Mijn vriend zal nooit vreemdgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

"Mijn vriend bedriegt me nooit"

Ik vertrouwde mijn partner 100% en ik ben niet bedrogen
199 (57%)
Ik vertrouwde mijn partner 100% en ik ben bedrogen
68 (19%)
Ik vertrouwde mijn partner niet helemaal en ben bedrogen
37 (10%)
Ik vertrouwde mijn partner niet helemaal en ben niet bedrogen
36 (10%)
Wij gingen vreemd met wederzijdse toestemming.
9 (2%)

Totaal aantal stemmen: 349

_Marinke_

Re: Mijn vriend zal nooit vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:41

Ik zou echt nooit geen nooit durven te zeggen.. Tong uitsteken
Heb nu een vriend en jah die kijkt graag naar andere meiden... Nagelbijten / Gniffelen laatst ook zat ik met een andere vriendin en hem op een terasje zegt ie ineens; Als zij (was die serveerster) zich omdraait dan kijk ik gewoon standaard naar de kont.. Nagelbijten / Gniffelen

Nou leuk omt e horen als vriendin zijnde.. Nagelbijten / Gniffelen Mjah ergens vind ik het ook niet erg als die kijkt,, kijken mag ( doe het zelf ook Schijnheilig ) maar zolang die maar niks uitvreet Knipoog En voor zover ik weet heeft die dat ook niet gedaan,, maar zeg nooit nooit Knipoog

Edit: Had een keer 'bijna' wat met een jongen, zagen me kaar al een tijdje vaak met uitgaan.. zoenen enzo.. Maar voor mij was het iig nog 'niks' eigenlijk, het zou wellicht wat kunnen worden. Hij was 1x hier gekomen,, met een andere vriend vn hem en 2 vriendinnen van mij waren erbij Clown
Njah toen was ik een keer niet met uitgaan,, hoor ik later van hele boze vriendinnen van mij dat een vriendin van hun (ik hb dr nooit echt gemogen, zij mij ook niet.. wellicht wou ze mij boos maken maar goed) die jongen dus had gezoend... Ik schoot gewoon keihard in de lag,, heb gezegd; "Oké,, prima wens der veel succes met hem!" Vork Uiteindelijk is t tussen hen ook niks geworden, maar ik kon gewoon niet boos zijn. Tjah we hadden niks, en voor mij was het zo twijfel of het wat zou worden..... kon er gewoon niet boos om zijn heel appart misschien Clown
En tjah die keer derop onder uitgaan, was hij de geende die zich kapot schaamde, mij niet aan durfde te kijken.. En later hoorde ik dat ie tegen iemand anders had gezegd; Zo marinke is ook wel boos zeg! Dus ik naar m toe, ben niet boos hoor Knipoog Waarom zou ik boos zijn? Tong uitsteken Njah toen had ie tog wel spijt.. hij had door dat ik absoluut neit verder wou.. en tjahd ie 'vriendin' van mij had verder geen eens meer intresse in m Tong uitsteken Haha!
Laatst bijgewerkt door _Marinke_ op 04-12-08 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:44

Twiggy2008 schreef:
Ik zeg zelf nooit 'nooit' en dat doe ik bij mijn vriend ook niet. Je hebt nooit garanties als je een relatie aangaat en je partner kan nou eenmaal verliefd worden op een ander en dat kan jouzelf ook overkomen. Knipoog

Overigens ben ik zielsgelukkig met mijn partner en ik hoop dat dat voor altijd is. Lachen

Het lijkt me dat als je of je partner verliefd word op een ander, je het eerst uitmaakt voordat je met een ander de bed induikt.
Anders heb je imo helemaal geen respect voor je partner.
(Dit bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe, maar voor de mensen die zeggen verliefd te zijn op een ander terwijl ze een relatie hebben.)

Ajooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:48

Ik heb mijn ex toen we verkering hadden nooit vertrouwd, ondanks dat we al lang bij elkaar waren. Ik ben door andere mensen (niet op relatiegebied) bedrogen en dat werkte door in mijn relatie.
Achteraf heb ik er heel erg spijt van dat ik hem bij alles wilde controleren en hem geen vrijheid gaf.
Als ik het over mocht doen trapte ik hem overal heen waar hij heen wilde Tong uitsteken

Achteraf bleek mijn wantrouwen geheel ongegrond: Hij is mij altijd trouw geweest en heeft nooit behoefte gehad aan een ander (zijn woorden, die ik nu pas geloof)

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:52

C_arola schreef:
Twiggy2008 schreef:
Ik zeg zelf nooit 'nooit' en dat doe ik bij mijn vriend ook niet. Je hebt nooit garanties als je een relatie aangaat en je partner kan nou eenmaal verliefd worden op een ander en dat kan jouzelf ook overkomen. Knipoog

Overigens ben ik zielsgelukkig met mijn partner en ik hoop dat dat voor altijd is. Lachen

Het lijkt me dat als je of je partner verliefd word op een ander, je het eerst uitmaakt voordat je met een ander de bed induikt.
Anders heb je imo helemaal geen respect voor je partner.
(Dit bedoel ik niet persoonlijk naar jou toe, maar voor de mensen die zeggen verliefd te zijn op een ander terwijl ze een relatie hebben.)

Ik wilde net precies hetzelfde antwoorden. Knipoog

Als er iemand is die zich fel tegen vreemdgaan uitspreekt is het mijn vriendje wel. Daarom denk ik ook niet dat het gebeurd. Toch ben ik er ontzettend bang voor, afgelopen 4 maanden zelfs zo erg dat het een obsessie werd. Ik wilde eigenlijk ieder moment weten wat hij aan het doen was.
Nu ben ik bezig om dit uit mijn hoofd te zetten, omdat het aan mijn onzekerheid ligt. Tis wel moeilijk, maar als hij uiteindelijk vreemd wil gaan doet hij het toch wel, en dan weet ik tenminste wat voor vlees ik in de kuip heb.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:57

Ik vertrouw mijn vriend en ben nog niet bedrogen. Voor zover ik weet.. Maar aangezien ik hem vertrouw ga ik daar wele van uit Haha!.
Mijn vriend is er fel op tegen en hij zei ook dat als hij iemand anders zou vinden, hij eerlijk zou zijn en eerst zijn relatie met mij zou beindigen. Klinkt op dat moment vreselijk, maar dat liever dan dat hij me zou bedriegen.

Zeg nooit nooit, had het van mezelf nooit gedacht, maar bij mn ex werd ik verliefd op een ander en helaas heb ik daarvoor niet eerst mn relatie met mn ex beeindigd. Grote fout van mij weet ik, maar het is daarna uitgepraat, het was natuurlijk al wel duidelijk dat het niks meer werd. Wilde ik ook niet aangezien ik verliefd was op een ander.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 23:02

Ik heb liever dat mij zoveel mogelijk verteld wordt, daarom vind ik het tog wel 'fijn' om te weten hoe m'n vriend naar andere meiden kijkt enzo Knipoog

Ik laat hem ook ontzettend vrij, maak me niet ontzettend druk of hij het wel of niet zal doen. Als hij het wil, doet ie het tog Knipoog Misschien ben ik hier wel te naiief in, maar denk dan liever wat luchtiger over doen.. en makkelijker in zijn dat je vriend je meer vertelt (ook over hoe die naar andere meiden kijkt) dan wanneer je er helemaal continu mee bezig bent, en er door helemaal van slag raakt en alles Knipoog

Heb al genoeg andere dingen aan m'n hoofd dus Tong uitsteken
Ik ben er dan ook niet doodsbang voor, maar zeg ook niet nooit Knipoog

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 08:20

Ik ken sowieso al een aantal vrouwen die zouden stemmen op: Ik vertrouw hem voor 100% en ben niet bedrogen, terwijl ze daar absoluut geen reden toe hebben.....
Ze weten het alleen niet. Maar ik ben niet de aangewezen persoon om ze dat te vertellen, dat zoeken ze maar uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 08:37

Heb wel gekozen voor 100& vertrouwen en niet bedrogen. Denk dat als er iemand van ons vreemd zou gaan, ik het zou zijn, en heb daar helemaaaaal geen behoefte aan. Vriend is ook zeer tegen (net als ik overigens) en zou het niet over zn hart kunnen verkrijgen.
Vorige vriendjes ook altijd vertrouwd en naar mijn weten ook altijd trouw gebleven.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 08:40

