Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rana schreef:en heb jij ook bejaarde buren net als ik? hihi
.

karina1977 schreef:Rana schreef:en heb jij ook bejaarde buren net als ik? hihi
nee gelukkig niet moet er niet aan denken arme mensen ..
en tot overmaat van ramp komt meneer gister vrolijk thuis met een dolby seround systeem met nog meer watt .
het is nog niet aangesloten en ben aan het bedenken hoe ik de boel kan saboteren voordat het aangesloten zit .
Frouk schreef:Dieuwke1981 schreef:Ik zou zelf wel heel graag een WII willen, hij heeft immers een tweedehands beamer gekocht. Zonde van het geld, als je hem aan zet, ben je toch ruim een half uur bezig voordat je hem scherp hebt. Alleen een WII vindt hij niet nodig, lopen we in een winkel, heb ik het over een WII, begint hij over gereedschap (elektrisch, ik weet nu al niet meer wat voor 1 het was). Wat natuurlijk juist weer duurder is dan een WII. Nouja, ben ik blij dat ik toch nog geldige redenen heb om soms geld te kunnen uitgeven aan het paard.
Van mij mag die beamer de deur uit! Alhoewel, als hij scherp beeld geeft, dan kijkt films toch wel zo gezellig. Maar op tv scherm vindt ik dat ook allemaal goed! Alleen zal ik hem zelf nooit gebruiken.
Mijn pa (52) moest en zou zo nodig een wii hebben, was in NL al niet meer te krijgen (toen in het begin) dus uit Duitsland besteld, en wie speelt er nooit mee? Papik wel, en scheelt mij weer veel geld

Harman Kardon is nog beter dan Bose
(ik verkoop die krengen
)

Wat heb ik toch "geluk" met mijn vriend. Die koopt het liefste alleen hetgene wat echt, echt, echt nodig is! En dan het liefste nog op z'n goedkoopst, dus dan piekert hij eerst weken en weken voordat hij weet wat ie nou wil. Moet ook wel zeggen dat hij daarom waarschijnlijk ook meer geld op z'n spaarrekening heeft dan ik. Ik koop eerst en dan ga ik denken, en bij hem is het juist andersom