Ik wou dat ik zo'n privé-thermostaat had
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik wou dat ik zo'n privé-thermostaat had
maar mijn verwarming in de woonkamer staat standaad op 2/3, als ik weg ben kunnen mijn 2 katten hier lekker liggen en verder staat alles uit
We hebben groot huis, dus duurt altijd eventjes.
) Tis goedkoper om je huis om temperatuur te houden.
)
dit gaat iedere dag eigenlijk zo of we nu thuis zijn of niet
SuperSmurf schreef:hihi dus dan zijn onze beesten vast heel zielig, die van ons staat overdag gewoon op 14 a 15 graden ( gewoon uit dus ) en eigenlijk gaat ie savonds ook lang niet altijd aan. Huis verwarmen wanneer is uit is kost veel geld en zijn vaak maar 2 uurtjes beneden en gaan dan naar bed. Trekken dus vaak gewoon een extra trui aan ( of 2) Tis goedkoper om je huis om temperatuur te houden.
Maar wij hebben overigens dus 3 katten, ratten en een hamster binnen zitten. ( chinchilla's ook, maar die leven buiten)

SuperSmurf schreef:hihi dus dan zijn onze beesten vast heel zielig, die van ons staat overdag gewoon op 14 a 15 graden ( gewoon uit dus ) en eigenlijk gaat ie savonds ook lang niet altijd aan. Huis verwarmen wanneer is uit is kost veel geld en zijn vaak maar 2 uurtjes beneden en gaan dan naar bed. Trekken dus vaak gewoon een extra trui aan ( of 2)