Heb nu een vriend en jah die kijkt graag naar andere meiden...
laatst ook zat ik met een andere vriendin en hem op een terasje zegt ie ineens; Als zij (was die serveerster) zich omdraait dan kijk ik gewoon standaard naar de kont.. 
Nou leuk omt e horen als vriendin zijnde..
Mjah ergens vind ik het ook niet erg als die kijkt,, kijken mag ( doe het zelf ook
) maar zolang die maar niks uitvreet
En voor zover ik weet heeft die dat ook niet gedaan,, maar zeg nooit nooit 
Edit: Had een keer 'bijna' wat met een jongen, zagen me kaar al een tijdje vaak met uitgaan.. zoenen enzo.. Maar voor mij was het iig nog 'niks' eigenlijk, het zou wellicht wat kunnen worden. Hij was 1x hier gekomen,, met een andere vriend vn hem en 2 vriendinnen van mij waren erbij
Njah toen was ik een keer niet met uitgaan,, hoor ik later van hele boze vriendinnen van mij dat een vriendin van hun (ik hb dr nooit echt gemogen, zij mij ook niet.. wellicht wou ze mij boos maken maar goed) die jongen dus had gezoend... Ik schoot gewoon keihard in de lag,, heb gezegd; "Oké,, prima wens der veel succes met hem!"
Uiteindelijk is t tussen hen ook niks geworden, maar ik kon gewoon niet boos zijn. Tjah we hadden niks, en voor mij was het zo twijfel of het wat zou worden..... kon er gewoon niet boos om zijn heel appart misschien 
En tjah die keer derop onder uitgaan, was hij de geende die zich kapot schaamde, mij niet aan durfde te kijken.. En later hoorde ik dat ie tegen iemand anders had gezegd; Zo marinke is ook wel boos zeg! Dus ik naar m toe, ben niet boos hoor
Waarom zou ik boos zijn?
Njah toen had ie tog wel spijt.. hij had door dat ik absoluut neit verder wou.. en tjahd ie 'vriendin' van mij had verder geen eens meer intresse in m