Supermarkt verkoopt producten die over de datum zijn?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Supermarkt verkoopt producten die over de datum zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:13

Amanda_T schreef:
Pff. en ik maar denken dat het in onze supermarkt al slecht was..... Je had er niks van gedronken toch? Dan staat het wel slecht met de verkoop in die winkel, dat ze geen enkel nieuw pak hadden...

Gelukkig niet nee, ik ben iemand die echt heel goed op data let. Bij versproducten controleer ik het in de winkel al, en als ik thuis iets heb dat overdatum is gaat 't direct weg, maar van een pak frisdrank verwacht je ook écht niet dat die niet meer goed zijn op het moment dat je ze koopt... Die zijn standaard nog maanden houdbaar.

Overigens kan de AH er hier soms ook wel wat van hoor. Gebeurt me geregeld dat ik even een vakkenvuller erop aanspreek dat iets niet meer goed is. Had laatst ook zoiets stoms: de maaltijdsalade die ik wilde lag er nog wel (stuk of 3), maar was houdbaar tot eergisteren. HALLO? Ik een vakkenvuller erop aangesproken, "ik zou trouwens wel graag vanavond deze salade eten dus hebben jullie die nog", manager erbij gehaald, die kwam me even strontchagrijnig vertellen dat ze mooi dat vak niet gingen vullen omdat ik zo graag die salade wilde... Rolleyes