Ik vertrouw mijn vriend... Maar ik ben in het verleden door mijn ex heel erg bedonderd. Die bleek er al een half jaar een ander op na te houden en tegen mij maar blijven ontkennen... Dus ik heb altijd wel iets in mijn achterhoofd van wat nou als...
Al denk ik toch niet dat mijn vriend dat zal doen toch blijft er wel wat van oppassen in me hoofd zitten..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:40

Mijn ene ex waar ik echt iets voor heb gevoeld, die is zeker niet vreemd gegaan(ging ook moeilijk, we zaten bijna heel de dag op elkaars lip). Maar 2 dagen nadat het uit was lag ie wel met een ander in bed die een vriend heeft en waar ie al een jaar een oogje op had. Hij had wel twijfels toen nog en nou lijkt het erop dat ie moeite aan het doen is omdat hij me terug wilt... Want meneer heeft spijt en vind het van zijn eigen stom dat ie graag wat wou uitproberen enz, omdat het verschrikkelijk tegenviel en nou mist ie me schijnbaar. Mijn tussendoor ex(ik heb met de vorige 2x gehad), daar gaf ik helemaal niks om omdat ik wist dat ie een player was en het was een verschrikkelijke banketstaaf, je kon hem dus beter een scharrel noemen. Of hij daadwerkelijk is vreemd gegaan? Het zou me niks verbazen, maar hij heeft het wel voor de cam voor een ander gedaan.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:52

Mijn ex heeft me wel behoorlijk bedrogen een paar jaar geleden...
Ik had op een gegeven moment weer een vriend maar ik was achteraf blijkbaar helemaal niet gelukkig met hem. Iedereen zag het behalve ik. De natuur/het universum/ het lot/ ... heeft mij toen iemand op mijn pad gebracht waar ik stapelverliefd op werd, dit viel niet meer te ontkennen.
Ik denk zelf dat het een teken was. Mijn ex was psychisch een wrak en trok mij mee naar beneden in plaats van dat hij er samen uit wilde komen (ik heb echt veel voor hem gedaan en van hem gepikt) en toen het uit was, was hij helemaal 180 graden gedraaid in zijn gedrag, zo veranderd, helemaal gezellig en op visite bij iedereen en bezig met zijn toekomst weer opbouwen, dat was wel wrang.

Ik ben met inmiddels mijn huidige vriend een keertje uit eten geweest tijdens mijn relatie en we hebben na wat drankjes ook per ongeluk half half gezoend. Was niet de bedoeling dus gauw afgekapt en ik heb het vrijwel meteen uitgemaakt met mijn toenmalige vriend.
Achteraf had ik alleen beter wat rust in kunnen bouwen tussen de 2 relaties.

Ik heb het dus inmiddels van beiden kanten meegemaakt, ik vind een slippertje als in een keertje zoenen ofzo niet leuk maar ik denk dat ik er geen jarenlange relatie om zou beeindigen. Als ie echt het bed zou delen, kan je wat mij betreft niet meer spreken van 'een foutje' en ik heb meegemaakt dat mijn ex (die een paar jaar geleden vreemd was gegaan) erin trapte dat die griet zich echt voordeed als een vriendin, als een maatje, ze bespraken zelfs onze relatie. Ik vind dat echt veel, veel meer zeer doen dan per ongeluk een kus met een een of andere onbetekenende griet.
Ik heb er zelf in elk geval wel veel last van gehad dat ik verliefd was geworden op een ander en zo het vertrouwen van iemand heb beschaamd.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:58

Misschien was je poll interressanter geworden als je hem had omgekeerd; "mijn partner vertrouwde mij wel/niet, en ik heb hem/haar wel/niet bedrogen.... Haha!

