*Zwijmeltopic* I think I'm in love..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

diam0nd

Re: *Zwijmeltopic* I think I'm in love..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:47

@ TS wat grappig om dit te lezen! Leuk joh gewoon krabbelen of wat dan ook, gewoon doen!

Even mijn situatie, mijn oogarts ken ik al een aantal jaar een jaar of 2/3 zoiets of nog langer, geen idee..
Ik dacht altijd dat ie vrijgezel was 30 jaar kei knap,, ok ik 20 maarja wat kon mij t schelen.
Hij trok me altijd voor (scheelt weer centjes):P flirte openlijk met me.. dus ik dacht nou die moet ik hebben..
Heb ik hem op hyves en alles, blijkt hij een vriendin te hebben hahaha echt wat een giller. Maarja hij vindt me nog steeds leuk, ach ja zijn probleem niet het mijne.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:15

net smsje gehad hij komt vanaaf niet Boos! had klein ongelukje gehad ofzo en is pas om 9uur vrij.. jammer
naja daarna komt hij nog wel even online Lachen
jij al smsje gehad coot Tong uitsteken

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 21:50

Oew oew, ik doe ook mee! Haha!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 10:56

rakkertjuuhh schreef:
net smsje gehad hij komt vanaaf niet Boos! had klein ongelukje gehad ofzo en is pas om 9uur vrij.. jammer
naja daarna komt hij nog wel even online Lachen
jij al smsje gehad coot Tong uitsteken

Nee, hij heeft mn nummer niet ROFL

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:58

owja dat is waar ook Bloos hahaha gauw geven dus!! duw je hem maar ff briefje in zijn handen ofzo (a) of leg je op de balie hihi

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:50

Haha ja , geef je hem een hand als je weg gaat. Prop je daartussen de handschudding een briefje in zijn hand. Clown

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:01

Hmm..
Leuk al die zwijmel verhalen.

Ik kan heerlijk wegzwijmelen bij een van mijn collega's, maar het is allemaal maar een dolletje, maar goed ook misschien.

Ik ben al te vaak verliefd geweest en dat het dan niet wederzijds was, dus ik pas wel op momenteel met verliefd worden!

Maar ik hoop dat jullie met een heerlijk gevoel de dag door gaan en dat het beantwoord mag worden!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:15

Ik ga ook mijn in-love verhaal met jullie delen. Eigenlijk vind ik bokt er te openbaar voor, maar ach, ik ben zo verliefd dat zelfs dat me niet meer kan interesseren. Knipoog

Anderhalve maand geleden is er een nieuwe collega bij ons bedrijf komen werken, die ik vanaf dag 1 al helemaal leuk vond. Maar goed, ik ben niet zo van het direct openlijk delen van dat soort gevoelens en al helemaal niet als het een collega betreft. Want, stel je voor, hij deelt die gevoelens helemaal niet, dan moet je toch nog 40 uur per week met elkaar in een bedrijf werken. We raakten een beetje aan de klets en hij vertelde dat hij pas een nieuw appartement had met een wintertuin en dat hij niet goed wist wat hij daarmee aan moest wat inrichting betreft. Dus heb ik met mijn grote mond geroepen: "dan kom ik je wel helpen" En.... daar heeft hij me aangehouden. De laatste weken zijn we steeds meer naar elkaar toe gegroeid en daar waar ik normaal iemand ben van de ratio en a la minute een verliefdheid weg beredeneer, kan ik nu gewoon helemaal niet meer denken als hij in de buurt is. Eerlijk toegegeven heb ik nooit geweten dat verliefdheid zo enorm intens kan zijn. Als ik 's avonds thuis ben (en hij ook) dan voel ik gewoon een enorme afstand en als hij niet binnen een kwartier terugmailt als we aan het werk zijn, dan.... nou ja, vul zelf maar in.
Inmiddels ben ik er achter dat hij dezelfde gevoelens voor mij heeft en ik moet zeggen dat ik dat het liefste van de daken wil schreeuwen. Maar dan komt meteen het probleem om de hoek kijken,... dat kan niet. Aangezien we collega's zijn en ik zeker weet dat mijn baas niet staat te springen om romances op de werkvloer (zeker gezien mijn functie), wil ik de dingen graag voorzichtig aanpakken. Eerst wil ik zeker weten dat het helemaal goed zit tussen ons en dan mag de rest het weten. En dan moet je opeens heel stiekem gaan doen, allebei vrijgezel, maar continu bang dat iemand ons betrapt. Eigenlijk is het toch te zot voor woorden, maar ja.....
Gelukkig sluit ons bedrijf tussen kerst en oud en nieuw en gaan we pas weer van start op 5 januari. Een periode waarin ik niet continu moet oppassen of iemand mijn mailtjes leest en ik opeens te happy reageer als hij in de buurt is.
Ik heb mezelf voor genomen dat als het na de vakantie nog steeds goed zit tussen ons, dat ik het wereld (nou ja bedrijfs-)kundig maak.

