Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sjonniej schreef:Sorry je hebt toch gelijk, ik heb me vergist:
Vraag
Hoe kan ik de OV-studentenkaart aanvragen?
Antwoord
De OV-studentenkaart is een onderdeel van studiefinanciering. Als je studiefinanciering hebt aangevraagd, krijg je vanzelf bericht wanneer je je OV-studentenkaart kunt afhalen. Je hoeft de OV-studentenkaart dus niet apart aan te vragen.
Dan zou ik de IBG maar eens bellen (trek daar gerust een middag voor uit) en hang niet op tot het geregeld is.
). Maar ik vind het ook stom van mn pa, ik zei m een half jaar voor ik 18 werd(toen kreeg ik al bericht) al dat hij daar achteraan moest, en dan doet ie het verdorie pas anderhalve maand er voor... Super irritant is dat, ik kan m 30x smsen en dan krijgt ik 5x reactie.... Magoed
Dus als je niet op tijd bent geweest zou het kunnen zijn dat het idd langer gaat duren.

Mijn ouders bemoeien zich daar niet mee hoor, jouw stufi dus jouw pakkie an
En heb m nou dus al aantal keer gevraagd om die gegevens zodat ik het zelf kan doen, maar die stuurt ie dus telkens niet

Amethyst_ schreef:Hoe lange tijd zit er trouwens ongeveer tussen de aanvraag van stufi en dat je het ook daadwerkelijk krijgt? want misschien zit daar de kink in de kabel, mn pa heeft het niet 3 maanden voor tijd aangevraagd(belachelijk lang trouwens 3 maanden). Maar
NaNi schreef:Hoe irritant dat ik al TWEE (!!!) pasfoto's heb ingeleverd maar dat ik dat volgens die site nog niet heb gedaan.... Waarom lever ik uberhaupt zo'n ding in? Dat ik straks voor 10 euro aan pasfoto's heb weggebracht?
) dus ik helemaal boos dat ik alles pas volgend kwartaal krijg.... Kreeg ik afgelopen week al bericht dat ik m alsnog op kan halen! En dat ie gewoon vanaf januari geldig is! Over mazzel gesproken
Ik heb thuis geen pasfoto's meer liggen.