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:26

Toch nog 58 % zegt niet bedrogen te zijn.
Maar een vriendin van mij bedroog haar vriend mooi met een collega en hij weet nu nog van niks.
Lekker op schoolkamp enzo.
Ik bedoel maar wat weet je er van.
Ik ben in een paar relaties ook bedrogen, geloof er persoonlijk niet zo in.
Ook zal het in een boel gevallen niet eens met kwade opzet zijn.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:28

tja tja tja wat moet ik zeggen van mijn huidige vriend verwacht ik dat iid niet.
hij kijkt niet eens naar andere meiden

Maar ikke Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen
heb afgeleerd monogaam te zijn Haha!

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:31

Niet kijken zegt niks natuurlijk.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:43

zeg nooit nooit Tong uitsteken

ik weet wel dat als hij vreemd gaat, hij me ook echt kwijt is!

vreemdgaan is echt Not Done!

ben 2 keer achter elkaar belazerd en dat heeft er heel hard ingehakt..

mijn huidige vriend vertrouw ik gewoon hoor.. Knipoog
Laatst bijgewerkt door Limanade op 05-12-08 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Foxy1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:46

Zit het topic door te lezen maar snap eigenlijk niet zo goed wat de ts nou precies wilt weten?

Mensen die zeggen dat hun vriendje nooit vreemd zou gaan zijn naief. Mensen die zeggen dat ze zelf niet vreemd zouden gaan ook trouwens.

Als er zo verschrikkelijk veel vreemd wordt gegaan, door mannen én vrouwen, kun je je afvragen of monogamie wel geschikt is voor de mens....

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:48

BraveSpots schreef:
Ik ben er (naïf genoeg) van overtuigd dat vriendlief mijn nooit zal bedriegen, al weet ik wel dat je nooit 100 procent zekerheid hebt Lachen.

hier ben ik t mee eens

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:55

Ik zeg ook nooit nooit mocht ik weer een vriend krijgen, ik blijf altijd een beetje achterdochtig, maar mocht het gebeuren dan liever met wederzijdse toestemming, niet dat ik die nu ooit zou geven, maar wie weet ooit als je relatie in een sleur raakt en je wat ouder bent Knipoog

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:59

zeg nooit nooit, maar wat is 1x vreemdgaan op een heel mensenleven?! Zou me er niet zo druk om maken eigenlijk.. Lachen Als je gelukkig bent samen en het gaat een keertje mis.. Ach, na een tijd slijt het vanzelf wel weer weg denk ik zo.. Tong uitsteken

Mijn vriend is naar mijn weten nooit vreemdgegaan, vertrouw hem 99% Om die 1% op een misverstand of misstap te zetten Lachen Zou het eigenlijk nieteens willen weten als hij vreemd is gegaan? Ben ik veel te gelukkig met hem voor Tong uitsteken

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:06

Ik zie tot mijn schik dat 20% toch na vertrouwen bedrogen is... Nagelbijten / Gniffelen Jeetje.....

ik heb gekozen voor de optie dat ik mijn vriend (man) 100% vertrouw en nooit ben bedrogen.
Hij heeft zo'n duidelijke mening over vreemdgaan, dat ik me niet kan voorstellen dat hij het zelf zou doen. Zal ook wel komen door zijn eigen ervaringen uit het verleden.

Zou ook niet weten wat ik zou doen als hij wel vreemd zou gaan en ik er achter zou komen. Hij is alles voor mij. Bovendien hebben we samen gekozen voor een huwelijk en een kindje. Ik denk dat ik in een enorme depressie zou belanden Nagelbijten / Gniffelen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:08

Zelf zal ik nooit van mijn leven vreemd gaan! Mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar samen maar ik kan niet met zekerheid dat van hem zeggen. Toen wij net met elkaar hadden zat die enorm te flirten op msn met allemaal dames waarvan 1 die ik zeer goed ken en totaal niet mag. Maar hebhem op aangesproken inmiddels isdat niet meer geval maar hij loopt wel vaak te flirten enzo met anderen ook en als ik hoor hoe die vroeger was in relaties ten op zichte van vreemdgaan word je echt niet vrolijker! Voor zover ik weet is die in onze relatie niet vreemdgegaan, maar kan niet voor 100% zeker zeggen dat die dat nooit zou doen! Helaas....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:08