Zucht ik ben zo blij dat het bijna 23 december is (laatste werkdag) en hoop echt dat er in het nieuwe jaar iets meer werk uit mijn handen komt dan de laatste dagen het geval is geweest.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:48

dat is idd moeilijk... opzich wel goed dat je er over praat geeft ja niks Lachen
en liefde kan je niet om heen, je blijft contstant om elkaar heendraaien, daar kan je niet om blijven liegen.
stel het word wat, moet je gewoon prive en werk bescheiden houden moet lukken Lachen
veel succes! Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 19:24

Wij hebben hier op het werk ook een setje. Nou ik heb geen last van ze hoor. Ik vind het juist heel erg leuk voor ze.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 16:09

Ik ben weer geweest. Haha hij is ongeveer wer 10 keer bij me geweest om te vragen of het lukte Clown
Voor mij was er nog niets leuks wat op een bril leek. Dus ik heb nog niets gevonden.
Ik had een vriendin meegenomen die 'haar ogen moest opmeten'
Blijkt ze een bril nodig te hebben ROFL Dat had ze niet verwacht Clown

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 10:40

rakkertjuuhh schreef:
dat is idd moeilijk... opzich wel goed dat je er over praat geeft ja niks Lachen
en liefde kan je niet om heen, je blijft contstant om elkaar heendraaien, daar kan je niet om blijven liegen.
stel het word wat, moet je gewoon prive en werk bescheiden houden moet lukken Lachen
veel succes! Haha!

Ik ben ook absoluut niet iemand die klef gaat lopen doen op het werk, dus wat dat betreft hoeft niemand "last" van ons te hebben. Bij ons op kantoor wordt alleen nogal snel geroddeld en dat mogen ze van mij, maar wel pas als ik absoluut 100% zeker ben van mijn (en zijn) gevoelens.

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:13

@ TS: Hahaha leuk nu heb je nóg meer redenen om naar die zaak te gaan, namelijk, meegaan met je vriendin Haha! Heb je hem nu al gekrabbeld? Daar zou ik ook voor gaan. Is niet al te eng en kan bijna niet fout gaan én zet aan tot meer contact.
Wel actie ondernemen hoor! Anders beland je in net zo'n 'never-ending-story' als waarin ik zit.. Ik zal het even samenvatten :p:

juni 2008:
Ik kom binnenlopen in de plaatselijke discotheek waar ik al maanden niet geweest ben en het valt me op dat persoon in kwestie me wel heel vaak aankijkt. Ik vond hem al een tijd (euhhh 2 jaar Bloos ) 'wel leuk' om te zien, kende hem verder niet persoonlijk, had maar 1 keertje met hem kort een praatje gemaakt ooit. Hij loopt langs me, ik kijk weg, kijk hem dan weer aan, hij legt een hand op mn schouder en toen WOW!! Toen had ik gelijk vlinders in mn buik Haha!

