heb iemand leren kennen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Re: heb iemand leren kennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:12

brenda1982 schreef:
Ik denk dat de TS zelf wel weet waar ze mee bezig denken jullie niet? Ik geloof dat de TS nu zelf ook wel weet na een paar antwoorden dat het misschien een fout idee was, maar ze leeft nog. Moet er daar nog achteraf over over gediscusieerd worden? Er lopen ook nog mensen op de wereld die wel betrouwbaar zijn hoor.

Ik hoop dat ze nu eenz gelukkig word en met een leuke man die bij haar past, you go girl Knipoog

Maar ik gun Lonneke júist een leuke man. Alleen moet je die niet willen krijgen door bij wildvreemden in de auto te stappen. Natuurlijk zijn er nog wel betrouwbare mensen op de wereld, maar iedereen weet dat dit niet slim is.

En Lonneke weet denk ik ook wel dat het een fout idee was, maar dat is nu juist het probleem, dat weet ze iedere keer.........achteraf dan.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:16

Felinde schreef:
Waaneer kunnen mensen nou eens even blij zijn voor een ander, wat voor verleden hij / zij ook heeft..

Lonneke: Hoop dat je gauw iemand vind die bij je past en om je geeft, go for it! Haha!

Edit: Typfout >.<

ik ga mee met het boven staande wat een negatief gedoe zeg

even offtopic: wat leuk een dorp genoot Vork
nu ontopic:als Lonneke toch hier blij mee is, waarom dit de grond in boren, ze zal toch wel genoeg levenservaring hebben, wie weet is het echt een leuke vent, natuurlijk moet je oppassen, maar als het goedvoelt. waarom dan niet gewoon een keertje wat drinken, je gaat toch niet meteen met elkaar trouwen?
lonneke hopelijk komt het allemaal weer goed! Knipoog

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:44

Nou tuurlijk kunnen we wel blij voor haar zijn maar ik denk toch dat we haar er wel op mogen wijzen dat het gewoon levensgevaarlijk is.
Iemand de film TBS weleens gezien? Moet je eens doen en dan zie je hoe je je kunt vergissen in mensen

In mijn ogen had Lonneke echt voorzichtiger moeten zijn en beter moeten weten.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:47

Liezel1 schreef:
Lonneke, er moet me toch iets van het hart. In het andere topic waarin je rare geluiden hoorde dat ik bij mezelf: die is op de goede weg.
Na het lezen van dit topic ben ik helaas minder enthousiast. Ik weet dat dit niet is wat je wil horen, maar ik vind het vreselijk ondoordacht om zomaar bij iemand in de auto te stappen, die je hiervoor slecht heel oppervlakkig en niet regelmatig hebt gesproken.

Ook blijkt uit je posts dat je voor jezelf niet helemaal weet of je nu wél of geen relatie wil. Misschien kun je daar met je begeleider over praten. Die andere man met wie je zou daten is er immers ook nog? of is dat alweer voorbij?

die andere man heeft aangegeven niet met me verder te willen. de 'klik'was er volgens hem niet en gaat er volgens hem ook niet komen. jammer maar helaas. hoe vaak staan hier op bokt geen topics over bokkers van 16 jaar die heel de wereld over liften. en dat is dus niet eng dan?? ik snap dat je dit niet verstandig vind, maar ik weet echt wel wat ik doe. ik zit goed in mijn vel, ben in mijn huisje met spook al aardig gewent en ben nu toch wel op zoek naar een leuke man in mijn leven. daar is toch niks mis mee?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:51

Weet je waar het mij omgaat? Jij bent hier de topic starter en jij hebt iets (in mijn ogen) ondoordachts gedaan en daar reageer ik op. Dat andere 16 jarigen de hele wereld over reizen daar gaat het nu niet om, het gaat om jou Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:52

Lonneke, over die 16 jarigen wordt net zo goed gezegd dat het niet verstandig is.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:55

