Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
had klein ongelukje gehad ofzo en is pas om 9uur vrij.. jammer
rakkertjuuhh schreef:net smsje gehad hij komt vanaaf niethad klein ongelukje gehad ofzo en is pas om 9uur vrij.. jammer
naja daarna komt hij nog wel even online
jij al smsje gehad coot
hahaha gauw geven dus!! duw je hem maar ff briefje in zijn handen ofzo (a) of leg je op de balie hihi

Dat had ze niet verwacht
rakkertjuuhh schreef:dat is idd moeilijk... opzich wel goed dat je er over praat geeft ja niks
en liefde kan je niet om heen, je blijft contstant om elkaar heendraaien, daar kan je niet om blijven liegen.
stel het word wat, moet je gewoon prive en werk bescheiden houden moet lukken
veel succes!
Heb je hem nu al gekrabbeld? Daar zou ik ook voor gaan. Is niet al te eng en kan bijna niet fout gaan én zet aan tot meer contact.
) 'wel leuk' om te zien, kende hem verder niet persoonlijk, had maar 1 keertje met hem kort een praatje gemaakt ooit. Hij loopt langs me, ik kijk weg, kijk hem dan weer aan, hij legt een hand op mn schouder en toen WOW!! Toen had ik gelijk vlinders in mn buik 
Aangekomen bij zijn huis zegt hij dat ik "wel even binnen mag kijken". Waarop een geweldige zoensessie volgde
cctje schreef:Ik kom binnenlopen in de plaatselijke discotheek waar ik al maanden niet geweest ben en het valt me op dat persoon in kwestie me wel heel vaak aankijkt. Ik vond hem al een tijd (euhhh 2 jaar) 'wel leuk' om te zien, kende hem verder niet persoonlijk, had maar 1 keertje met hem kort een praatje gemaakt ooit. Hij loopt langs me, ik kijk weg, kijk hem dan weer aan, hij legt een hand op mn schouder en toen WOW!! Toen had ik gelijk vlinders in mn buik
Heeft toch een heel poosje geduurd. Toen kwam hij achter mij door want hij ging zijn jas halen en hij raakte me zo heel subtiel aan rond mijn middel. En idd WOW
Verliefd zijn kan je zo blij maken! 
, nou, dag daarna kwam ik hem weer tegen, de dag daarna weer, nog steeds niks gezegd. De derde dag zag ik hem dus weer en zei hij tegen me "goh, das al de derde keer he"! nou ja, heel gezellig enzo.
ze bleken vrienden te zijn 
hij zei dat hij smiddags el op me zou wachten op t station in emmen zodat we samen terug konden. Nou, zo gezegd zo gedaan. Heel gezellig gekletst in de trein enzo. Vervolgens op t station aangekomen waarvandaan ik weer de fiets naar huis moest hebben, stonden we nog 6 uur lang (!!!!!) te kletsen en te flirten. Nou, daar zijn ongeveer 2 weken overheen gegaan en toen nam hij me mee naar huis, daar gingen we een film "kijken":$
) vroeg hij t nog een keer en nog voor hij goed en wel uitgrsproken was had ik ja gezegd en waren we allebei heeeelemaal blij (A) Femke_L schreef:Hmm..
Leuk al die zwijmel verhalen.
Ik ben al te vaak verliefd geweest en dat het dan niet wederzijds was, dus ik pas wel op momenteel met verliefd worden!

spannend coot!!!