augustus 2008:
Na bijna elke week naar die discotheek te zijn geweest bemachtig ik eindelijk zijn nummer. Het blijft bij wat heen en weer sms'en op de donderdagavond.

september 2008:
Aangezien meneer 2 straten bij mij vandaan woont (onze ouders dan) vraagt hij of ik een fiets heb en of hij met me mee mag. Daar zeg ik geen nee tegen Haha! Aangekomen bij zijn huis zegt hij dat ik "wel even binnen mag kijken". Waarop een geweldige zoensessie volgde Vingers aflikken

november 2008:
In de tussentijd gebeurt er vrij weinig. In september ontmoette ik namelijk iemand in de stad waar ik nu studeer. Daar had ik een soort van vrijblijvende relatie mee, maar het liep stuk (o.a. omdat ik aan de persoon in kwestie bleef denken).

begin december 2008:
Ik besluit persoon in kwestie te bellen omdat ik nu zíjn fiets nodig heb. Persoon in kwestie neemt niet op, maar nadat we allebei zijn wezen stappen (op een andere plek helaas) volgt een enorme sms sessie die pas om 5.30 's nachts eindigt. Meligheid en alcohol geeft wel een andere dimensie toe aan smsen laat ik maar zeggen Vork

Persoon in kwestie wordt eindelijk toegevoegd op msn en een paar gesprekjes volgen. Nu wel wat persoonlijker.

Nu:
En waar ben ik nu.. Na 7 maanden blijft het nog STEEDS bij geflirt en ken ik hem nog steeds niet goed. Maar hey, alles op z'n tijd, toch? En dat dit al 7 maanden a.d gang is moet wel wat zeggen lijkt mij! Oh voor de duidelijkheid, persoon in kwestie is DJ, wat zomaar aanspreken in de discotheek erg moeilijk maakt.
--
Maar de boodschap is dus.. GO FOR IT!! Anders krijg je net zo'n oneindig verhaal als ik :p

pepijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:18

cctje schreef:
Ik kom binnenlopen in de plaatselijke discotheek waar ik al maanden niet geweest ben en het valt me op dat persoon in kwestie me wel heel vaak aankijkt. Ik vond hem al een tijd (euhhh 2 jaar Bloos ) 'wel leuk' om te zien, kende hem verder niet persoonlijk, had maar 1 keertje met hem kort een praatje gemaakt ooit. Hij loopt langs me, ik kijk weg, kijk hem dan weer aan, hij legt een hand op mn schouder en toen WOW!! Toen had ik gelijk vlinders in mn buik Haha!

Nou heb ongeveer hetzelfde meegemaakt dit weekend Haha!
Ken hem niet echt, zat vorig jaar altijd met hem op de trein maar had toen nog een relatie dusja was gwn een jongen die me wat opviel.
Zie ik hem zaterdag bij het stappen, en ik dacht hmm hij heeft wel wat. Oogcontact maken met hem, beetje kijke wat glimlachen en ja hij deed mee Knipoog Heeft toch een heel poosje geduurd. Toen kwam hij achter mij door want hij ging zijn jas halen en hij raakte me zo heel subtiel aan rond mijn middel. En idd WOW Haha!
Toen ging ik ook naar huis en hij glimlachtte nog eens naar me toen ik wegging Bloos

Wil er volgend weekend weer heen en dan hopen dat hij er ook is...
Voel me zo blij nu sinds zaterdagavond, loop heel de dag met een glimlach rond mijn mond Haha!

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 03:22

Haha leuk verhaal! Ja die ken ik ook dus, die eeuwige grijns die maar niet van je hoofd af gaat Haha! Verliefd zijn kan je zo blij maken!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 06:53

Oww wat spannend:P je moet het er zeker niet bij laten zitten hoor!!

