Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blondie_ schreef:Met dat budget wist ik het weldan kocht ik een MG F of een Mercedes SLK.
Zijn vader heeft een garage bedrijf, maar dan alsnog zou het €2000 euro gaat kosten om te laten maken!!! Dingen zijn totaal onbetrouwbaar, kap lekkte ook als de gek en doordat die motor achterin ligt wordt de motor niet goed gekoeld. Daardoor werd ie te heet, en dan verbrand die koppakking.
De snelste is geloof ik alsnog 13 seconden. Voor op de snelweg vind ik dit not done. Zelf zoek ik meer een auto die naar de 8 seconden gaat... Maar goed dat ben ik
Romeo2007 schreef:Sorry maar die cinciquento vind ik allemaal maar langzame koekblikken![]()
De snelste is geloof ik alsnog 13 seconden. Voor op de snelweg vind ik dit not done. Zelf zoek ik meer een auto die naar de 8 seconden gaat... Maar goed dat ben ik
![]()
Als je echt speelgoed wilt, moet je maar eens kijken voor een Honda met een VTEC motor erin

_Cynthia_ schreef:ik zit even rond te kijken op autotrack, maar ik weet het echt niet meer. Alles wat ik leuk vind zit ong boven de €13.000 haha. Ik heb iets gevonden een seat ibiza van 10 jaar oud, 67000km ong op de teller en vraagprijs €2950,- als ik het goed zeg, maar die bekleding van binnen haha dan durf ik niemand meer mee te nemen haha
_Cynthia_ schreef:ik zou trouwens auto's met 150.000 enz op de teller. Is dat verstandig om een auto met zoveel km te nemen? Wat zouden jullie qua max kilometerstand nemen? Wat je nog paar jaar plezier van kan hebben?
Romeo2007 schreef:Blondie_ schreef:Met dat budget wist ik het weldan kocht ik een MG F of een Mercedes SLK.
NOOIT maar dan ook NOOIT meer een MG voor ons! Mijn vriend had er 1tje gekocht voor €7000, eentje uit 2001.
Nog geen ton op de teller. Op autoweek wordt overal vermeld dat die krengen gevoelig zijn voor het eruit springen van de koppakking.
En ja hoor, vriend rijdt naar zijn werk en ineens kapt die auto ermeeZijn vader heeft een garage bedrijf, maar dan alsnog zou het €2000 euro gaat kosten om te laten maken!!! Dingen zijn totaal onbetrouwbaar, kap lekkte ook als de gek en doordat die motor achterin ligt wordt de motor niet goed gekoeld. Daardoor werd ie te heet, en dan verbrand die koppakking.
Duur grapje, auto is kapot verkocht en hebben er maar weer een goede Honda del sol voor terug gekocht! Nu al 6 maanden en geen probleem.
Ik zelf heb een twingo, kosten ook niks joh! 40 euro tanken en 450 km rijden.

_Cynthia_ schreef:NaNi schreef:Hahaha wat vind je nu een écht leuke auto?
MINI COOPER HAHA, maar die zijn een beetje duur
auk schreef:Ik heb een Pinda
Wardie schreef:Tsja, smaken verschillen, dus je zal zelf moeten kijken wat je leuk vind. Ik vind een VW Polo erg leuk of een Fiat Punto (heb ik zelf). Zou er idd geen 6000,- aan uitgeven, maar bijvoorbeeld rond de 4000,-, dan heb je een auto van ongeveer 4jr oud met weinig kilometers. Neem iemand mee die er verstand van heeft, vraag naar onderhoudsboekjes, check de uitlaat door je hand er even op te houden, bekijk het bandenprofiel (zodat je niet binnen half jaar al nieuwe hoeft), kijk even onder de auto of je nergens roest ziet, even onder de motorkap kijken, etc. En uiteraard proefritje maken en ik zou meerdere auto's gaan kijken zodat je vergelijkingsmateriaal hebt. Succes!

) auk schreef:Haha nou als mensen aan mijn vragen wat voor auto ik heb en ik zeg een Pinda kijken ze me aan als een botsauto...
Hij is trouwens wel super zuinig! 1:18.
Kieffer schreef:Mas schreef:Vriendin van mij heeft een Suzuki Alto, is volgens mij vrij zacht qua prijs, belasting en benzinegebruik. Ook een erg leuk autootje om te zien
Andere vriendin van mij (Kieffer @ bokt) heeft een Suzuki Swift, is ook niet zo duur in verbruik etc. en zij is er erg tevreden over
Inderdaad, SwiftIk ben helemaal Swiftjesfan. Heb inmiddels mijn 2e en vind ze geweldig! Lekker goedkoop in zowel aanschaf, verbruik en onderhoud, redelijk compleet en je hebt hele leuke uitvoeringen erbij zitten.
Mijn vorige Swiftje uit 1992 met 200.000 kilometer op de teller is pas weer goedgekeurd en rijdt nog steeds rond
heb er 2 gehad en nooit problemen mee gehad! erg goedkoop in aanschaf en onderhoud en rijden erg zuinig. op alle punten echt de ideale auto! als ik ooit weer en kleine auto ga rijden word het weer een swift! 
Anna-Jelly schreef:Onze VW Santana rijd ook 1:17
De Golf is nog zuiniger, maar dat weet ik niet precies, denk dat hij zuiniger is als ik erin rijd, mijn vriend houd van snel optrekken