Het Kerstpakket

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Het Kerstpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:36

takkie_muis schreef:
eigenlijk... moeten de modjes hier er ook 1 Tong uitsteken
werken ook keihard

Afbeelding

Ik weet niet of ik een kerstpakket krijg van mijn bijbaantje, werkte er vorige kerst nog niet. Moet zaterdag werken dus dan zal ik het wel merken. Hoop van wel. Niet eens echt om de inhoud maar vind het uitpakken altijd zo leuk.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:15

Wij krijgen geloof ik een Irischeque.. heb je wel wat aan maar vind zo een pakket altijd zo leuk om uit te pakken Clown

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:16

Ik werk bij AH en wij krijgen gewoon eten. Ik gok op dingen waar te veel van is besteld Knipoog

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:22

Haha ja dat kon best eens zo zijn Tong uitsteken!!

Ik werk bij een bakker, gaan met z'n allen naar een theatervoorstelling. Vind het wel leuk, zo'n pakket is bij ons erg moeilijk(een deel is >30 en is getrouwd etc en het andere deel is <20 en scholier)....
Vorig jaar zijn we uit eten geweest..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:23

Das al snel Bloos!
Onze baas is altijd zo blij met zijn personeel dat we het 9 van de 10 keer pas half januari krijgen Scheve mond

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:25

Wij krijgen geen kerstpakket. Vanwege de maatschappelijke betrokkenheid van ons accountants kantoor gaan onze kerstpakketten ( zonder overleg met ons.) naar een of ander goed doel.
Maar wij willen gewoon ons kerstpakket Vork

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:33

Ik moet hem vrijdag halen , maar kanniet vanwege school dus moet nog even bellen wanneer ikhem dan kan halen.

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:35

Innepin schreef:
Yessss,het Kerstpakket is binnen... Go jij! Go jij!

En wat zou er deze keer inzitten....

Mijn pakket bestond uit een tafelwokset met 4 porseleinen kommetjes.
Daarbij zaten er allerlei spullen in om een rijsttafel te maken, zoals satésaus, nasimix, wokolie, ketjap, sambal, babi pangangsaus, rijst, kroepoek, en nog héél véél meer.
Ik denk niet dat ik het tafelwoksetje ooit ga gebruiken, maar daar kan ik misschien iemand anders nog wel blij mee maken. Alle andere spullen zijn wel dingen die ik normaal ook gebruik, die komen wel op. Kortom: best een bruikbaar pakket dit jaar.

Mijn katten zijn nu heel druk met de doos en het verpakkingsmateriaal. Dat is hun Kerstpakket Haha!

En........ wat zit er in jullie pakket?
(ik ben niet nieuwsgierig, hoor... Knipoog )

werk je bij de politie toevallig Haha!?

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 20:22

Nee, ik ben juf Haha!

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:03

mijn schoonmoeder kreeg ook een wokpakket, met die mini-wokjes en mienestjes, enz enz. Maar die is idd ook (hulp)juf. Dan was het haar kerstpakket in plaats die van mijn schoonvader (politie) Haha!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:05

Wij mochten via een website iets uitkiezen. Je kon uit spulletjes van Rituals kiezen, biosbonnen, wijnproeverij doen, een abbootje op allerlei tijdschriften.
Ik koos voor een felgekleurde plaid. Over 2 weken wordt hij thuisgebracht.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:00

Ben pas weer een maandje in loondienst, maar wel bij een bedrijf waar ik al vaker gezeten heb. Heb bij hun twee jaar geleden ook een kerstpakket gehad en die vond ik heel leuk Ja Heb daarom dit jaar een tikkie brutaal gedaan en heb ondanks mijn late in dienst komen wél een kerstpakket losgepeuterd Haha! Nog geen idee wat erin zit trouwens, moet de uitnodiging voor de borrel waarbij we hem op kunnen halen (ik háát borrels, wil gewoon mijn pakket) nog krijgen Ja

Pakket van mijn partner is al wel binnen, dat pakket wordt ook elk jaar minder hoor. FF denken wat er in allemaal inzat Nagelbijten / Gniffelen
- Kerstkaart Clown
- Potje Jam
- Oudhollandse chocolaatjes
- Flesje water (waterleidingbedrijf Knipoog )
- 3 glazen (waterglazen vermoed ik, iemand blij mee gemaakt)
- Fles bubbelwijn
- Fles likeur voor in de koffie (smaak ff vergeten)
- kaasje
- Zakje drop (Waterwerken)
- Pakje koffie (snelfiltermaling, ik blij dat mijn ouders wereldvreemd zijn en niet aan Senseo doen, wij hadden er niks aan, zij nu tenminste wel Clown )
- Pakje earl grey thee (spannend he Nagelbijten / Gniffelen )
- Toastjes
- Spuitbus slagroom

Hoewel ze geprobeerd hebben het 'waterig' te houden, en zoveel mogelijk blauw, vind ik het een vreemd pakket Clown Inhoud sluit weinig op elkaar aan, en die koffie moest ik toch eigenlijk wel heel hard om lachen Sigaar Maar goed, je mag een gegeven paard, uh pakket, niet in de bek kijken Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:08

Kreeg zojuist een mailtje van mijn werk dat ik mijn kerstpakket zelf mag uitzoeken! Kan kiezen uit veel dingen, o.a. een ijsmachine, kolonisten van catan, een heleboel dvd's, wijnpakketten, champagneontbijt voor 2 personen, tijdschriftenabonnement oid. Moet er dus even over na gaan denken. Haha!