Ik heb nu sinds 2,5 maand een hele leuke vriend maar dat is ook stom gegaan hoor Dromen

Ik zit sinds kort in emmen op school en dat is voor mij nogal een eind, dus ik ga met de trein. Op het station kwam ik een jongen tegen, waarvan ik eerst niet wist of het een jongen of een meisje was Geld, geld!, nou, dag daarna kwam ik hem weer tegen, de dag daarna weer, nog steeds niks gezegd. De derde dag zag ik hem dus weer en zei hij tegen me "goh, das al de derde keer he"! nou ja, heel gezellig enzo.

Een week later vroeg hij of ik weer de dag erna de trein van 8 uur zou hebben, nou, aangezien ik elke dag (voor mijn doen) hondsvroeg moet beginnen, had ik weer om 8uur de trein.
De volgende dag liep ik naar het station toe en daar stond hij, met een andere jongen. Hij stelde ons aan elkaar voor en t was heel gezellig, eigenlijk negeerde ik de jongen die ik eerder ontmoet had min of meer Tong uitsteken ze bleken vrienden te zijn Tong uitsteken

De volgende dag kam ik 3 uur te vroeg naar de trein in de hoop dat die leuke jongen er weer was(de vriend van die gast de ik eerder op t station ontmoet had). Nou en hij was er hoor Haha! hij zei dat hij smiddags el op me zou wachten op t station in emmen zodat we samen terug konden. Nou, zo gezegd zo gedaan. Heel gezellig gekletst in de trein enzo. Vervolgens op t station aangekomen waarvandaan ik weer de fiets naar huis moest hebben, stonden we nog 6 uur lang (!!!!!) te kletsen en te flirten. Nou, daar zijn ongeveer 2 weken overheen gegaan en toen nam hij me mee naar huis, daar gingen we een film "kijken":$

Nou, daar is nog een week overheen gegaan en toen vroeg hij me verkering (hij had het heel moeilijk met de vraag geloof ik(A) ) en wat zei ik... "nee". Toen ik het zei voelde ik me al zo stom!! Hij was helemaal down en chagerijnig en ik voelde me zo vreselijk stom! Nou, na 5 minuten sorry zeggen enzo (ja wat moet je dan in die situatie Clown ) vroeg hij t nog een keer en nog voor hij goed en wel uitgrsproken was had ik ja gezegd en waren we allebei heeeelemaal blij (A)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 07:24

Femke_L schreef:
Hmm..
Leuk al die zwijmel verhalen.

Ik ben al te vaak verliefd geweest en dat het dan niet wederzijds was, dus ik pas wel op momenteel met verliefd worden!

Niet dus!
Ik ben helemaal in love!
Maar, het is wederzijds! Dubbel en dwars!
Ik heb vanacht tot half 3 met hem gesproken op msn en we raakte niet uitgepraat. Hij is zo lief.. Als maar complimentjes. Hoeveel complimentjes kan een mens aan? Nou mijn hart maakt overuren. Dat begrijp je dus wel.
Het is zo, ik lig al zo ongeveer vanaf 6 uur al weer wakker.. en het slapen wil echt niet meer lukken.

Verliefdheid.. Pff.. het geef energie! Niet normaal!
Ik hoop echt dat ik eens wat geluk mag hebben in de liefde.. Maar tot nu toe.. is hij geweldig.. echt zo lief!

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 01:51

Update over mijn verhaal:
Jongen in kwestie heeft een vriendin. Sinds deze week. Verdorie Boos!

Ik ben het ultieme voorbeeld van dat je er gewoon voor moet gaan blijkbaar.. anders gaat een ander ermee vandoor Boos!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 11:36

Mijn update: Ik ga vandaag weer heen. Als ik vandaa g geen bril kan vinden dan vraag ik of er een andere oplossing is. En als er een andere oplossing is en ik hoef neit weer te komen. Dan vraag ik of hij vanavond iets doet en of hij anders met me mee wil naar de sbs6 kerstparade in Groningen Haha!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:18

Go for it!

En ik geloof dat ik me ook mag melden hier... Volgens mij zijn er geen vlinders meer over voor jullie ROFL

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:36

hihihihi Tong uitsteken spannend coot!!!