_Marinke_ schreef:
Ik zou echt nooit geen nooit durven te zeggen.. Tong uitsteken
Heb nu een vriend en jah die kijkt graag naar andere meiden... Nagelbijten / Gniffelen laatst ook zat ik met een andere vriendin en hem op een terasje zegt ie ineens; Als zij (was die serveerster) zich omdraait dan kijk ik gewoon standaard naar de kont.. Nagelbijten / Gniffelen

Nou leuk omt e horen als vriendin zijnde.. Nagelbijten / Gniffelen Mjah ergens vind ik het ook niet erg als die kijkt,, kijken mag ( doe het zelf ook Schijnheilig ) maar zolang die maar niks uitvreet Knipoog En voor zover ik weet heeft die dat ook niet gedaan,, maar zeg nooit nooit Knipoog

Edit: Had een keer 'bijna' wat met een jongen, zagen me kaar al een tijdje vaak met uitgaan.. zoenen enzo.. Maar voor mij was het iig nog 'niks' eigenlijk, het zou wellicht wat kunnen worden. Hij was 1x hier gekomen,, met een andere vriend vn hem en 2 vriendinnen van mij waren erbij Clown
Njah toen was ik een keer niet met uitgaan,, hoor ik later van hele boze vriendinnen van mij dat een vriendin van hun (ik hb dr nooit echt gemogen, zij mij ook niet.. wellicht wou ze mij boos maken maar goed) die jongen dus had gezoend... Ik schoot gewoon keihard in de lag,, heb gezegd; "Oké,, prima wens der veel succes met hem!" Vork Uiteindelijk is t tussen hen ook niks geworden, maar ik kon gewoon niet boos zijn. Tjah we hadden niks, en voor mij was het zo twijfel of het wat zou worden..... kon er gewoon niet boos om zijn heel appart misschien Clown
En tjah die keer derop onder uitgaan, was hij de geende die zich kapot schaamde, mij niet aan durfde te kijken.. En later hoorde ik dat ie tegen iemand anders had gezegd; Zo marinke is ook wel boos zeg! Dus ik naar m toe, ben niet boos hoor Knipoog Waarom zou ik boos zijn? Tong uitsteken Njah toen had ie tog wel spijt.. hij had door dat ik absoluut neit verder wou.. en tjahd ie 'vriendin' van mij had verder geen eens meer intresse in m Tong uitsteken Haha!

toch wel lekker onrespectvol richting jou.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:10

Mijn eerste vriendje bedroog mij; ik maakte het temidden van zijn vriendengroep uit Cool

En mijn huidige vriend... tsjah, ... we zijn al vier jaar samen en ik heb hem altijd vertrouwd. Maar ik zeg nooit nooit. Maar hij heeft respect voor me dus ik denk dat als hij een ander ziet dat hij het eerst uit zou maken met mij...
Of dat hij na zn daad zovee lspijt heeft....

Maar ik weet bijna helemaal zeker dat hij mij niet zou bedriegen, hij houdt teveel van me daarvoor.

Ik laat hem ook zijn gangetje gaan, ik woon in Alkmaar hij in Amsterdam, dus doordeweeks zien wij elkaar zowiezo al weinig.
Maar als hij ergens heen wil, uitgaan bijvoorbeeld schop ik hem er gewoon heen. Ik ben niet bang dat hij mij zal bedriegen. Zelf niet al is hij o - zo dronken... (wat ik overigens ook geen goede reden zou vinden hoor)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 16:10

Foxy1980 schreef:
Zit het topic door te lezen maar snap eigenlijk niet zo goed wat de ts nou precies wilt weten?

Mensen die zeggen dat hun vriendje nooit vreemd zou gaan zijn naief. Mensen die zeggen dat ze zelf niet vreemd zouden gaan ook trouwens.

Het is eigenlijk gekomen door een topic over veilig vrijen.

Daarin werd door ontzettend veel mensen gesteld dat ze helemaal niet veilig moesten vrijen, want vriendlief zou nooit liegen over zijn (seksueel) verleden en hij zou zeker ook nooit bedriegen.

Adhv verschillende antwoorden in het topic zie ik dus dat je daar dus helemaal niet zeker van kan zijn Knipoog .