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:03

ik heb dinsdag ook een kerstpakket gekregen (ook al werk ik er pas een maand - als bijbaantje voor 3 uur per week Bloos )

ik vind het iig een heel leuk pakket:
wokpan, woknoedels, chinese zoutjes, belgische chocolaatjes, earl grey thee (voor mijn oduers, das de enige thee die ik neit lust geloof ik Knipoog ) groene thee-frisdrank oid > zag er heel apart uit en ik ken het niet.. een fles rode wijn, een vaatdoek, een ovenwant, kroepoek, ketjap, houten snijplankje .. en ik vergeet nog iets Clown Vork

mijn ma stond verlekkert boven mijn doos te kijken, die vond m ook al zo leuk Ja Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:07

Ff stoken, ik krijg 3 kerstpakketten Tong uitsteken

Is eigenlijk nooit anders geweest, heb altijd meerdere banen gehad, en dus meerdere bazen.

Toen ik nog op de vrachtwagen zat, kregen we wel 4 pakketten, omdat het bedrijf bestond uit 4 handelaars, en we kregen dan ook nog wat kleins van Dumeco (nu Vion) en Ballering, en evt andere slachterijen.

Nu werk ik bij KIbrabant, en ik werk bij een boer via een bedrijfshulpuitzendburo. Dat betekend dus 3 pakketten Tong uitsteken

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:11

Ik heb mijn pakket nog niet nou heb ik ook t/m de 17e vakantie, zal daarna wel zien wat voor nutteloos pakket we dit jaar weer hebben Huilen van het lachen Vorig jaar hadden we een mooie theepot die nog steeds hier in de doos staat met echte drentse heidethee en drentse eetbare keien en meer van dat soort ongein, de thee en de keien staan nog steeds in de vensterbank, oh ja hadden ook nog kaarsjes in de vorm van hunnebedden Vork

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:11

Ik zag onze kerstpakketten ook al klaar staan, ik ben gister ziek naar huis gegaan dus ben de mijne vergeten. het was wel een mooie doos vanaf de buitenkant, hopen dat de binnenkant net zo mooi is hiihih. en we krijgen een eindejaarsuitkering, die heb ik liever geloof ik.... Pling

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:19

Als huisvrouw zit er geen kerstpakket in!!
Manlief kreeg 2 flessen wijn, en wij drinken geen wijn Bloos Beetje jammer... En omdat hij een cursus had afgerond over clean-work (hij werkt in een cleanroom) kreeg hij nog een kruimeldief!! Ach, is wel eens handig denk ik...

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 20:00

wij hebben vrijdag a.s een kerst ontbijt op het werk , en krijgen dan die
dag ook ons kerst paket .
dus ik moet nog ff wachten , maar nader bericht volgt Haha!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:48

Van mijn stage heb ik een bon t.w.v. €50,00 gekregen te besteden bij bol.com.

Heb zojuist mijn bestelling geplaatst Bloos

Spirit (Deluxe Edition) Leona Lewis: CD
Zwartboek: DVD
Spoorloos: Boek
Op de vlucht voor eerwraak: Boek

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:02

Mams heeft een Fair Trade paket gehad. Hier nog niet tegen gekomen volgens mij? Allemaal lekkere dingen erin!
Ook mag ze nog iets anders uitzoeken.

Morgen krijg ik mijn pakket van mijn stage! Ben benieuwd!

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:05

ik heb ook mijn kerst pakket gehad.
Het was weer een leuk kerstpakket. Ik ga nog vertellen wat er in zit. werk namelijk bij etos en daar zullen er wel meer werken. Ik wou ook niet van te voren weten wat erin zat.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:24

Mijn teamleider haalt mijn pakket volgende week op op het hoofdkantoor, want op de tijden dat je het halen kan ben ik aan het werk, en de kids alleen laten kan niet. Ik ben benieuwd ik werk hier pas een maand en ook nog als vervanger.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:49

Ik kreeg net een brief thuis...
Helaas geen kerstpakket dit jaar omdat thuiszorg groningen nogal in de financiele problemen zit.
Jammer!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:52

Ik werk in de thuiszorg.
En we kregen van de week een brief dat ze elk jaar kijken of het bedrijf genoeg winst heeft gemaakt.

Nou uiteraard, dit jaar ook geen kerstpakket!