Als jij denkt de juiste man te hebben ontmoet, moet je je hart volgen. Het kan juist iemand zijn die je een stapje verder op weg helpt Lachen

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:58

heey wat leuk zeg ! dat kom je ook neit vaak meer tegen, meestal zijn het allemaal van die engerds, maar harstikke leuk, ga voor je duimen dat het een leuk afspraakje word Haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 16:01

xxxNaatjuhxx schreef:
heey wat leuk zeg ! dat kom je ook neit vaak meer tegen, meestal zijn het allemaal van die engerds, maar harstikke leuk, ga voor je duimen dat het een leuk afspraakje word Haha!

het word geen afspraakje want hij wil dus absoluut geen relatie omdat ie te veel aan zijn vrijheid gehecht is. en hij wil mij geen valse hoop geven.

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:08

Ach kerels Knipoog ze willen wel sex maar geen relatie als iedereen zo dacht ?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:59

Waarom nemen julie het zo zwaar? sorry hoor maar als ik met een supergrote loodzware printer moest gaan reizen en de verkoper bied me aan om me thuis af te zetten zou ik er ook echt wel over nadenken. Sowiso dat iemand al betrouwbaar genoeg is om daadwerkelijk zijn spullen verkoopt en het geen oplichter is zegt natuurlijk al wat. Bovendien merk je bij het eerste contact echt wel meteen wat voor vent het is. moet je bij iedereen die je voor het eerst een vraagteken zetten en jezelf ervoor afsluiten omdat het een enge vent kan zijn die je kan verkrachten.. Als je op de fiets zit en iemand stopt langs je en vragt of je meewil rijden dan zou ik idd mijn twijfels hebben maar in de situatie van ts niet..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:14

tja het is natuurlijk niet verstandig om bij een vreemde in de auto te stappen.
maar ik heb het al wel vaker gedaan. en als kind samen met me moeder, ja er zaten ook wel rare mensen tussen maar gelukkig hebben we nooit echt iets gevaarlijk mee gemaakt.
vind niet dat jullie er commentaar over moeten hebben, het is iemands eigen keus of het nou verstandig is of niet. en mocht je het er niet mee eens zijn kan je ook die mening voor je houden, want daar gaat het hier in het topic niet om.
en jammer Lon dat die kerel er niet het zelfde over denkt als jij.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:16

tsjonge wat een gezeur zeg..
Lon heeft genoeg levenservaring om dingen zelf uit te vogelen of het wel of niet goed is..
misschien niet helemaal verstandig om zo bij die kerel i nde auto te gaan zitten, maar goed ze heeft t wel gedaan en er is niks gebeurd!
kan niemand dan eens blij regaeren?? Lon heeft al veel meegemaakt en heeft ook niet veel aan alleen maar commentaar. Lon is zelf een schat van een mens, en tja dat ze borderline had/heeft kan niemand wat aan doen.. ze heef tzich er nu heel knap 'uitgevochten' en woont weer lekker op zichzelf!

jammer lon dat ie teveel aan zijn vrijheid gehecht is.. maar wel fijn dat ie eerlijk daarover is naar jou toe!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:32

Ik vind dit wel heel interessant, je kunt dus alleen bij iemand in de auto stappen als je echt alles van hem weet? Er bestaat ook nog zoiets als intuitie hoor en zeker als je wat ouder bent, werkt dat vaak goed. Bovendien, alleen een relatie kunnen beginnen als je alles op een rijtje hebt? Wie heeft dat nu helemaal..... er is toch altijd wel wat in je leven wat beter kan.... Juist op dit soort manieren kom je leuke mensen tegen, ipv. dat gehang in kroegen met drank op en doelbewust op zoek naar een vent. Dat soort is eerder uit op een leuk nachtje dan iemand die keurig een printer bij je thuis brengt, overdag nog wel. Ik vind Lonneke dapper dat ze gewoon sms-t en die meneer is eerlijk.