Kleding kerst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

Re: Kleding kerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:45

Jet_Joey schreef:
Heb met de kerst een gala feestje, dus een leuk jurkje gekocht (Nog nooit zoiets gekocht nl.)
En toen had ik gelijk een "probleem" 2 hele leuke jurkjes en ik kon niet kiezen......

luxeprobleem heet dat Lachen geef mij er maar een dan, probleem opgelost

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:19

Ik heb toevallig dinsdag geshopt in Maastricht. Een donkere chique G-star broek, bruine pumps en riem met een zwart shirtje en giletje. Leuke armband en ketting erop, klaar!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:22

Ik probeer er toch wel een beetje feestelijk uit te zien, maar dan toch wel op een manier dat ik het gewoon ook nog aankan, anders vind ik het zonde van het geld. Dus ben ik dit jaar gegaan voor een zwarte legging, een zwart shirt en daar overheen een beige/bruin/zwart/rood geruite overgooier en dat alles met hoge zwarte laarzen. Super hip, netjes, helemaal mij en goed voor de rest van de winter!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:23

Loop in een trainingsbroek met een vest.. Gingen toch niks doen vandaag, dus tjaa dacht gewoon lekker en makkelijk!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:23

Ik zit zometeen aan het kerstdiner met oma en opa's in m'n rijbroek Haha!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 17:43

Ik heb me toch maar netjes aangekleed. Maar niet iets speciaals voor de kerst. Gewoon een rokje met een blouse en laarzen.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:48

ik koop voor elke speciale gelegenheid nieuwe kleding, zo ook voor kerst Bloos
ik heb dit jaar een heek chique jurkje gekocht met hele mooie pumps met zo'n open teen voor morgen avond voor het familie diner. En vandaag had ik een leuke rok met een blouse en een kort giletje er boven voor de kerstbrunch met een maillot en zwarte lak pumps.
Ik vind het altijd wel leuk om dat soort dingen te kopen voor kerst, kan ook altijd weer makkelijk naar mn werk aan dat soort 'formele' kleding.