Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rowo schreef:Dat hij je denkwijze niet snapt, dat je bang bent hem te verliezen, zegt toch wel genoeg??
Wacht eerst ff vnvd het gesprek af (mocht je gaan praten).
Babel schreef:Meis als jij op t moment in zo een vreselijke dip zit dan vind ik het niet netjes van hem dat hij dit besluit zonder te overleggen heeft genomen. Als je een fijne relatie hebt en je zit allebei goed in je vel zou het denk ik een ander geval zijn. Maar als hij op dit moment met je paardjes samen je enige stro halm is vind ik het niet " eerlijk" van hem dat hij nu weggaat. Ik kan begrijpen dat dit een mooie kans is. Maar kan hij dan niet later eens naar Australie om het land te gaan verkennen en er rond te reizen. Op een moment dat jij wat steviger in je schoenen staat?
panache schreef:denk je niet dat je je relatie onbewust afsluit na 6 maanden?
lientjeds schreef:rowo schreef:Dat hij je denkwijze niet snapt, dat je bang bent hem te verliezen, zegt toch wel genoeg??
Wacht eerst ff vnvd het gesprek af (mocht je gaan praten).
volledig mee eens.
zo voel jij je misschien nu, maar hij heeft blijkbaar alle vertrouwen in zichzelf en in jullie relatie, anders zou hij dit niet willen. en dat is héél positief!
Volgens mij ben jij hier diegene die twijfelt aan je relatie, die mogelijks hem wel kan ontrouw zijn, enz...
Ik vind jou ook héél dramatisch hoor, volgens mij zijn er genoeg oplossingen voor jouw probleem.
ermee kappen nu is toch enorm drastisch!
En ga jij daar dan geen verdriet over hebben. Want dan komt ie nooit meer terug hé, ook niet na die 6 maanden ...
BarbaLala schreef:panache schreef:denk je niet dat je je relatie onbewust afsluit na 6 maanden?
Ja soms voelt t alsof ik het nu al aan t afsluiten ben,,
, dat zou ik denk ik onbewust ook doen..
aad1990 schreef:Nou dat vind ik idioot. Haar vriend is nog harstikke jong en heeft haar zoals ze zelf zegt goed geholpen. Maar wat kan hij er nou echt aan doen dat zij niet lekker in d'r vel zit. Je moet toch uiteindelijk voor jezelf zorgen en dat hij zijn leven weg moet gooien voor haar dat is absurd. Lekkere relatie krijg je dan, die verwijten komen van "toen had ik en jij deed dit" zullen de dan nog wel een keer boven komen, vandaag of morgen.
Kytha schreef:aad1990 schreef:Nou dat vind ik idioot. Haar vriend is nog harstikke jong en heeft haar zoals ze zelf zegt goed geholpen. Maar wat kan hij er nou echt aan doen dat zij niet lekker in d'r vel zit. Je moet toch uiteindelijk voor jezelf zorgen en dat hij zijn leven weg moet gooien voor haar dat is absurd. Lekkere relatie krijg je dan, die verwijten komen van "toen had ik en jij deed dit" zullen de dan nog wel een keer boven komen, vandaag of morgen.
nou, ik vind dat hij dat wel beter had kunnen overleggen. Als zij in zo'n dip zit dat ze haar vriend juist heel hard nodig heeft, dan kan hij beter nu niet gaan.
Hij is inderdaad nog jong, dus waarom niet een andere keer?
Een relatie is er idd om elkaar vrij te kunnen laten wanneer dat nodig is, maar toch ook om elkaar te steunen op momenten dat het met de één wat minder goed gaat? En om daar samen uit te kunnen komen...
. Uitmaken omdat je elkaar een half jaar niet ziet, uit elkaar groeien, bedriegen,...
BarbaLala schreef:Ik vetrouw Paul ook voor de volle 100%, maar heb dit niet eerder meegemaakt en heb geen idee wat de tijd kan doen met liefde..
Nu lijkt het echt mega dramatisch, dat had ik toen die tijd ook. Maar het valt achteraf gezien echt mee.. Het gemis zal er altijd zijn, dat is logisch.
BarbaLala schreef:Ik vetrouw Paul ook voor de volle 100%, maar heb dit niet eerder meegemaakt en heb geen idee wat de tijd kan doen met liefde..
.
Ik denk dat je jezelf bij voorbaat probeert te beschermen tegen iets waarvan je nog niet eens zeker bent, namelijk dat het uit gaat na dat half jaar. Wie weet komt hij terug en blijkt het júist enorm goed voor jullie te zijn geweest!
Dit zul je nooit weten als je het nu al uitmaakt en je jezelf nu verdriet aandoet. Mocht het wel zo zijn, dan heb je het in ieder geval geprobeerd dat half jaar! En geloof me, als je echt van elkaar houdt, kijk je in dat half jaar heus niet ineens om naar andere personen, je telt alleen de dagen af totdat je hem weer in je armen kunt sluiten!