De Horror van mannen en hun AUDIO!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duke

Re: De Horror van mannen en hun AUDIO!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 08:13

Wij hebben ook ieder een eigen rekening en betalen onze eigen dingen. Paarden zijn helemaal mijn eigen kosten. Hij vindt het onzin om voor de dure hobby van z'n vrouw mee te betalen... is goed hoor... als hij de rest dan maar betaalt. Haha! Knipoog

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:15

Mijn vriend heeft zo'n grote subwoofer in de auto dat er geen zak voer meer bijpast.
Dat gaat dan op de achterbank Haha!

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 21:46

Rana schreef:
en heb jij ook bejaarde buren net als ik? hihi

nee gelukkig niet moet er niet aan denken arme mensen . Ach gut .

en tot overmaat van ramp komt meneer gister vrolijk thuis met een dolby seround systeem met nog meer watt .

het is nog niet aangesloten en ben aan het bedenken hoe ik de boel kan saboteren voordat het aangesloten zit . Clown

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 22:53

karina1977 schreef:
Rana schreef:
en heb jij ook bejaarde buren net als ik? hihi

nee gelukkig niet moet er niet aan denken arme mensen . Ach gut .

en tot overmaat van ramp komt meneer gister vrolijk thuis met een dolby seround systeem met nog meer watt .

het is nog niet aangesloten en ben aan het bedenken hoe ik de boel kan saboteren voordat het aangesloten zit . Clown

oh wat erg! haha ook wel toevallig nu we net lekker gal aan het spuwen zijn hihi

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:17

dit had ik dus ook met mijn eerste ex.

dat hij steeds audio materiaal wilde aanschaffen.
heb het geluk dat ik nou van die gigantische kneus verlost ben.

Dieuwke1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 07:46

Frouk schreef:
Dieuwke1981 schreef:
Ik zou zelf wel heel graag een WII willen, hij heeft immers een tweedehands beamer gekocht. Zonde van het geld, als je hem aan zet, ben je toch ruim een half uur bezig voordat je hem scherp hebt. Alleen een WII vindt hij niet nodig, lopen we in een winkel, heb ik het over een WII, begint hij over gereedschap (elektrisch, ik weet nu al niet meer wat voor 1 het was). Wat natuurlijk juist weer duurder is dan een WII. Nouja, ben ik blij dat ik toch nog geldige redenen heb om soms geld te kunnen uitgeven aan het paard.
Van mij mag die beamer de deur uit! Alhoewel, als hij scherp beeld geeft, dan kijkt films toch wel zo gezellig. Maar op tv scherm vindt ik dat ook allemaal goed! Alleen zal ik hem zelf nooit gebruiken.

Mijn pa (52) moest en zou zo nodig een wii hebben, was in NL al niet meer te krijgen (toen in het begin) dus uit Duitsland besteld, en wie speelt er nooit mee? Pap Huilen van het lachen ik wel, en scheelt mij weer veel geld Tong uitsteken

Als ik de kans krijg, koop toch gewoon lekker die WII. Tenzijn hij een playstation wil, of Xbox. Tsja, hij mag nog wel meebeslissen. Maar dit keer weet ik zeker dat er zoiets komt.

We hebben ook gewoon onze eigen rekening, en eigen spaarrekening. Nog helemaal geen gezamenlijke rekening. Is nog wel de bedoeling in de toekomst.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:10

Haha hoe herkenbaar allemaal!!

Mijn vriend en ik wonen nog niet samen.
Toevalig hadden we allebei dezelfde LCD televisie aan de muur hangen. Alleen die van hem is 66 centimeter en die van mij 120! Dat vond hij toch maar niets hoor!
Inmiddels zijn we een tijd verder en staat er onder mijn mooie televisie een:
Harddisk/DVD recorder
Een WII
Een playstation 2
Een playstation 3 60 GB
Een playstation 3 160 GB (een 'betere' op de markt? Die MOET ik natuurlijk wel hebben!)
En.....alle mogelijk bedenkbare accessoires voor zowel de WII als de PS 3, dus OOK Guitar Hero Worldtour (een drumstel, een gitaar en een microfoon).

Al het apperatuur is keurig aangesloten op internet en hij is lid van alle online puntenspaarsystemen die je je maar kunt bedenken.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel leuk vind om hem zo enthousiast te zien. En toen ik een keer liet vallen dat de WII balancebord me wel leuk leek stond deze binnen een dag voor mijn neus!

Om alle geluidsapparatuur te verhuizen hebben we nog geen tijd gehad, maar dat zal vast niet meer lang duren!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 16:02

dat zal niet lang duren nee... hihi

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:52

jouw kerel heeft wel smaak Clown Harman Kardon is nog beter dan Bose Knipoog (ik verkoop die krengen Clown )

En ja, mijn vriend is ook zo iemand, maar ik ook, dus dat matched wel Haha!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 22:58

haha tja ik mag eigenlijk zelf ook niet echt piepen hoor want nu het staat is het niet zo een drama haha en ik zit zelf in de telefonie en dat stukje technirk vind ik niet zo erg haha

T0rnad0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:09

Leuk topic ROFL

Ik zocht op 'beamer' Bloos

Heb er 1 sinds Maandag, lang over na moeten denken. En deze was in de aanbieding Haha!

Het is geen apparaat wat je nodig heb, maar het is wel super fun om DVD's mee te kijken.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:22

Haha, wat een verhalen hier!! ROFL Wat heb ik toch "geluk" met mijn vriend. Die koopt het liefste alleen hetgene wat echt, echt, echt nodig is! En dan het liefste nog op z'n goedkoopst, dus dan piekert hij eerst weken en weken voordat hij weet wat ie nou wil. Moet ook wel zeggen dat hij daarom waarschijnlijk ook meer geld op z'n spaarrekening heeft dan ik. Ik koop eerst en dan ga ik denken, en bij hem is het juist andersom Haha!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:38

Op zich kopen wij ook wat nodig is, maar als het er dan eenmaal is is mijn man helemaal in zijn element en is een paar dagen bezig om uit te vogelen wat hij er allemaal mee kan. Hij informeert zich ook altijd heel uitgebreid, er gaat heel wat voorwerk aan vooraf voordat we tot de aanschaf overgaan.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-08 11:23

ik sprak van de week toevallig onze buuf en vroeg heel voorzichtig: "Heb je nog last gehad van ons?" Nou op een paar aardverschuivingen in haar woning na, had ze nergens last van.

Lees: vrienden komen langs, liefje zegt: "Kijk hoe hard ie kan!!!!!!" En ik kom dr achteraan met: ZET ZACHTER WE HEBBEN BUREN!!!!!" hihi....

tja met de subwoofer op zn hardst kan ik me voorstellen dat het op een beving lijkt haha

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 13:37

Hmmmm tja mannen.... gelukkig kan ik het niet betalen anders had ik dezelfde set wel willen hebben.... mja je weet hoe ze zijn met zn allen he... ze proberen mekaar allemaal de loef te steken met hun audio of het nou in huis is of in de auto