Liesje_Lover schreef:berpie schreef:Dat is jou mening voor mij is het een keuze, je kunt zelf kiezen er gehoor aan te geven of niet.
En o ja ik weet waar ik over praat, ben zelf namelijk ook bisexueel.
Dan is het nog geen keuze of je het bent, maar of je het uit. Je bent homoseksueel of niet, of je het uit, dát is dan de keuze die jij hier noemt.
Nou ik uit het wel ik maak er geen geheim van alleen heb ik er voor gekozen met een man te zijn en hem trouw te zijn dus geen ruimte voor vrouwen, had andersom ook zo geweest.
Maar inderdaad ik geef er niet aan toe vanwege mijn geloof , maar eigenlijk gaat het niet over mij, ik vind dat net zoals de kerk respect moet hebben voor homoos moet dat ook andersom zijn en soms heb j niet eens keus want als je het niet wilt accepteren en begrijpen ben je meteen een racist en heb je iets tegen homoos, mag je dan niet eens meer aan eigen normen en waarden vasthouden en moet je dan alles maar gewoon oke vinden.
Dit is trouwens een discussie die ik vaak met mijn vrienden heb, 1 keer in de week met een brooeltje in de kroeg en zo grappig maar de meeste homoos hebben meer begrip voor anders denken dan heteroos heel bijzonder eigenlijk.