zich helemaal niets aantrokken van welk verzoek dan ook. Vriendelijk of niet vriendelijk. Pas toen de baby zo'n half jaar oud was gemiddeld kon er ook weer eens over iets anders gesproken worden.

Sorry Naadje: misschien wordt het tijd dat zwangere dames zich ook eens inleven in een ander. Want ik geef niet af. Ik vertel gewoon de waarheid. Dit verzin ik niet. Dit gebeurt. En je mag het er niet openlijk over hebben want dan gebeurt er dus wat nu in dit topic ook gebeurt: je moet die lieve aanstaande moeders niet aanvallen want ze hebben het zo moeilijk met hun hormonen. Scheve mond

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:53

anya heeft wel gelijk hoor. zwangeren kunnen vaak alleen maar over hun ongeboren kindje en alles wat er bij hoord praten......ze zijn natuurlijk trots. maar voor mensen die niet zwanger zijn is dat best wel eens irri en ik spreek uit ervaring. laats had ik een vrijgezellenfeest van een vriendin die zwanger is en een vriendin van haar ook. nou werkelijk van 12 tot0.00 is er alleen over baby,s gesproken haha

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:54

geerke schreef:

Mijne vond me prachtigs tijden mijn zwangerschap!
Maar misschien wel omdat ik zijn kindje in me droeg.
Hij is nog steeds dol op foto's van mij met m'n bolle buik,en alleen daarom al,mag ik hem weer zwanger worden Huilen van het lachen
(behalve dat we geen kinderen meer willen dan...)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:54

Anya schreef:
Naadje: ik vind dat jij wel heel aanvallend bent naar mij, terwijl de betreffende dames (gelukkig al weer enkele jaren geleden gebeurd) zich helemaal niets aantrokken van welk verzoek dan ook. Vriendelijk of niet vriendelijk. Pas toen de baby zo'n half jaar oud was gemiddeld kon er ook weer eens over iets anders gesproken worden.

Sorry Naadje: misschien wordt het tijd dat zwangere dames zich ook eens inleven in een ander. Want ik geef niet af. Ik vertel gewoon de waarheid. Dit verzin ik niet. Dit gebeurt. En je mag het er niet openlijk over hebben want dan gebeurt er dus wat nu in dit topic ook gebeurt: je moet die lieve aanstaande moeders niet aanvallen want ze hebben het zo moeilijk met hun hormonen. Scheve mond

Ik vind gewoon dat je niet alle zwangere vrouwen over 1 kam moet scheren omdat jij nou toevallig slechte ervaringen hebt....niet alle zwangere dames zijn zo maar zo doe jij het wel overkomen, mijn mening is dat je generaliseerd
en ja dit topic is er moneteel nou eenmaal over dus logisch dat ook zwangere vrouwen hier (fel) reageren

Niet om mijzelf voorbeeldig te praten hoor maar als ik nou bijvoorbeeld bij mijn moeder zit dan word ik ook gek,dan gaat het telkens over baby's en bevallingen enz terwijl als ik met vrienden ben dan gaat het over paarden,werk en vooral mijn honden..en ja nu natuurlijk ook een stukje zwangerschap en nu kan ik idd veeeeeel uitgebreider praten over.....ETEN Haha! tja...ach ben momenteel nou eenmaal bezig met lekkere recepten aan het uitwisselen Clown
maar zelf continu praten over de zwangerschap? nee joh dan word ik zelf horensdol Ja